Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання для узагальнення

Клас

Клас

Клас

Клас

Зміст навчального матеріалу Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Числа. Дії з числами
Сюжетні задачі(протягом року)
Поняття «задача» Поняття задачі. Структурні елементи задачі. Зв'язок умови і запитання. Учень (учениця): знає структурні елементи задачі – умова і запитання; числові дані та шукане; розуміє, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане; визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі.
Прості задачі Прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка, зменшуваного, від’ємника. Задачі, які містять вивчені величини. Обернена задача (ознайомлення).   знає слова-ознаки окремих відношень (збільшення, зменшення, різницевого порівняння); знаєпорядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів; упорядковує під керівництвом учителя запис розв’язування задачі: числові дані, знак запитання; рівність; коротка відповідь; розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка, зменшуваного, від’ємника; складає задачі за рисунками, схемами, виразом.
Загальні прийоми розв’язування задач Процес розв’язування задачі: ознайомлення з текстом задачі, виділення з нього умови та запитання, числових даних і шуканого, об’єкту (об’єктів) задачі, моделювання описаної ситуації за допомогою схематичних рисунків, добір і обґрунтування арифметичної дії для розв’язування задачі, запис розв’язання, формулювання та запис відповіді задачі. читає задачу з відповідною інтонацією (робить паузу між умовою і запитанням); виділяє умову і запитання, об’єкт або об’єкти, числові дані й шукане; моделює під керівництвом учителя описану в задачі ситуацію за допомогою схематичних рисунків; обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі; записує розв’язання задачі; формулює усно повну відповідь на запитання задачі.
     
Зміст навчального матеріалу Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Числа. Дії з числами
Сюжетні задачі(протягом року)
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1-й клас Аналіз тексту задачі. Сутність процесу розв’язування задачі. Прості задачі. Структурна форма запису. Обернені задачі. Підготовча робота до розв’язування складеної задачі. Учень (учениця): аналізує текст задачі; упорядковує запис задачі: короткий запис і/або схема; розв’язання арифметичними діями з поясненням або виразом; повна відповідь; розв’язує прості задачі вивчених видів; складає і розв’язує обернені задачі до простих; перевіряє різними способамиправильність розв’язання задачі.
Прості задачі Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших; на знаходження суми трьох доданків; на розкриття змісту множення, ділення, на збільшення або зменшення числа в кілька разів, на кратне порівняння чисел. Розв’язування задач на знаходження суми трьох доданків виразом Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. розуміє, що один і той самий вираз може бути математичною моделлю безлічі сюжетів задач; розв’язує задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших, на знаходження суми трьох доданків, на розкриття суті множення, ділення, на збільшення або зменшення числа в кілька разів, на кратне порівняння чисел; розв’язує задачі назбільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульованих у непрямій формі; обґрунтовує вибір арифметичної дії, якою розв’язується задача.  
     
Зміст навчального матеріалу Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Сюжетні задачі(протягом року)
Прості та складені задачі вивчених видів Розв’язування складених задач на 2–4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (дії першого та другого ступенів). Складання і розв’язування обернених задач (простих та складених). Учень (учениця) розв’язує прості та складені задачі вивчених видів на множині чисел у межах 1000; складає і розв’язує обернені задачі.  
Прості задачі Задачі на знаходження частини від числа та числа за значенням його частини. Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин. Прості задачі на визначення часу початку події, тривалості події, часу закінчення події. розв’язує прості задачі нових видів: на знаходження частини від числа та числа за значенням його частини; розв’язує задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин; розв’язує задачі на знаходження часу початку події, тривалості події, часу закінчення події.  
     

140 год (4 години на тиждень)

Зміст навчального матеріалу   Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня
Сюжетні задачі(протягом року)
Прості й складені задачі Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі, що містять знаходження дробу від числа, числа за значенням його дробу. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події. Учень (учениця): розв’язує прості задачі вивчених видів; розв’язує складені задачі на 2–4 дії (на знаходження суми, різницеве і кратне порівняння двох добутків або часток та обернені до них); розв’язує сюжетні задачі на знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу; розв’язує задачі на прямолінійний рівномірний рух; розв’язує прості задачі на обчислення тривалості події, дати початку події, дати закінчення події  
Типові сюжетні задачі Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Задачі на пропорційне ділення. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. Задачі на спільну роботу. Задачі, на рівномірний прямолінійний рух двох тіл в одному та в різних напрямках.       розпізнає типові задачі за їх ознаками; розв’язує задачі різними способами: знаходженням однакової величини; способом відношень;   розуміє особливості прямолінійного руху двох тіл в одному напрямку, назустріч та у протилежних напрямках; моделює прямолінійний рух двох тіл; прогнозує результати зміни відстані між тілами за одиницю часу; розуміє сутність способів розв’язування задач на знаходження відстані, швидкості та часу при русі двох тіл в одному та в різних напрямках; розв’язує задачі, в яких описуються процеси спільної праці, одночасного руху в різних напрямках і в одному напрямку

– Які державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів в освітньої галузі «Математика» з теми «Сюжетні задачі»» у 1 (2, 3, 4) класі?

 

2. Система розміщення простих здач у підручниках з математики 1 – 4 класах


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  4. V. Питання для самоконтолю
  5. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  10. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  11. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  12. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання № 4 Дата виникнення податкових зобов'язань | Питання для узагальнення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.