Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концепція вибіркової інтеграції.

Країни ЄС можуть вибрати будь-який інтеграційний проект на власний розсуд із переліку існуючих. СУТЬ концепції зводиться до надання змоги окремим державам-членам ЄС рухатись по шляху поглиблення інтеграції. Цей процес передбачає дотримання ряду принципів. По-перше, відповідно до принципу гнучкої інтеграції посилена співпраця означає ств-ня динамічної структури, а не певного ядра. При цьому коло країн, шо мають бажання погодитись на більш розгорнуту інтеграцію с відкритим і жодній країні-члену ЄС не може бути надано право блокувати розвиток інших держав-членів. По-друге, передбачається поглиблена співпраця між окремими державами-членами ЄС не тільки у сфері зовнішньої політики та безпеки, а й с/г, транспорту, навколишнього середовища, енергетики, дослідження та розвитку, окрім того для всіх держав-членів ЄС зберігається єдність законодавчої основи та системи інструментів.

 

 

Концепція різношвидкісної інтеграції.

Країни ЄС йдуть єдиним шляхом інтеграції, проте з різною швидкістю поглиблення інтеграції. Тобто дана концепція походить від визнання нерівномірності розвитку країн, що беруть участь у ЄІ процесах. В рамках даного підходу передбачається, що найбільш розвинені держави мають ств-ти майб-ю основу федерації і займатись питаннями формування спільної зовнішньої політики. А інші країни, другого ешелону, зможуть приєднатись до лідерів лише після їх готовності до нових інтеграційних вимог. Основні тези даної концепції вкачують на необхідність реформування ключових наднац-х інститутів ЄС (Європарламент, Рада міністрів Європи, Єврокомісія) і підкреслюють необхідність поетапного включення нових країн у склад ЄС (відкритий доступ на ринки ЄС, координація торгової політики, розширення участі регіонів у питаннях зовнішньої політики). Всі ці заходи спрямовані на створення федеративного державного устрою.

 


Читайте також:

  1. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  2. Акти первинного права: класифікація та значення для європейської інтеграції.
  3. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  4. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  5. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  6. Атомістична філософсько-психологічна концепція Демокріта. Гіппократ і вчення про темпераменти
  7. Веберовская концепція бюрократії
  8. Витратна концепція оцінки потенціалу підприємства
  9. Витратна концепція оцінки потенціалу підприємства
  10. Відповідно до розділу 5 Тимчасового регламенту Кабінету Мі­ністрів України концепція повинна мати шість розділів.
  11. Вітчизняна концепція витрат виробництва і прибутку.
  12. Генеральної і вибіркової сукупностей




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепції гнучкої інтеграції в ЄС | Створення ЄС та основні етапи його розвитку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.