Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура навчальної дисципліни

«Основи педагогічної майстерності»

Н.р.

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
денна форма Заочна форма
усього у тому числі усього у тому числі
л п лаб інд с.р. л п лаб інд с.р.
Змістовий модуль 1. Роль педагога в сучасному суспільстві  
Тема 1.Педагогічна майстерність у професійній діяльності вчителя.          
Тема 2.Педагогічна майстерність і особистість вчителя              
Тема 3. Педагогічна техніка вчителя як складова педагогічної майстерності вчителя.        
Тема 4.Внутрішня і зовнішня техніка вчителя.          
Тема 5. Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці.          
Тема 6.Культура і техніка мовлення вчителя.            
Тема 6.Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього вчителя          
Тема 7.Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі          
Тема 8.Спільне та відмінне в театральному і педагогічному мистецтві.            
Разом за змістовим модулем 1    
Змістовий модуль 2. Професійні знання, здібності – основа становлення педагогічної майстерності вчителя  
Тема 1.Самовиховання педагога – шлях формування педагогічної майстерності          
Тема 2.Майстерність педагогічної розповіді          
Тема3. Майстерність педагогічного спілкування в діалозі    
Тема 4.Педагогічний такт учителя-майстра на різних етапах організації бесіди            
Разом за змістовим модулем 2    
Змістовий модуль 3. Передовий педагогічний досвід – шлях до педагогічної майстерності  
Тема 1.Професійна компетентність вчителя              
Тема 2. Педагогічна майстерність як показник професіоналізму вчителя.              
Тема 3. Психолого-педагогічні умови майстерності взаємодії в педагогічному спілкуванні.            
Тема 4. Технологія організації педагогічної взаємодії у процесі індивідуальної бесіди.            
Тема 5. Майстерність організації педагогічної взаємодії у навчанні.              
Тема 6.Майстерність майбутнього вчителя початкових класів в організації навчально-виховного процесу в школі.            
Тема 7. Вивчення передового педагогічного досвіду – шлях до педагогічної майстерності.            
Разом за змістовим модулем 3          
Усього годин    

 

 

ЗМІСТОВІ МОДУЛІ КУРСУ

«Основи педагогічної майстерності»

Змістовий модуль 1. Роль педагога в сучасному суспільстві

Лекційний модуль

 

1. Педагогічна майстерність у професійній підготовці вчителя (2г.).

2. Педагогічна техніка вчителя як складова педагогічної майстерності вчителя(2г.)..

3. Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці(2г.).

4. Культура і техніка мовлення вчителя(2г.).

5. Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього вчителя (2г.).

6. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі (2г.).

7. Спільне та відмінне в театральному і педагогічному мистецтві (2г.)..

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | Практичний модуль

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.