Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік характеристик для SWOT – аналізу

• добре враження, що склалось о компанії у споживачів;

• добре пропрацьовано функціональна стратегія;

• економія на масштабах виробництва;

• власна технологія;

• адекватні фінансові ресурси;

• вміння уникнути (хоча б в деякій мірі) сильного натиску зі сторони конкурентів;

• чудові технологічні навички;

• внутрішні виробничі проблеми;

• відставання в галузі дослідження і розробок;

• надто вузький асортимент продукції;

• недостатній імідж на ринку;

• низька прибутковість із-за...;

• немає чіткого стратегічного напряму розвитку;

• визнаний лідер ринку;

• повна компетентність в ключових питаннях;

• більш низькі витрати (перевага за витратами);

• найкращі рекламні компанії;

• досвід у розробці нових товарів;

• перевірений менеджмент;

• великий досвід (випередження по кривій попиту);

• зниження торгівельних бар’єрів на привабливих іноземних ринках;

• послаблення позицій фірм-конкурентів;

• можливість швидкого розвитку у зв’язку з різким ростом попиту на ринку;

• поява нових технологій;

• найкращі можливості виробництва;

• погана збутова мережа;

• застаріле обладнання;

• нестача управлінського таланту й вміння не достаток;

• відсутність певних спосібностей та навиків в ключових областях діяльності;

• стратегія компанії, що погано себе зарекомендувала;

• незадовільна організація маркетингової діяльності;

• нестача коштів для фінансування необхідних змін в стратегії;

• собівартість кожного виробу вищі ніж у основних конкурентів;

• нові сегменти ринку;

• шляхи розширення асортименту продукції. Щоб задовольнити більше потреб клієнтів;

• законодавчі вимоги, що багато коштують;

• висока залежність від зниження попиту та етапу життєвого циклу розвитку бізнесу;

• зростаюча вимогливість споживачів та постачальників;

• зміна потреб та смаків споживачів;

• несприятливі демографічні зміни

• можливість використання навиків і технологічного ноу-хау у випуску продукції або в нових видах продукції, що вже випущена;

• вертикальна інтеграція (вперед або назад);

• вихід на ринок іноземних конкурентів з більш низькими витратами;

• ріст продажу продуктів-субститутів;

• повільне зростання ринку;

• несприятливі зміни курсів іноземних валют або торгової політики іноземних урядів.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. IV. Определение метрологических характеристик контрольно - измерительных приборов при различных режимах эксплуатации
  5. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  6. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  7. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  8. V.3. Общая характеристика кадрового состава муниципальной службы в республике Коми на 2004 год.
  9. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  10. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  11. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  12. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 1 | Модуль 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.