Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття №3

Тема:Стратегії маркетингу

Питання для підготовки до практичних занять

1. Оцінка конкурентоспроможності підприємства.

2. Бенчмаркінг.

3. Стратегічна модель М. Портера.

4. Матриця І. Ансоффа “товар – ринок”.

5. Стратегії розвитку ринкової частки.

6. Стратегії по відношенню до конкурентів та споживачів.

Теми рефератів

Програма впливу ринкової стратегії підприємства на прибуток (PIMS -програма)

Практичні завдання

Завдання 1.Визначення рівня конкурентоспроможності агропідприємств за методом бенчмаркінгу.

Вихідні дані представлені даними таблиць 4,5.

Методичні рекомендації до виконання

Проведемо бенчмаркінг за такими параметрами: частка підприємства на ринку; капіталовіддача; рентабельність реалізації продукції; рівень продуктивності праці; частка собівартості продукції, що випускається, у доході (виручці) від її реалізації; ціновий сегмент, в якому працює підприємство по реалізації продукції.

Зважаючи на те, що кожний з цих показників має різну ступінь важливості для розрахунку рівня конкурентоспроможності підприємства (КП), введено коефіцієнти вагомості кожного показника.

Таблиця 4. Ринкова частка агропідприємств на ринку зерна

Назва підприємства Реалізовано, ц Частка ринку, розрахована за кількістю прод. Дохід від реалізації, тис. грн. Частка ринку, розрахована за вартістю прод. Ціна реалізації, грн./ц Ціновий сегмент, в якому працює підп-во
1. ЗАТ “Агросвіт” 2. ТОВ “Прогрес” 3. СВК “Україна” 4. ПОСП “Мрія” 5. СВК “Оберіг” 6. ТОВ “Райдуга” 7. ПСП “Перемога” 8. ПСП “Колос” 9. ЗАТ “Урожай” 10. ДГ “Світанок” 11. СВК “Вікторія” 12. ТОВ “Промінь” 13. ТОВ “Еліта” 14. СВК “Долинське” 15. ПСП “Злагода” 16. ДГ “Дружба” Разом   552,4 6025,4 223,2 1166,2 963,0 740,0 650,6 1546,8 596,2 847,4 3287,8 1042,8 1667,0 671,4      

Таблиця 5. Розрахунок показника конкурентоспроможності методом бенчмаркінгу

Назва підприємства ЧР Ф Рреал ПП Чсв ЦС КП Місце підприємства
1. ЗАТ “Агросвіт” 2. ТОВ “Прогрес” 3. СВК “Україна” 4. ПОСП “Мрія” 5. СВК “Оберіг” 6. ТОВ “Райдуга” 7. ПСП “Перемога” 8. ПСП “Колос” 9. ЗАТ “Урожай” 10. ДГ “Світанок” 11. СВК “Вікторія” 12. ТОВ “Промінь” 13. ТОВ “Еліта” 14. СВК“Долинське” 15. ПСП “Злагода” 16. ДГ “Дружба”     0,41 0,16 0,13 0,61 0,16 0,05 0,03 0,22 0,40 0,53 0,09 0,11 0,12 0,15 0,18 0,39   0,032 0,047 0,048 0,135 0,026 0,019 0,210 0,071 0,332 0,426 0,058 0,095 0,266 0,008 0,029 0,070 45,09 27,03 7,08 11,99 9,62 7,22 4,97 4,93 14,68 10,55 9,17 4,59 14,02 7,66 9,89 8,35 0,95 0,89 1,00 0,81 0,97 0,98 0,98 0,79 0,76 0,63 0,92 1,00 0,74 0,95 0,91 0,85      

 

 

Рівень конкурентоспроможності підприємства визначимо методом середньозваженої арифметичної за формулою:

КП = 0,1 * ЧР + 0,15 * Ф + 0,2 * Рреал + 0,2 * ПП + 0,2 * Чсв +0,15 * ЦС

де:

ЧР- ринкова частка підприємства;

ЦС- ціновий сегмент, в якому працює підприємство;

Чсв - частка собівартості продукції у виручці від реалізації;

Рреал - рентабельність реалізації продукції;

ПП- рівень продуктивності праці;

Ф - рівень використання основних виробничих засобів (капіталовіддача).

Для визначення цінового сегменту, в якому працює аграрне підприємство щодо реалізації сільськогосподарської продукції, необхідно скористатись такою формулою:

цс = ,

де Д(В)РПі - дохід (виручка) від реалізації і-го виду продукції;

( ) - частка підприємства на ринку і-говиду продукції, розрахована за кількістю (вартістю) реалізованої продукції;

т - кількість видів продукції, яку виробляє підприємство.

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття №2 | Практичне заняття №4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.