Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання видів діяльності студентів з курсу

«Основи педагогічної майстерності»

За шкалою ECST Рівень навчальн. досягнень студента Оцінка Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів при написанні реферату, конспекту на визначену тему
    зараховано Новизна змісту: а) актуальність теми дослідження; б) новизна й самостійність у постановці проблеми, формулювання нового аспекту відомої проблеми і встановленні нових зв'язків (міжпредметних, внутрішньопредметних, інтеграційних); Ступінь розкриття сутності питання: 1.а) відповідність змісту темі; б) повнота й глибина знань з теми; в) уміння формулювати думку, систематизувати й структурувати матеріал; г) наявність авторської позиції, самостійність оцінок і суджень; д) стильова єдність тексту. 2.Студент правильно, доречно та доцільно а) використовує термінологію; б) застосовує в роботі посилання на наукові надбання вітчизняних та зарубіжних педагогів-класиків; в) вміє вести пошук інформації, необхідної для написання матеріалу на задану тематику; Дотримання вимог до оформлення: а) правильність оформлення посилання на використану літературу, список літератури; б) оцінка грамотності й культури викладу (у т.ч. орфографічної, пунктуаційної, стилістичної культури).
    Не зараховано Робота не подана на кафедру вчасно, або не зроблена взагалі.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ

ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання містять 30 тестових запитань. Правильна відповідь на кожне запитання оцінюється в 1 бал

Рівні Оцінки Сума балів Критерії оцінювання
Високий 5 (А) 4 (В) 4 (С) 28 – 30 25 – 27 22 – 24 1. Знання повні, системні, усвідомлені й міцні.2. Студенти самостійно вибирають правильні відповіді на 76%-100% запитань
Середній 3 (Д) 3 (Е) 19 - 21 16 – 18 1. Студенти володіють матеріалом частково. Знання з основ педагогічної майстерності неповні.2. Допускаютоь помилки у відповідях на 25% - 60% запитань.
Низький 2 (F) 15 – 17 1. Студенти мають окремі елементи знань з дисципліни.2. Допускаютоь помилки у відповідях на 50% - 60% запитань.

Читайте також:

  1. H.2 ВИСЯЧІ ЗАБИВНІ ПАЛІ ВСІХ ВИДІВ І ПАЛІ-ОБОЛОНКИ, ЩО ЗАНУРЮЮТЬ БЕЗ ВИЙМАННЯ ҐРУНТУ
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  10. II. Самостійна робота студентів.
  11. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підсумкова тека | Критерії оцінювання видів діяльності студентів з курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.