МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаТема: Предмет і завдання фонетики як мовознавчої дисципліни. Палаталізація приголосих звуків. Поняття про фонему. Мета: - поглибити знання та вміння студентів з розділу „Фонетика”; про звуки мови, їх творення; - розвивати навички визначати творення звуків; - розвивати вміння визначати звуки, їх творення; - аналізувати фонеми,; - прищеплювати любов до слова, мови. Обладнання: схеми, підручники. Завдання за темою: Завдання 1. Дайте характеристику всіх голосних під наголосом. Зразок: [у] — за місцем творення — заднього ряду, при вимові його спинка язика спрямована до задньої частини ротової порожнини; за способом творення — високого піднесення, бо спинка язика максимально піднята до піднебіння; лабіалізований, бо при вимові губи заокруглюються і витягуються вперед. Нéбо, зимá, сúла, сíсти, сýмно, сóнце. Завдання 2. Вкажіть, які ненаголошені голосні в українській і російській мовах мають майже однакову вимову, а які різну. Завдання 3. Розглядаючи звуковий потік, виділіть у ньому найменші, далі вже неподільні одиниці. Виразно вимовте кожну з них. Як ці одиниці називаються? Збратався народ з народом, щоб жити міцною родиною (Я.Осадчук). Завдання 4. Вимовляючи один по одному звуки а, т, р, у, м,ж, дз, х, б, є,встановіть, яку роль виконують легені, голосові зв'язки в гортані, порожнини рота і носа, язик і губи при творенні цих звуків. Завдання 5.За характеристикою звуків установіть, про яке слово йдеться: І. 1. Приголосний, сонорний, середньоязиковий, м'який. 2. Голосний, заднього ряду, високого піднесення. 3. Приголосний, сонорний, передньоязиковий, носовий, твердий. 4. Голосний, переднього ряду, високого (обниженого) піднесення. 5. Голосний, переlнього ряду, високого піднесення, нескладотворчий. II. 1. Приголосний, шумний, глухий, передньоязиковий, зубний, фрикативний, твердий, свистячий. 2. Приголосний, шумний, глухий, задньоязиковий, фрикативний (пом'якшений). 3. Голосний, переднього ряду, високого піднесення. 4. Приголосний, шумний,дзвінкий, передньоязиковий, зубний, проривний, твердий. Читайте також:
|
||||||||
|