Критерії оцінювання видів діяльності студентів з курсу
«Основи педагогічної майстерності»
За шкалою
ECST
Рівень навчальн. досягнень студента
Оцінка
Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів при написанні реферату, конспекту на визначену тему
зараховано
Новизна змісту:
а) актуальність теми дослідження;б) новизна й самостійність у постановці проблеми, формулювання нового аспекту відомої проблеми і встановленні нових зв'язків (міжпредметних, внутрішньопредметних, інтеграційних);
Ступінь розкриття сутності питання:
1.а) відповідність змісту темі;б) повнота й глибина знань з теми;в) уміння формулювати думку, систематизувати й структурувати матеріал;г) наявність авторської позиції, самостійність оцінок і суджень;д) стильова єдність тексту.
2.Студент правильно, доречно та доцільно
а) використовує термінологію;
б) застосовує в роботі посилання на наукові надбання вітчизняних та зарубіжних педагогів-класиків;
в) вміє вести пошук інформації, необхідної для написання матеріалу на задану тематику;
Дотримання вимог до оформлення:
а) правильність оформлення посилання на використану літературу, список літератури;
б) оцінка грамотності й культури викладу (у т.ч. орфографічної, пунктуаційної, стилістичної культури).
Не зараховано
Робота не подана на кафедру вчасно, або не зроблена взагалі.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ
ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Завдання містять 30 тестових запитань. Правильна відповідь на кожне запитання оцінюється в 1 бал
Рівні
Оцінки
Сума балів
Критерії оцінювання
Високий
5 (А) 4 (В) 4 (С)
28 – 30 25 – 27 22 – 24
1. Знання повні, системні, усвідомлені й міцні.2. Студенти самостійно вибирають правильні відповіді на 76%-100% запитань
Середній
3 (Д) 3 (Е)
19 - 21 16 – 18
1. Студенти володіють матеріалом частково. Знання з основ педагогічної майстерності неповні.2. Допускаютоь помилки у відповідях на 25% - 60% запитань.
Низький
2 (F)
15 – 17
1. Студенти мають окремі елементи знань з дисципліни.2. Допускаютоь помилки у відповідях на 50% - 60% запитань.