МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практичне заняття №2Тема:Стратегії маркетингу Питання для підготовки до практичних занять 1. Процес стратегічного планування в маркетингу. 2. Сутність маркетингових стратегій. 3. Етапи формування маркетингових стратегій. 4. Обґрунтування стратегічних орієнтирів господарської діяльності. Бачення бізнесу. Місія і цілі підприємства. 5. Оцінка конкурентоспроможності підприємства згідно з теорією ефективної конкуренції.
Теми рефератів Стратегічні зони господарювання та стратегічні господарські одиниці Практичні завдання Завдання 1.Оцінка конкурентоспроможності підприємства згідно з теорією ефективної конкуренції
Використовуючи дані про результати господарської діяльності конкретного агропідприємства за останній рік (Звітність: ф.1, ф.2, ф. 50 с.г.), визначити показники конкурентоспроможності підприємства за методикою, приведеною в таблиці 2. На основі групових показників (критеріїв) ефективності виробничої діяльності підприємства (ЕВД), фінансового стану підприємства (ФС), ділової активності підприємства (ДА) розрахувати показник конкурентоспроможності підприємства (КП). Отримані кожним студентом результати по конкретному агропідприємству звести у формі таблиці 3 та визначити місце підприємства на ринку.
Методичні рекомендації до виконання
Для оцінки конкурентоспроможності підприємства можна використовувати запропоновану М.Й. Маліком та О.А. Нужною (16;с.67-68) методику оцінки конкурентоспроможності згідно теорії ефективної конкуренції. Методика передбачає розрахунок групових показників та критеріїв конкурентоспроможності підприємства. У першу групу об’єднуються показники, які характеризують ефективність управління виробничим процесом: економічність виробничих витрат, раціональність експлуатації основних фондів, рентабельність активів. У другу групу об’єднані показники фінансового стану, які характеризують здатність підприємства розраховуватись за своїми боргами, незалежність підприємства від зовнішніх джерел фінансування, можливість стабільного розвитку підприємства в майбутньому. До третьої групи належать показники ділової активності підприємства: оборотність активів, оборотність оборотних активів, організація праці, коефіцієнт ділової активності та індекс росту ділової активності. У зв’язку з тим, що кожен з цих показників має різну ступінь важливості для розрахунку показника конкурентоспроможності підприємства, вводяться коефіцієнти вагомості кожного критерію та показника. Показник конкурентоспроможності підприємства визначається методом середньозваженої арифметичної: КП = 0,35хЕВД + 0,3хФС + 0,35хДА,
де: КП - показник конкурентоспроможності підприємства; ЕВД - значення критерію ефективності виробничої діяльності підприємства; ФС - значення критерію фінансового стану підприємства; ДА - значення критерію ділової активності підприємства. Усі вказані критерії відповідно розраховувались за формулами: ЕВД=0,15хОВреал+0,1хАС+0,1хЗС+0,15хФ+0,15хРопер+0,15хРакт+0,15хРреал
де: ОВ реал - відносний показник витрат виробництва на одиницю продукції; АС - співвідношення адміністративних витрат і собівартості реалізованої продукції; ЗС - співвідношення витрат на збут і собівартості реалізованої продукції; Ф - фондовіддача; Р опер - рентабельність операційної діяльності; Р акт - рентабельність активів; Р реал - рентабельність реалізації. ФС=0,12хК зл+0,13хК мл+0,2хК фс+0,1хК нз+0,2хКМ вк+0,12хК а+0,13хК фл
де: К зл — коефіцієнт загальної ліквідності; К мл - коефіцієнт миттєвої ліквідності; К фс - коефіцієнт фінансової стійкості; К нз - коефіцієнт незалежності; МК вк - коефіцієнт маневреності власних коштів; К а - коефіцієнт автономії; К фл - коефіцієнт фінансового лівериджу. ДА = 0,1хПП + 0,15хКО кз + 0,1хКО а + 0,15хКО оа + 0,1хКО вк +0,2хК да+0,2хІР да
де: ПП - продуктивність праці; КО кз - коефіцієнт оборотності кредиторської заборгованості; КО а - коефіцієнт оборотності активів; КО оа - коефіцієнт оборотності оборотних активів; КО вк - коефіцієнт оборотності власного капіталу; К да - коефіцієнт ділової активності; ІР да - індекс росту ділової активності.
Таблиця 2 Оцінки конкурентоспроможності підприємства згідно теорії ефективної конкуренції
Таблиця 3. Розрахунок показника конкурентоспроможності підприємства згідно з теорією ефективної конкуренції
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|