Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Щастя жити в братерстві

Ми представляємо тут народ український, сповне­ний братерської симпатії і щирості до вас, ми ту

для того, щоб мовою мистецтва висловити найглибшу повагу вашому народові. Прибули ми сюди, щоб ближчепізнати вас, щоб відкривати, дивуватись, за­хоплюватись, ми тут для того, щоб глибше осягнути вашежиття, ну і для того, зрозуміло, щоб все краще а вашого досвіду і собі на вус намотати!

Азербайджан — країна, котра для наших предків була загадковою або напівзагадковою, — нині ж вона дедалібільше відкриває для інших скарби своєї чу­дової культури.

Для розвитку братерських зв'язків наших культур чимало роблять сучасні азербайджанські і вкраїнські майстри-перекладачі, дослідники, натхненні ентузіасти дружби,— почуття щирої вдячності викликають у насвсі, хто трудиться на цій благородній ниві. Чи варто говорити, наскільки важливі ці зусилля, як глибоко вони відповідають духові інтернаціоналізму, яким перейняте все життя радянських людей.

У ці дні ми ще раз переконуємося, як високо ці­нує наш народ велику російську культуру, що має для кожного з нас величезне значення, і яскраві, са­мобутні культури всіх націй і народностей Радянсь-когоСоюзу, їх національні духовні цінності, створені творчим генієм народним протягом віків.

(О. Гончар)

Завдання 3. Доберіть із творів наукової літератури один-два уривки і виділить у них характерні стильові риси наукового мовлення.

 

Завдання 4. Проаналізуйте усне наукове мовлення студентів вашої групи на семінарських і практичних заняттях. Зробіть висновок про відповідність його нормам наукового стилю.

 

Завдання 5. Складіть і зіставте характеристики: художню (опис персонажа літературного твору) і ділову (психологічну характеристику учня). Чим різняться ці дві форми текстів?

 

Завдання 6. Складіть ділові документи:

1. Заяву на ім’я директора про надання відпустки.

2. Акт обстеження побутових умов студента.

3. Доручення на одержання стипендії.

Тема 2. Фонетика, фонологія. Графіка

 


Читайте також:

  1. Етичні категорії добро і зло, обов’язок, щастя, совість, гідність, честь
  2. Людина як продукт європейської культури є “щось, що має бути подолане”, це “брудний потік”, її щастя, розум, чесноти – “убогість, бруд, і жалюгідне задоволення”.
  3. Особистість у пошуках сенсу життя. Сенс життя та щастя
  4. Повнота життя і щастя
  5. Повнота та щастя людського життя
  6. Прогрес як моральне вдосконалення і досягнення щастя
  7. Сенс життя та щастя
  8. Унікальність людського буття полягає в тому, що задоволення життєвих потреб недостатньо не лише для щастя, але навіть для психічного здоров’я.
  9. Щастя як категорія моральної свідомості




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.