МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета та основні завдання відомчого контролюВідомчий фінансовий контроль — це діяльність контрольно-ревізійних підрозділів, спрямована на забезпечення міністерств, інших центральних органів виконавчої влади достовірною інформацією про використання об’єктами контролю фінансових ресурсів, на оцінку ефективності їхньої господарської діяльності, виявлення в ній відхилень, що перешкоджають законному й ефективному використанню майна і коштів, розширеному відтворенню виробництва та на запобігання їм. Метою здійснення внутрішнього фінансового контролю є: · перевірка фінансово-господарської діяльності, забезпечення цільового та ефективного використання бюджетних коштів і збереження державного майна, економного використання фінансових і матеріальних ресурсів, виконання планових завдань, достовірності ведення бухгалтерського обліку; · забезпечення усунення порушень фінансової дисципліни, відшкодування заподіяних збитків; · ужиття заходів для запобігання фінансовим порушенням. Головним завданням внутрішнього фінансового контролю є здійснення державного контролю за витрачанням фінансових ресурсів та матеріальних цінностей, їхнім збереженням, станом і достовірністю бухгалтерського обліку та звітності на підпорядкованих підприємствах, організаціях і установах та ефективністю їх господарювання, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у майбутньому. Організація відомчого контролю – сукупність методичних прийомів та їх процедур, спрямованих на раціональне виконання контрольного процесу. До них належить комплектування контрольної бригади з-поміж спеціалістів контрольно-ревізійної служби та інших контролюючих органів, залежно від завдань, поставлених для вирішення контролю. Контрольна бригада складається з осіб, які мають спеціальну фахову освіту, насамперед з обліку і аудиту, фінансів у кількості не менше двох осіб; передбачається відповідне забезпечення фактографічною інформацією про діяльність об’єкта перевірки, до якої належать первинні документи, облікові регістри, баланси і фінансові звіти. Забезпечення законодавчою, нормативною інформацією – це доступ до бази даних при комп’ютерних технологіях. Методологія відомчого контролю – сукупність методичних прийомів обліку і фінансового контролю, прийомів технічного контролю програмних засобів обробки інформації за допомогою сучасних комп’ютерних технологій, забезпечення науково обґрунтованими методиками, положеннями відомчого контролю. Відомчий фінансовий контроль проводиться за принципами: Об’єктивність– неупередженість при проведенні відомчого контролю суб’єктів господарювання, результати контролю та причини їх утворення повинні бути обґрунтовані системою інформаційних доказів. Комплектність – контроль повинна бути комплексним дослідженням операційної, фінансової та іншої діяльності суб’єкта господарювання, що належить до сфери управління відповідних міністерств, інших центральних органів виконавчої влади з метою отримання достовірної інформації про використання об’єктами контролю фінансових ресурсів, оцінки ефективності господарювання, виявлення і запобігання порушень, що перешкоджають законному та ефективному використанню майна та коштів. Компетентність – висока професійність проведення відомчого контролю із застосуванням наукових методів економічного дослідження. Зокрема, застосування у контролі інтегрованої бази даних з діяльності підконтрольного об’єкта, володіння діалоговим спілкуванням з ПЕОМ з питань, які досліджуються контролем. Обґрунтування – результати проведеного відомчого контролю, що оформляються актами, де зазначається про участь у його проведенні керівника міністерства та головного бухгалтера, вказуються члени ревізійної бригади, робляться посилання на первинні документи, кошториси доходів і видатків, програми роботи ПЕОМ, акти інвентаризації, інші документи. У випадках, коли керівництво об'єкта контролю, що перевірялося, не погоджується з висновками ревізійної бригади, подається письмове пояснення і протягом 5-ти днів подаються свої письмові зауваження або пояснення. Неупередженість – це об’єктивне відношення до виявлення оцінки та вжиття заходів до порушення фінансово-бюджетної, кошторисної дисципліни, збереження і використання державного майна працівниками контрольних служб. При цьому відомчий контроль повинен ставити завдання не тільки визначення відповідальності конкретних осіб порушників законодавства, а головне – створення сприятливих умов для об’єктів контролю у подальшому поліпшенні діяльності, попередженні недоліків. Неупередженість лежить в основі перевірки накладених фінансових штрафних санкцій контролем вищими органами ДКРУ, що стверджуються чисельними факторами відміни штрафних санкцій або їх зменшення.
2. Перевірка стану внутрішньогосподарського контролю Основними напрямами проведення контрольно-ревізійними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади та їхніх структурних підрозділів ревізій і перевірок є: · оцінка обґрунтованості бюджетних запитів, дотримання фінансово-бюджетної, кошторисної дисципліни, забезпечення збереження і цільового використання бюджетних коштів та коштів державних цільових фондів; · контроль збереження і використання державного майна; · перевірка ефективності використання матеріальних і фінансових ресурсів, своєчасності документального оформлення господарських операцій, повноти виявлення та мобілізації внутрішньогосподарських резервів, виявлення причин непродуктивних витрат і втрат; · оцінка економічного стану підприємств, установ та організацій, результатів виконання виробничих і фінансових планів; · перевірка правильності ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності, своєчасності й повноти відображення в · перевірка додержання порядку формування, установлення та застосування цін і тарифів; · контроль стану виконання заходів, спрямованих на усунення недоліків, виявлених попередньою ревізією (перевіркою); · перевірка додержання встановленого порядку закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти; · оцінка виконання інших завдань з питань, визначених наказами керівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади відповідно до їхньої специфіки, у межах компетенції контрольно-ревізійного підрозділу.
Читайте також:
|
||||||||
|