Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Тема: Предмет і завдання фонетики як мовознавчої дисципліни.

Палаталізація приголосих звуків. Поняття про фонему.

Мета:

- поглибити знання та вміння студентів з розділу „Фонетика”; про звуки мови, їх творення;

- розвивати навички визначати творення звуків;

- розвивати вміння визначати звуки, їх творення;

- аналізувати фонеми,;

- прищеплювати любов до слова, мови.

Обладнання: схеми, підручники.

Завдання за темою:

Завдання 1. Дайте характеристику всіх голосних під наголосом.

Зразок: [у] — за місцем творення — заднього ряду, при вимові його спинка язика спрямована до задньої частини ротової порожнини; за способом творення — високого піднесення, бо спинка язика макси­мально піднята до піднебіння; лабіалізований, бо при вимові губи за­округлюються і витягуються вперед.

Нéбо, зимá, сúла, сíсти, сýмно, сóнце.

Завдання 2. Вкажіть, які ненаголошені голосні в українській і ро­сійській мовах мають майже однакову вимову, а які різну.

Завдання 3. Розглядаючи звуковий потік, виділіть у ньому найменші, далі вже неподільні одиниці. Виразно вимовте кожну з них. Як ці одиниці називаються?

Збратався народ з народом, щоб жити міцною родиною (Я.Осадчук).

Завдання 4. Вимовляючи один по одному звуки а, т, р, у, м,ж, дз, х, б, є,встановіть, яку роль виконують легені, голосові зв'я­зки в гортані, порожнини рота і носа, язик і губи при творенні цих звуків.

Завдання 5.За характеристикою звуків установіть, про яке слово йдеться:

І. 1. Приголосний, сонорний, середньоязиковий, м'який. 2. Голосний, заднього ряду, високого піднесення. 3. Приголосний, сонорний, передньоязиковий, носовий, твердий. 4. Голосний, переднього ряду, високого (обниженого) піднесення. 5. Голосний, переlнього ряду, високого піднесення, нескладотворчий.

II. 1. Приголосний, шумний, глухий, передньоязиковий, зубний, фрикативний, твердий, свистячий. 2. Приголосний, шумний, глухий, задньоязиковий, фрикативний (пом'якшений). 3. Голосний, переднього ряду, високого піднесення. 4. Приголосний, шумний,дзвінкий, передньоязиковий, зубний, проривний, твердий.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Щастя жити в братерстві | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.