Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття № 7

Тема: Управління маркетингом послуг.

Питання для підготовки до практичних занять

1. Природа та характеристика послуги.

2. Види та особливості послуг.

3. Роль держави у сфері послуг.

4. Відмінності маркетингу у сфері послуг.

5. Маркетингові стратегії для організації сфери послуг.

Теми рефератів

1. Диференціація діяльності агропідприємств через надання послуг

2. Конкуренція у сфері послуг

Практичні завдання (5; с.128-132).

Завдання 1. До ключових термінів та понять, що розглядаються у розділі і заз­начених літерами, знайдіть правильні відповіді з числа запропоно­ваних:

а - послуга;

б - невідчутність послуг;

в - невіддільність послуги;

г - неможливість зберігання (недовговічність);

д - несталість якості;

є - двосторонній маркетинг;

ж— внутрішній маркетинг.

Запропоновані відповіді

1. Маркетинг організації сфери послуг, який припускає, що якість

послуги, яка сприймається, значною мірою залежить від якості взає­модії покупця з продавцем.

2.Діяльність чи вигода, які одна сторона може запропонувати іншій і які, в основному, невідчутні й не призводять до опанування влас­ністю.

3.Маркетинг організації сфери послуг, який використовується длянавчання і ефективної мотивації співробітників, які безпосередньо, контактують з клієнтами, а також підготовка всього обслуговуючого персоналу до роботи в команді і забезпеченню задоволення споживача.

4.Неможливо зберігати з метою подальшого продажу чи користу­вання.

5.Неможливість побачити, попробувати на смак, відчути на дотику почути чи понюхати до того, як послуги будуть надані.

6.Якість послуги може сильно змінюватись, в залежності від того, хто, коли, де і як її надає.

7.Послуги неможливо відокремити від джерела, незалежно від того надасться вона людиною чи машиною

Завдання 2. Визначте правильну відповідь "Так / Ні" на наступні тестові запи­тання.

1.Послуга - це будь-яка діяльність, чи благо, яку одна сторона може запропонувати іншій.

2.Послуга призводить до передачі власності.

3.Маркетинг товару виник раніше маркетингу послуг.

4.Чи можна стверджувати, що у сфері послуг особистість обслуго­вуючого має відносно велике значення?

5.Пропозиції ринку послуг поділяють лише на пропозицію інте­лекту і пропозицію рук.

6.До типів послуг належать невіддільність від джерела, несталість якості, недовговічність, відсутність володіння.

7.Існує лише три основні характеристики послуг.

8.Чи можна стверджувати, що через невідчутність послуги до її придбання ступінь невизначеності при купівлі послуги збільшуєть­ся?

9.Послугу легко можна відділити від джерела, незалежно від того, надається послуга машиною чи людиною.

10.Несталість якості послуг пов'язана з участю людей в процесі надання і споживання послуги.

11.Якість кінцевого продукту - послуги залежить лише від її по­стачальника.

12.Недовговічність послуги полягає в тому, що її неможливо збе­рігати з метою наступного продажу чи використання.

13. Двосторонній маркетинг - це маркетинг організації сфери послуг, який передбачає, що якість послуги, яка сприймається, у значній мірі залежить від якості взаємодії покупця з продавцем.

14.Внутрішній маркетинг означає, що організація сфери послуг повинна звертати особливу увагу на якість роботи персоналу.

15.Чи можна стверджувати, що невідчутність і мінливість якості послуг не впливають на процес побудови стійкого іміджу марки послуги?

16.Підвищення конкурентної диференціації, якості обслуговуван­ня та продуктивності є основними маркетинговими завданнями у сфері послуг.

17.Альтернативою цінової конкуренції може бути розроблення диференційованої пропозиції, способів надання та іміджу.

Завдання 3. Ситуації для обговорення

Ситуація 1. Розвиток маркетингу послуг запізнився по відношен­ню до товарного сектора майже на десять років. Поясніть, чому це сталося.

Ситуація 2. Однією з особливостей послуг є участь покупця у процесі їх надання. Чи можна стверджувати, що це "співавторство" характерне для всіх видів послуг? Наведіть приклади, які б підтвер­дили, чи спростували це ствердження.

Ситуація 3. Кафе подає гамбургери "прямо з гриля". Це гарантує високу якість продукту, але сприяє накопиченню залишків, якщо персонал випадково переоцінить розмір попиту. Кафе вирішує цю проблему неможливості зберігання, використовуючи залишки м'я­са для приготування пирогів і соусу для спагетті. Як авіакомпанії вирішують проблему неможливості зберігання непроданих місць? Приведіть додаткові приклади неможливості зберігання і розкажіть, як організації сфери послуг вирішують цю проблему.

Тема: Міжнародний маркетинг

Питання для підготовки до практичних занять

1. Міжнародний маркетинг та його особливості.

2. Особливості формування експортної товарної і цінової політики.

3. Організаційні форми міжнародного маркетингу.

4. Моделі виходу підприємств на зовнішній ринок.

5. Етапи інтернаціоналізації діяльності підприємств.

Теми рефератів

Глобальний маркетинг

 

Практичні завдання ( 5; с.135-141).

Завдання 4. До ключових термінів та понять, що розглядаються у розділі і заз­начених літерами, знайдіть правильні відповіді з числа запропоно­ваних:

а - валютний контроль;

б - вільна економічна зона;

в - вільна митна територія;

г - вільноконвертована валюта;

д - вивіз капіталу;

є - інтергломерат;

ж- квота;

з - контингентування;

і - міжнародний маркетинг;

к - підприємство спільної власності;

л - портфельні інвестиції;

м - протекціонізм;

н - прямі іноземні інвестиції;

о - рівень життя;

п - спільна підприємницька діяльність;

р - фрітредерство;

с - форвейтування;

т - частково конвертована валюта.

Запропоновані відповіді

1. Регулювання обсягів наявності іноземної валюти та її обмінного курсу на іншу валюту.

2.Комплекс міжнародних операцій на багатонаціональній, багато-виробничій діяльності.

3.Кількісне обмеження товару певних категорій, що дозволені для ввезення в країну.

4.Маркетинг товарів і послуг за межами країни, де знаходиться підприємство, фірма або установа.

5.Об'єднання зусиль зарубіжних та місцевих вкладників капіталу з метою створення місцевого комерційного підприємства, яким вони спільно володіють і керують.

6.Середня кількість і якість товарів та послуг, що споживаються в країні.

7.Спосіб проникнення на зарубіжний ринок завдяки поєднанню зусиль підприємства з комерційними підприємствами країни-партнера з метою створення виробничих і маркетингових потужностей.

8.Продаж вимог за експортною угодою якому-небудь кредитному інституту (форвейтеру) при наданні достатнього забезпечення з метою створення умов для переваги експортеру.

9.Цілеспрямоване переміщення грошових засобів з однією країни в іншу для розміщення у вигідну справу.

10.Капіталовкладення в зарубіжні підприємства, що забезпечують інвестору контроль над ними.

11.Вкладення капіталу в іноземні цінні папери, що здійснюються з метою отримання прибутку на вкладений капітал.

12.Обмежена частина території країни, в межах якої діє пільговий режим господарювання та зовнішньоекономічної діяльності.

13.Обмежений територіальний район, що звільняється від мита на ввіз та вивіз товарів.

14.Валюта, яка вільно і без обмежень обмінюється на іншу інозем­ну валюту.

15.Національна валюта країни, в якій використовуються окремі об­меження на деякі види валютних операцій.

16.Політика захисту власної промисловості, сільського господар­ства від іноземної конкуренції на внутрішньому ринку.

17.Політика вільної торгівлі.

18.Обмеження експорту та імпорту товару певною кількістю чи су­мою (контингентом) на певний термін часу.

Завдання 5. Визначте правильну відповідь "Так / Ні" на наступні тестові запи­тання.

1.Міжнародний маркетинг спирається на принципи національного маркетингу і має схожу з ним структуру.

2.Тариф - це податок, яким іноземний уряд обкладає деякі товари, що ввозяться в країну.

3.Рівень життя характеризує якість товару та послуг, що споживаються в країні.

4.Експорт - це продаж підприємством своєї продукції в іншу краї­ну.

5.Пряме інвестування сприяє вигоді тільки за рахунок дешевої ро­бочої сили і сировини.

6.Рахунок-фактура містить детальний опис товару?

7.Умова "франко" означає, що продавці не несуть митних витрат?

8.Імпорт збільшує сукупний попит в державі?

9.Рівень життя в Україні в більшій мірі, ніж у Франції, залежить від зовнішньої торгівлі.

10. Обмеження імпорту сприяє збереженню в країні неефективних
галузей і стримує зростання ефективного виробництва.

Завдання 6. Розташуйте в логічній послідовності наступні основні рішення, які приймаються у сфері міжнародного маркетингу (рис.4):

1.Рішення про те, на які ринки вийти.

2.Рішення щодо структури комплексу маркетингу.

3.Вивчення середовища міжнародного маркетингу.

4.Рішення щодо структури служби міжнародного маркетингу.

5.Рішення про доцільність виходу на зовнішній ринок.

6.Рішення щодо методів виходу на ринок.

 

?   ?   ?   ?   ?   ?
         

 

Рис. 4. Схема основних рішень, які приймаються у сфері міжнародного маркетингу

 

Завдання 7. Формування експортних цін з урахуванням базисних умов поставок.

 

Вітчизняне підприємство має намір укласти контракт з іноземною фірмою на продаж товару, вартість якого 22о тис. дол. США. Визначити вартість поставки партії товару на умовах : EXW , FOB, CIF, якщо відомо:

- митне оформлення – 1,3 тис. дол. США;

- експортна ліцензія – 1,0 тис. дол. США;

- транспортні витрати до порту експортера – 1,5 тис. дол. США;

- фрахтування судна – 15,6 тис. дол. США;

- навантажувально-розвантажувальні роботи – 2,0 тис. дол. США;

- страхування перевезення – 4,0 тис. дол. США.

 


8. Завдання для самостійної роботи


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 1497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття № 6 | Модуль 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.