МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Питання для узагальненняКлас Клас Клас Клас
– З якими типами задач знайомляться у 1 (2, 3, 4) класі? 3. Класифікація простих задач
До першої групи належать прості задачі, під час розв’язування яких діти засвоюють конкретний зміст кожної з арифметичних дій, тобто дуги засвоюють, яка арифметична дія пов’язана з тією або іншою операцією над множинами. У цій групі п'ять задач: 1) Знаходження суми двох чисел. Дівчинка купила для ляльки 2 червоних і 3 зелених платтячка. Скільки всього платтячок купила дівчинка? 2) Знаходження остачі. Андрійко намалював 6 малюнків. Два малюнки він подарував учительці. Скільки малюнків у нього залишилося? 3) Знаходження суми однакових доданків (добутку). У живому куточку жили кролі в трьох клітках, по 2 кролі в кожній. Скільки всього кролів у живому куточку? 4) Ділення на рівні частини. Два класи пропололи 8 грядок, кожна порівну. Скільки грядок пропололи школярі кожного класу? 5) Ділення на вміщення. Кожен клас школярів обкопав по 6 кущів смородини, а всього учні обкопали 18 кущів. Скільки класів учнів виконували цю роботу? До другої групи належать прості задач під час розв’язування яких учні засвоюють зв’язок між компонентами і результатами арифметичних дій. До них належать задачі на знаходження невідомих компонентів. 1) Знаходження першого доданка за відомою сумою і другим доданком. Дівчинка купила для ляльки кілька червоних платтячок і 3 зелених, а всього купила 5платтячок. Скільки червоних платтячок купила дівчинка? 2) Знаходження другого доданка за відомою сумою і першим доданком. Дівчинка купила для ляльки 2 червоних і кілька зелених платтячок, усього вона купила 5 платтячок. Скільки зелених платтячок купила дівчинка? 3) Знаходження зменшуваного за відомим від'ємником і остачею. Андрійко намалював кілька малюнків. Два малюнки він подарував учительці, і в нього залишилося ще 4 малюнки. Скільки малюнків він намалював? 4) Знаходження від'ємника за відомим зменшуваним і остачею. Діти виготовили 6 шпаківень. Коли кілька шпаківень вони повісили на дереві, в них залишилось ще 4 шпаківні. Скільки шпаківень діти повісили на дереві? 5) Знаходження першого множника за відомим добутком і другим множником. Невідоме число поділили на 9 і дістали 4. Знайти невідоме число. 6) Знаходження другого множника за відомим добутком і першим множником. 9 помножили на невідоме число і дістали 27. Знайти невідоме число. 7) Знаходження діленого за відомим дільником і часткою. Невідоме число поділили на 9 і дістали 4. Знайти невідоме число. 8) Знаходження дільника за відомим діленим і часткою. 24 поділили на невідоме число і дістали 6. Знайти невідоме число. До третьої групи належать задачі, під час розв'язування яких розкривають новий зміст арифметичних дій. До яких належать прості задачі, пов'язані з поняттям різниці (6 видів), і прості задачі, пов'язані з поняттям кратного відношення (6 видів). 1) Різницеве порівняння чисел або знаходження різниці двох чисел (перший вид). Один будинок збудували за 10 тижнів, а другий – за 8 тижнів. На скільки тижнів більше затратили на будівництво першого будинку? 2) Різницеве порівняння чисел або знаходження різниці двох чисел (другий вид). Один будинок збудували за 10 тижнів, а другий за 8. На скільки тижнів менше затратили на будівництво другого будинку? 3) Збільшення числа на кілька одиниць (пряма форма). Один будинок збудували за 8 тижнів, а на будівництво другого будинку затратили на 2 тижні більше. Скільки тижнів затратили на будівництво другого будинку? 4) Збільшення числа на кілька одиниць (непряма форма). Один будинок будували 8 тижнів, це на 2 тижні менше, ніж будували другий будинок. Скільки тижнів будували другий будинок? 5) Зменшення числа на кілька одиниць (пряма фірма). Один будинок будували 10 тижнів, а другий збудували на 2 тижні швидше. Скільки тижнів будували другий будинок? 6) Зменшення числа на кілька одиниць (непряма форма). Один будинок будували 10 тижнів, це на 2 тижні більше, ніж будували другий будинок. Скільки тижнів будували другий будинок? Читайте також:
|
||||||||
|