Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обов’язки бармена

Схема виконання замовлення

Загальні обов'язки

Безпосередні обов'язки

Виконувана робота

Масштаб діяльності

Основна функція

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ПРАЦІВНИКА БАРУ

Контрольні питання

1. Дати визначення бару?

2. Охарактеризувати класифікацію барів?

3. Назвати категорії барів залежно від рівня обслуговування та технічного оснащення?

4. Чим відрізняється пивний бар від винного?

5. Які особливості гріль-бара?

6. Що повинен знати і уміти бармен на робочому місці?

7. Розкрити сутність різних типів барів?

 

Додаток 2

 

 

 

Забезпечувати чітке і ввічливе обслуговування в барі гостей, діючи в рамках правил.

 

 

Працівник бару відповідає за приготування напоїв, точність і звітність за розрахунками з гостями, за зовнішній вигляд бару і за підвищення рівня обслуговування гостей особистим відношенням до справи, манерою поведінки і зовнішнім виглядом.

 

 

 

Отримувати напої з складу, звіряючи точність кількості і об'єму пляшок із заявкою.

Прибирати бар і прилеглі до нього приміщення, оформляти вітрину бару, готувати аксесуари до напоїв, а також устаткування і посуд бару.

Здійснювати приготування і подачу напоїв гостям в барі бару відповідно до готельних рецептів і стандартів, які дозволяють забезпечувати високий рівень обслуговування.

Оформляти рахунок гостям, вести бухгалтерські рахунки по касовій готівці і дебету, а також по наявних депозитах і документах по вивірянню рахунку відповідно до вказівок.

Дотримувати всі правила і закони про торгівлю спиртними напоями в роботі бару.

Забезпечувати збереження запасу напоїв бару під час робочого дня і після закінчення робочої зміни.

 

Знати і дотримувати правила безпеки на робочому місці і правила протипожежної безпеки.

Брати участь в інвентаризації.

 

Додаток 3

ПРИХІД СПОЖИВАЧА
Манера триматися Пряма осанка, піднята голова - ознака професійного бармена, йому не до лиця догідливість перед споживачем Погляд Уявіть собі, наскільки принизливі для споживача намагання звернути на себе увагу бармена. Погляд дуже важливий для споживача, він дає йому зрозуміти, що його прихід помічено, і він може спокійно чекати обслуговування
         
  ВІТАННЯ СПОЖИВАЧА Клімат довіри побудований  
       
    |  
  ЗАМОВЛЕННЯ Замовлення треба приймати у споживача, завжди знаходячись перед ним    
    |  
    Що Ви будете пити?    
       
     
ВМІННЯ СЛУХАТИ Необхідно вислухати споживача, не перебиваючи його ІНФОРМАЦІЯ Давати споживачеві карту бару слід таким чином, щоб він одразу міг її читати. Дуже важливе вміння дати споживачу необхідну інформацію про напої
       
  ВМІННЯ ПРОДАВАТИ Бармен - це продавець, від його вміння часто залежить замовлення споживачем напою, рентабельного для бару  
     
Щоб Ви сказали про... Якщо Ви хочете... Я Вам пораджу... Чи не хочете Ви покуштувати наш фірмовий коктейль
|
ПОВТОРИТИ ЗАМОВЛЕННЯ СПОЖИВАЧА Це необхідний прийом, який допомагає зменшити ризик виникнення помилки. Заспокоює споживача
|  
ПРИГОТУВАТИ 1 ПОДАТИ Важливо! Не можна прибирати порожній бокал, поки споживач не отримав наступний напій чи не пішов з бару. На це є дві причини: споживач буде почувати себе незручно в очах інших, начебто він зовсім не збирається робити замовлення; чи створюється враження, що в барі недостатньо посуду
 
РАХУНОК Подається рахунок тільки за проханням споживача Його треба швидко і без метушні підготувати і тут же розрахуватися. Не забудьте, що це не самий приємний момент для нього. Іноді від цього може залежати, повернеться він до Вас чи ні
|
Коли прощаєтеся, так само як і при привітанні, слід подивитися споживачеві в очі
Основне правило - задоволений споживач приведе чотирьох інших, а незадоволений це десять споживачів, які до Вас ніколи не прийдугь
                         

 

Додаток 4

 



Читайте також:

  1. V Обов’язки Ради
  2. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  3. Взаємні обов’язки матері, батька та дитини утримувати одне одного
  4. Вимоги до бармена
  5. Відповідальність аудиторів. Права та обов’язки аудиторів
  6. Головні розпорядники бюджетних коштів. Їх права та обов’язки
  7. Договори, в яких кожна із сторін має і права і обов’язки, називають двосторонніми, або взаємними.
  8. Екологічні права та обов’язки громадян
  9. Завдання, права та обов’язки суб’єктів підприємницької діяльності
  10. Засоби масової інформації: сутність, цілі, функції, права та обов’язки.
  11. Злочини проти правосуддя, вчинювані особами, на яких покладені обов’язки зі сприяння у здійсненні правосуддя.
  12. Конституційні обов’язки людини в зарубіжних країнах.




Переглядів: 5433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Професійні вимоги до персоналу | Бармен має володіти бездоганними манерами і

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.