МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ«Основи педагогічної майстерності» Змістовий модуль 1. Роль педагога в сучасному суспільстві Професійна майстерність у системі національної підготовки вчителів початкової школи. Джерела педагогічної майстерності і шляхи її вдосконалення. Роль педагога у формуванні особистості молодшого школяра. Характеристика професійних функцій учителя початкової ланки освіти. Психолого-педагогічні вимоги до особистості сучасного педагога. Етика учителя початкової школи. Культура і образно-виразна характеристика мовлення вчителя. Комунікативні характеристики професійного мовлення педагога. Функції мовлення у взаємодії з дітьми. Умови і шляхи вдосконалення професійного мовлення вчителя. Елементи театральної педагогіки у професійній діяльності вчителя молодших класів. Умови ефективності професійного мовлення педагога. Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього вчителя початкових класів. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі. Театральне мистецтво у вимірах педагогіки і психології. Спільне і відмінне у театральному та педагогічному мистецтві.
Змістовий модуль 2. Професійні знання, здібності – основа становлення педагогічної майстерності вчителя Майстерність педагогічного спілкування. Поняття педагогічного спілкування, його особливості, функції, види. Структура педагогічного спілкування. Технологія організації педагогічної взаємодії у процесі індивідуальної бесіди. Майстерність організації педагогічної взаємодії у вихованні. Стилі ставлення вчителя до вихованців та стиль педагогічного спілкування. Педагогічний такт. Умови ефективного педагогічного спілкування. Визначення педагогічної техніки учителя, її структура та особливості.. Внутрішня і зовнішня педтехніка Майстерність ігрової діяльності у повсякденній праці педагога. Шляхи вдосконалення едагогічної техніки вчителя початкової школи. Уміння створювати естетично-виразливий і привабливий зовнішній вигляд. Уміння вербальної і невербальної взаємодії учителя .
Змістовий модуль 3. Передовий педагогічний досвід – шлях до педагогічної майстерності Майстерність учителя в організації навчально-виховного процесу в початковій школі. Педагогічний вплив. Класифікація методів виховання. Етика взаємин педагога і батьків молодших школярів.. Підготовка майбутніх учителів початкової ланки освіти у ВНЗ. Інтерактивні технології навчання у фаховій підготовці вчителя. Характеристика інтерактивних методів навчання. Сутність, структура процесу самовдосконалення майбутнього педагога. Етапи, методи та прийоми самовдосконалення. Вивчення передового педагогічного досвіду – шлях до педагогічної майстерності.
Читайте також:
|
||||||||
|