МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||
Модуль 2Питання для самостійного вивчення 1. Завдання маркетингового контролю. 2. Складові процесу контролю маркетинговою діяльністю. Обєкти та рівні контролю маркетингу. 3. Контролінг. 4. Алгоритм аналізу маркетингової діяльності. 5. Показники, за якими проводиться ефективність маркетингової діяльності. 6. Особливість маркетингу продовольчих товарів. Зростання ролі маркетингу продовольчих товарів. 7. Формування банківського маркетингу в Україні. 8. Маркетинг об'єктів капітального будівництва. 9. Ринок інтелектуальних продуктів та його особливості. Підготовка, оформлення і використання ліцензійних угод. 10. Біржова діяльність і маркетинг торговельно-посередницьких послуг. 11. Маркетинг діяльності з цінними паперами. Особливості ситуаційного аналізу ринку цінних паперів та його сегментації. 12. Маркетинг у галузі інформаційних технологій. Технологія та індустрія комерційного поширення інформації. Організація інформаційного маркетингу.
Завдання 1.Інтернет як інструмент маркетингу ( 15; с.370). Знайдіть в Інтернеті три сайти, які подають інформацію про товар чи групу товарів у сфері АПК (на Ваш вибір: насіння зернових, сільськогосподарська техніка, добрива, засоби захисту рослин, тощо). Оцініть їх відвідуваність за показами лічильників відвідувань. Охарактеризуйте потенційних клієнтів кожного сайту. Вкажіть ті із них, які найбільш придатні для розміщення реклами про даний товар. Порядок виконання 1. Зайдіть на пошуковий сайт і наберіть для пошуку слово, яке вказує назву товару. При потребі повторіть пошук з уточненням. Виберіть із знайденого списку 3 сайти, які подають інформацію про продаж вказаного товару. 2. По кожному із знайдених сайтів виконайте наступне:
- знайдіть лічильники відвідувань і запишіть їх показання; - розташуйте сайти в порядку більшості відвідуваності; - оцініть за десятибальною шкалою такі параметри кожного сайту:
♦ привабливість дизайну; ♦ зручність пошуку інформації про товар, який Вас цікавить; ♦ повнота інформації про товар; ♦ швидкість завантаження інформації із сайту (порівняно з іншими сайтами, з якими Вам доводиться працювати). Розмістіть сайти в порядку спадання даної Вами сумарної оцінки. Охарактеризуйте словесно відвідувачів кожного сайту, які будуть звертатися до нього неодноразово. Завдання 2. Заповніть таблицю, навівши приклади:
Завдання 3. Наведіть приклади, коли промислові підприємства надають послуги, і навпаки, коли постачальники послуг поруч з своєю основною діяльністю продають і фізичні товари. Завдання 4. Уявіть себе управляючим банком, який бажає донести до споживачів ідею про те, що він надає швидкі і якісні послуги. Запропонуйте шляхи вирішення цієї проблеми. Завдання 5. Основні фактори міжнародної маркетингової діяльності контролюються і підлягають управлінню ними. Сформулюйте фактори, якими підприємство керувати не може.
Питання для тестового контролю ?1 Маркетинг як академічна дисципліна виник в: - Англії - США - Росії - Японії ?2 Маркетинг за Філіпом Котлером це : - вид людської діяльності, спрямованої на задоволення потреб через обмін - це вміння знайти потребу та задовольнити її - це система різних видів діяльності підприємства, пов'язаних між собою: планування, ціноутворення, продаж, доставка товарів та надання послуг, яких потребують реальні або потенційні споживачі - збутова діяльність підприємства ?3 Маркетинг вивчає: - організацію виробництва виробів, що пропонуються до збуту - технологічні можливості забезпечення рівня якості товарів відповідно до запитів окремих груп споживачів - загальний рівень цін в умовах інфляції - кон’юнктуру ринку продуктів харчування ?4 Потреба це: - засіб економічного або неекономічного впливу - те, що людина вважає цінним для себе - схильність, готовність діяти тим чи іншим способом - фізіологічна або психологічна нестача будь-чого ?5 Ієрархія потреб за теорією А. Маслоу є такою: - фізіологічні – потреба в контактах – потреба в безпеці – потреби в самоствердженні – потреби в самореалізації - потреба в контактах – фізіологічні – потреби в самоствердженні – – потреби в самореалізації – потреба в безпеці - потреби в самоствердженні – потреба в контактах – потреби в самореалізації – фізіологічні –– потреба в безпеці - фізіологічні – потреба в безпеці – потреби в самореалізації – потреба в контактах – потреби в самоствердженні ?6 До яких потреб за ступенем цінової еластичності ви віднесете потреби у товарах першої необхідності: - слабкоеластичні - еластичні - високоеластичні - нееластичні ?7 Цілі управління підприємством і управління маркетингом:: - абсолютно ідентичні - тісно взаємопов’язані і співвідносяться - не пов’язані одні з одними - пов’язані, але частково ?8 Процес управління маркетингом полягає у: - аналізі ринкових можливостей підприємства - відборі цільових ринків для реалізації товарів - розробці комплексу маркетингу і втілення в життя маркетингових заходів - вивченні конкурентного середовища підприємства ?9 Які є основні концепції маркетингової діяльності: - виробнича, продуктова, реалізуюча, маркетингова, соціально-етичного маркетингу - виробнича, товарна, збутова, маркетингова, соціально-етичного маркетингу - виробнича, товарна, збутова, управлінська - товарна, сервісна, збутова, маркетингова, соціальна ?10 Що є найважливішими елементами "4Р" маркетингу : - товар, вартість, збут, споживання - покупець, продавець, виробник, споживач - потреби, продукт, покупець, продавець - продукт, ціна, розподіл, просування ?11 Комплекс маркетингу включає такий елемент : - товар - виробник - потреби - споживач ?12 Формула маркетингу може бути представлена таким чином: - Маркетинг = Потреби + Задоволення - Маркетинг = Виробництво + Реалізація - Маркетинг = Аналіз + Дії - Маркетинг = Продукт + Розподіл продуктів ?13 Форми організації маркетингових досліджень фірми є: - власні сили - використання послуг спеціалізованих маркетингових консультаційних фірм - змішана організація маркетингових досліджень - всі відповіді вірні ?14 Для з’ясування джерел невідповідності стратегії і результатів управління маркетингом, насамперед необхідно: - проаналізувати стратегію підприємства - проаналізувати конкурентну середовище - вивчити постачальників продукції - проаналізувати стратегію у сукупності з програмою і комплексом маркетингу ?15 Метою маркетингових досліджень є: - зниження міри невизначеності і ризику - виявлення можливості фірми посісти конкурентні позиції на конкретному ринку - збільшення ймовірності успіху маркетингової діяльності - всі відповіді вірні ?16 Переваги первинної інформації над вторинною: - швидкість отримання - можливість порівняння даних кількох джерел - доступність для інших користувачів - забезпечення достовірності, надійності інформації ?17 До методів збору первинної інформації належать: - довідкова література - статистична інформація - спостереження - збірник періодичних видань ?18 Який сегмент ринку оптимальний для підприємства: - що охоплює 53% покупців даної продукції, які купують 50% даних товарів - що охоплює 24% покупців даної продукції, які купують 42% даних товарів - що охоплює 30% покупців даної продукції, які купують 70% даних товарів - що охоплює 20% покупців даної продукції, які купують 80% даних товарів ?19 До методів вивчення внутрішнього середовища підприємства належать: - SWOT – аналіз - експертні оцінки - ситуаційний аналіз - всі відповіді вірні ?20 До основних етапів маркетингових досліджень не належить: - вивчення проблеми - аналіз даних - визначення ємності ринку - використання результатів ?21 Структура управління маркетингом – -закріплює форми поділу праці, встановлює стійкі зв’язки між елементами системи управління маркетингом; - сукупність органів управління і управлінських працівників, що характеризується певними маштабами своєї діяльності, компетенцією і специфікою здійснюваних функцій та якій властива ієрархічність; -відображає сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності; -рефлективне відслідковування макро- та мікроекономічних умов, з врахуванням яких здійснюється вибір загального напряму ринкової поведінки підприємства, що відповідає його місії та досягненню поставлених цілей в конкретному майбутньому; ?22 Стратегія управління маркетингом – -рефлективне відслідковування макро- та мікроекономічних умов, з врахуванням яких здійснюється вибір загального напряму ринкової поведінки підприємства, що відповідає його місії та досягненню поставлених цілей в конкретному майбутньому; -конкретні маркетингові заходи, що використовуються підприємством для ефективного управління процесом маркетингу. -загальні організаційні завдання, що встановлюються на довгострокову і поточну перспективу, мають кількісний вимір і встановлений термін досягнення; - відображає сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності; ?23 Тактика управління маркетингом – -рефлективне відслідковування макро- та мікроекономічних умов, з врахуванням яких здійснюється вибір загального напряму ринкової поведінки підприємства, що відповідає його місії та досягненню поставлених цілей в конкретному майбутньому; -конкретні маркетингові заходи, що використовуються підприємством для ефективного управління процесом маркетингу. -загальні організаційні завдання, що встановлюються на довгострокову і поточну перспективу, мають кількісний вимір і встановлений термін досягнення; - відображає сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності; ?24 Методи управління маркетингом – -способи, прийоми, інструменти здійснення управління маркетингом; -сукупність управлінських принципів, функцій, методів, структур і технологій, що використовуються під час планування, організації та реалізації підприємством маркетингових процедур; -керівні правила, які обумовлені дією об’єктивних економічних законів та закономірностей розвитку ринкової економіки -відособлені, специфічні види маркетингової діяльності, що мають однорідний характер здійснюваної роботи і спрямовані на досягнення спільної мети; ?25 Принципи управління маркетингом – -способи, прийоми, інструменти здійснення управління маркетингом; -сукупність управлінських принципів, функцій, методів, структур і технологій, що використовуються під час планування, організації та реалізації підприємством маркетингових процедур; -керівні правила, які обумовлені дією об’єктивних економічних законів та закономірностей розвитку ринкової економіки -відособлені, специфічні види маркетингової діяльності, що мають однорідний характер здійснюваної роботи і спрямовані на досягнення спільної мети; ?26 Функції управління маркетингом – -способи, прийоми, інструменти здійснення управління маркетингом; -сукупність управлінських принципів, функцій, методів, структур і технологій, що використовуються під час планування, організації та реалізації підприємством маркетингових процедур; -керівні правила, які обумовлені дією об’єктивних економічних законів та закономірностей розвитку ринкової економіки -відособлені, специфічні види маркетингової діяльності, що мають однорідний характер здійснюваної роботи і спрямовані на досягнення спільної мети; ?27 Ціль управління маркетингом – -рефлективне відслідковування макро- та мікроекономічних умов, з врахуванням яких здійснюється вибір загального напряму ринкової поведінки підприємства, що відповідає його місії та досягненню поставлених цілей в конкретному майбутньому; -конкретні маркетингові заходи, що використовуються підприємством для ефективного управління процесом маркетингу. -загальні організаційні завдання, що встановлюються на довгострокову і поточну перспективу, мають кількісний вимір і встановлений термін досягнення; - відображає сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності; ?28 Технологія процесу управління маркетингом - -відображає сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності; -способи, прийоми, інструменти здійснення управління маркетингом; -сукупність управлінських принципів, функцій, методів, структур і технологій, що використовуються під час планування, організації та реалізації підприємством маркетингових процедур; -керівні правила, які обумовлені дією об’єктивних економічних законів та закономірностей розвитку ринкової економіки ?29 Об’єкт управління маркетингом – -сукупність ресурсів та організаційно-економічних умов, що супроводжують маркетингову діяльність підприємства; -сукупність органів управління і управлінських працівників, що характеризується певними маштабами своєї діяльності, компетенцією і специфікою здійснюваних функцій та якій властива ієрархічність; -сукупність управлінських принципів, функцій, методів, структур і технологій, що використовуються під час планування, організації та реалізації підприємством маркетингових процедур; -сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності; ?30 Суб’єкт управління маркетингом – -сукупність ресурсів та організаційно-економічних умов, що супроводжують маркетингову діяльність підприємства; -сукупність органів управління і управлінських працівників, що характеризується певними маштабами своєї діяльності, компетенцією і специфікою здійснюваних функцій та якій властива ієрархічність; -сукупність управлінських принципів, функцій, методів, структур і технологій, що використовуються під час планування, організації та реалізації підприємством маркетингових процедур; -сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності; ?31 Маркетинг - -вид людської діяльності, що передбачає виявлення та задоволення потреб споживачів через ринковий обмін для досягнення поставлених цілей; - це вміння знайти потребу та задовольнити її - це система різних видів діяльності підприємства, пов'язаних між собою: планування, ціноутворення, продаж, доставка товарів та надання послуг, яких потребують реальні або потенційні споживачі - збутова діяльність підприємства ?32 Система управління маркетингом – -сукупність управлінських принципів, функцій, методів, структур і технологій, що використовуються під час планування, організації та реалізації підприємством маркетингових процедур; -сукупність ресурсів та організаційно-економічних умов, що супроводжують маркетингову діяльність підприємства; -сукупність органів управління і управлінських працівників, що характеризується певними маштабами своєї діяльності, компетенцією і специфікою здійснюваних функцій та якій властива ієрархічність; -сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності; ?33 Стратегія-це: - взаємодія всіх підсистем для отримання кінцевого результату - довгостроковий курс розвитку фірми - узгодження всіх підсистем для досягнення загального кінцевого результату - напрямок реалізації намічених цілей ?34 Стратегія організації не дає: -100% передбачення майбутнього, негативного результату - негайного результату формування іміджу організації - можливості здійснення виробництва у запланованих обсягів - можливостей покращення результатів діяльності ?35 Що означають поля ВС, ВП, СС в матриці можливостей - їх обов'язково потрібно використати - вони не заслуговують на увагу - вони мають малий вплив на організацію - вони не мають впливу на організацію ?36 Зміст полів СМ, НП, НМ на матриці можливостей в тому, що: - ці можливості не заслуговують на увагу - вони є важливими для організації - мають великий вплив на організацію - мають середній рівень впливу ?37 В матриці загроз поля ВР, ВК, СР, для організації мають: - представляють велику небезпеку і вимагають швидкого усунення - потребують відповідального підходу - позитивного впливають на діяльність організації - представляють незначну важливість і можуть не враховуватись ?38 Матриця SWOT: - встановлює зв’язки між чинниками середовища - дає характеристику сили, слабкості, загроз та можливостей, що притаманні організації - аналізу сильні та слабкі сторони організації - аналіз ринкової позиції підприємства ?39 Матриця «товар-ринок» була розроблена: -М. Портером - Ф. Котлером - І. Ансоффом - Бостонською консалтинговою групою ?40 Матриця можливостей по товарах – ринках передбачає використання 4 альтернативних стратегій: -дослідження ринку, вивчення споживачів, вивчення обсягів реалізації, після продажне обслуговування -виведення продукту на ринок, організація продажу, вивчення результатів, оновлення продукції -проникнення на ринок, вивчення конкурентів, вивчення споживачів. Диверсифікація -проникнення на ринок, розвиток ринку, розробка товару, диверсифікація ?41 Стратегія проникнення на ринок використовується коли: -коли ринок не насичений товарами або коли він збільшується -якщо фірма розширює свій ринок -коли торгові фірми користуються прихильністю споживачів і фірма розробляє нові товари -застосовують для уникнення залежності від однієї асортиментної групи ?42 Стратегія розвитку ринку використовується коли: -коли ринок не насичений товарами або коли він збільшується -коли торгові фірми користуються прихильністю споживачів і фірма розробляє нові товари -застосовують для уникнення залежності від однієї асортиментної групи -якщо фірма розширює свій ринок ?43 Стратегія розробки товару використовується коли: -коли ринок не насичений товарами або коли він збільшується -коли торгові фірми користуються прихильністю споживачів і фірма розробляє нові товари -якщо фірма розширює свій ринок -застосовують для уникнення залежності від однієї асортиментної групи ?44 Стратегія диверсифікації використовується коли: -коли ринок не насичений товарами або коли він збільшується -якщо фірма розширює свій ринок -коли торгові фірми користуються прихильністю споживачів і фірма розробляє нові товари -застосовують для уникнення залежності від однієї асортиментної групи ?45 Квадрант «Зірка» на матриці БКГ означає: -товар, попит на який зменшується, а ринкова частка незначна -товар, попит на який зростає, з невеликою ринковою часткою -товар, попит на який зростає інтенсивно, а ринкова частка може збільшуватись - товар, який визначає ринкову частку виробника, попит на них сталий і мало змінюється ?46 Квадрант «Собака» на матриці БКГ означає: -товар, попит на який зменшується, а ринкова частка незначна -товар, попит на який зростає, з невеликою ринковою часткою -товар, попит на який зростає інтенсивно, а ринкова частка може збільшуватись - товар, який визначає ринкову частку виробника, попит на них сталий і мало змінюється ?47 Квадрант «Знак питання» («Важке дитя») на матриці БКГ означає: -товар, попит на який зменшується, а ринкова частка незначна -товар, попит на який зростає, з невеликою ринковою часткою -товар, попит на який зростає інтенсивно, а ринкова частка може збільшуватись - товар, який визначає ринкову частку виробника, попит на них сталий і мало змінюється ?48 Квадрант «Дійна корова» на матриці БКГ означає: -товар, попит на який зменшується, а ринкова частка незначна -товар, попит на який зростає, з невеликою ринковою часткою -товар, попит на який зростає інтенсивно, а ринкова частка може збільшуватись - товар, який визначає ринкову частку виробника, попит на них сталий і мало змінюється ?49 На яких індикаторах ґрунтується матриця «Бостонської консалтингової групи» : -привабливість-конкурентоспроможність -товар-ринок -відносна частка ринку-темп зростання -доход від інвестицій-частка ринку ?50 На яких індикаторах ґрунтується матриця І. Ансоффа : -привабливість-конкурентоспроможність -товар-ринок -відносна частка ринку-темп зростання -доход від інвестицій-частка ринку ?51 На яких індикаторах ґрунтується матриця «Мак-Кінсі» : -привабливість-конкурентоспроможність -товар-ринок -відносна частка ринку-темп зростання -доход від інвестицій-частка ринку ?52 На яких індикаторах ґрунтується матриця Портера : -привабливість-конкурентоспроможність -товар-ринок -відносна частка ринку-темп зростання -доход від інвестицій-частка ринку ?53 Маркетингова стратегія це: -узагальнена модель довгострокового курсу дії щодо маркетингової діяльності у вигляді системної сукупності визначених перспективних цілей і способів їх досягнення, в якій співставлень намічені цілі та можливості їх реалізації через використання ресурсів -конкретні маркетингові заходи, що використовуються підприємством для ефективного управління процесом маркетингу. -загальні організаційні завдання, що встановлюються на довгострокову і поточну перспективу, мають кількісний вимір і встановлений термін досягнення; - сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності; ?54 В управлінні найчастіше конкурентоспроможність розглядається в двох аспектах: - конкурентоспроможність товару (продукції) та конкурентоспроможність підприємства -конкурентоспроможність товару та конкурентоспроможність капіталу -конкурентоспроможність активів та конкурентоспроможність капіталу -конкурентоспроможність виробництва та конкурентоспроможність держави ?55 Конкурентоспроможність товару (продукції) це: - ступінь його відповідності на певний момент вимогам цільових груп споживачів або обраного ринку за найважливішими характеристиками: технічними, економічними, екологічними тощо; - рівень його компетенції відносно інших підприємств-конкурентів у нагромадженні та використанні виробничого потенціалу певної спрямованості, а також його окремих складових: технології, ресурсів, менеджменту, навичок і знань персоналу тощо; -можливість ефективного ведення господарської діяльності порівняно з іншими підприємствами галузі - рівень інвестиційної привабливості товару порівняно з іншими підприємствами в країні ?56 Конкурентоспроможність підприємства це: - рівень його компетенції відносно інших підприємств-конкурентів у нагромадженні та використанні виробничого потенціалу певної спрямованості, а також його окремих складових: технології, ресурсів, менеджменту, навичок і знань персоналу тощо, що знаходить вираження в таких результуючих показниках, як якість продукції, прибутковість, продуктивність тощо; - ступінь його відповідності на певний момент вимогам цільових груп споживачів або обраного ринку за найважливішими характеристиками: технічними, економічними, екологічними тощо; -можливість ефективного ведення господарської діяльності порівняно з іншими підприємствам інших галузей країни; - рівень інвестиційної привабливості продукції підприємства порівняно з іншими підприємствами галузі; Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||
|