МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Перевірка стану бухгалтерського обліку, достовірності звітності бюджетної установиНа всіх етапах контрольного заходу здійснюється перевірка достовірності бухгалтерського обліку, своєчасності відображення в ньому проведених фінансово-господарських операцій, перевіряється правильність відображення в бухгалтерському обліку операцій з бюджетними коштами, в тому числі з питань дотримання бюджетної класифікації доходів та видатків та достовірність фінансової звітності про такі операції. Документальна перевірка передбачає контроль за документами об‘єкта контролю на предмет: - дотримання вимог законодавчих та нормативних актів щодо порядку складання (оформлення) первинних та зведених облікових документів – перевірка за формою; - відповідності фактично здійснених господарських операцій, що зафіксовані (підтверджені) первинними та зведеними обліковими документами, нормам, встановленим законодавством та/або внутрішніми регламентами (документами) установи – перевірка за змістом. При документальній перевірці порядку складання (оформлення) документів звертається увага на: 1) наявність та правильність заповнення обов'язкових реквізитів первинних та зведених облікових документів (наприклад: касові, авансові, матеріальні звіти, розрахункові відомості тощо): назва установи, від імені якої складено документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл на здійснення господарської операції, безпосередніх виконавців операції, їхні особисті підписи та підписи осіб відповідальних за складання документа; 2) необхідність використання у встановлених випадках бланків типових форм, затверджених Держкомстатом, а також на бланках спеціалізованих форм, затверджених міністерствами і відомствами; можливість використанням самостійно виготовлених бюджетною установою бланків, які повинні обов'язково містити реквізити типових або спеціалізованих форм; 3) способи і засоби заповнення первинних та зведених облікових документів, несанкціоноване втручання в їх оформлення та їх повторне використання (відсутність прокреслень у вільних рядках, погашень штампами або надписом вручну «Одержано» чи «Сплачено» із зазначенням дати на документах, що додаються до прибуткових і видаткових касових ордерів, а також наявність непомітних виправлень в них): 4) забезпечення збереження документів протягом установленого періоду їх зберігання; 5) своєчасність відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій, зафіксованих первинними документами об‘єкта контролю; 6) повноту перенесення інформації про господарські операції установи за певний період часу (місяць, квартал, рік) з облікових регістрів у згрупованому виді до бухгалтерських звітів та фінансової звітності. Питання для самоконтролю: 1. Назвіть основні завдання перевірки виконання кошторисів бюджетних установ. 2. Які джерела інформації використовують під час перевірки? 3. Назвіть основні напрями контролю виконання кошторисів бюджетних установ. 4. В чому полягає перевірка достовірності даних обліку та звітності бюджетної установи? Тема 7. Відомчий фінансовий контроль у системі виконавчої влади. Мета: вивчення сутності та напрямів проведення відомчого контролю у системі виконавчої влади План 1. Мета та основні завдання відомчого контролю 2. Перевірка стану внутрішньогосподарського контролю 3. Узагальнення та систематизація матеріалів відомчого фінансового контролю Література: 1. Білуха М. Т. Фінансовий контроль: теорія, ревізія, аудит: Підручник / М. Т. Білуха, М. Г. Дмитренко, Т. В. Микитенко За ред. засл. діяча науки і техн. України, д.е.н., проф. М. Т. Білухи.-Вид. друге перероб. і доп. – К.: Українська академія оригінальних ідей. – 2006. – 888 с. 2. Германчук П. К. Державний фінансовий контроль: ревізія та аудит / П. К. Германчук, І. Б. Стефанюк, Н. І. Рубан, В. Т. Александров, 3. Мельник М.В., Пантелєєв А.С., Звездін А.Л. Ревізія і контроль: Навчальний посібник / За ред. проф. М.В. Мельник .- М.: ИД ФБК-ПРЕС, 2006. - 520с. 4. Хомяк Н.С. Контроль і ревізія. Навчальний посібник. / За ред. Р.Л. Хомяка, Н.С. Станасюк.-Львів: Магнолія 2006, 2011. – 315с.
Читайте також:
|
||||||||
|