Перелік характеристик для SWOT – аналізу
• добре враження, що склалось о компанії у споживачів;
• добре пропрацьовано функціональна стратегія;
• економія на масштабах виробництва;
• власна технологія;
• адекватні фінансові ресурси;
• вміння уникнути (хоча б в деякій мірі) сильного натиску зі сторони конкурентів;
• чудові технологічні навички;
• внутрішні виробничі проблеми;
• відставання в галузі дослідження і розробок;
• надто вузький асортимент продукції;
• недостатній імідж на ринку;
• низька прибутковість із-за...;
• немає чіткого стратегічного напряму розвитку;
• визнаний лідер ринку;
• повна компетентність в ключових питаннях;
• більш низькі витрати (перевага за витратами);
• найкращі рекламні компанії;
• досвід у розробці нових товарів;
• перевірений менеджмент;
• великий досвід (випередження по кривій попиту);
• зниження торгівельних бар’єрів на привабливих іноземних ринках;
• послаблення позицій фірм-конкурентів;
• можливість швидкого розвитку у зв’язку з різким ростом попиту на ринку;
• поява нових технологій;
• найкращі можливості виробництва;
• погана збутова мережа;
• застаріле обладнання;
• нестача управлінського таланту й вміння не достаток;
• відсутність певних спосібностей та навиків в ключових областях діяльності;
• стратегія компанії, що погано себе зарекомендувала;
• незадовільна організація маркетингової діяльності;
• нестача коштів для фінансування необхідних змін в стратегії;
• собівартість кожного виробу вищі ніж у основних конкурентів;
• нові сегменти ринку;
• шляхи розширення асортименту продукції. Щоб задовольнити більше потреб клієнтів;
• законодавчі вимоги, що багато коштують;
• висока залежність від зниження попиту та етапу життєвого циклу розвитку бізнесу;
• зростаюча вимогливість споживачів та постачальників;
• зміна потреб та смаків споживачів;
• несприятливі демографічні зміни
• можливість використання навиків і технологічного ноу-хау у випуску продукції або в нових видах продукції, що вже випущена;
• вертикальна інтеграція (вперед або назад);
• вихід на ринок іноземних конкурентів з більш низькими витратами;
• ріст продажу продуктів-субститутів;
• повільне зростання ринку;
• несприятливі зміни курсів іноземних валют або торгової політики іноземних урядів.
Читайте також: - I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
- II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
- II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
- IV. Определение метрологических характеристик контрольно - измерительных приборов при различных режимах эксплуатации
- IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
- V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
- V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
- V.3. Общая характеристика кадрового состава муниципальной службы в республике Коми на 2004 год.
- VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
- VII. Нахождение общего решения методом характеристик
- VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
- Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
<== попередня сторінка |
| |
наступна сторінка ==> |
Модуль 1 | | | Модуль 2 | Переглядів: 339
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|