1. Особливості концепції маркетингового управління. Сучасні концепції внутріфірмового управління.
2. Управління маркетингом в системі управління підприємством.
3. Наукова організація праці маркетингового персоналу. Добір персоналу до маркетингових служб.
4. Матрична модель побудови маркетингової організаційної структури.
5. Матриця Дженерал Електрік – МакКінсі.
6. Маркетинговий аналіз ситуації і маркетингових можливостей підприємства.
7. Маркетингові стратегії по відношенню до ринкових сегментів.
Завдання 1. Методика SWOT – аналізу.
Поєднати елементиSWOT (потенційні внутрішні сильні сторони підприємства; потенційні внутрішні слабкі сторони підприємства; потенційні зовнішні ринкові можливості; потенційні зовнішні загрози та ризики) з відповідними характеристиками, приблизний перелік яких розроблено А.А. Томпсоном та А.Дж. Стриклендом. Проведіть SWOT – аналіз сільськогосподарського підприємства, в якому проходили практику.