МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Гендерні стереотипи.Стереотипи. Семінарське заняття №1 Тема: Стереотипи та їх роль у житті людини і суспільства. Гендерні стереотипи. Поняття дискримінації. Ксенофобія. Расизм. Мета: Методична - формувати уміння аналізувати, робити висновки, встановлювати власну точку зору; формувати вміння вести дискусію; виробити у студентів навички публічного мовлення; Дидактична – познайомити студентів з поняттями „стереотипи”, „гендерні стереотипи”, „дискримінація”, „ксенофобія”, „расизм”; дати характеристику основним групам стереотипів ; оцінити вплив традицій та звичаїв на виникнення стереотипів, пересудів, забобонів та упереджень. Виховна - сприяти моральному та духовному виховання студентів; виховувати студентів у дусі толерантності, навчити поважати точку зору інших. Основні питання семінарського заняття: 1. Стереотипи.. 2. Гендерні стереотипи. 3. Дискримінація. 4. Ксенофобія і расизм. Тип:навчальний семінар; Форма проведення: комплексне семінарське заняття; Методи проведення :розгорнута бесіда , інтерактивна дискусія, робота з картками Ключові терміни теми:Стереотипи , гендер, дискримінація, ксенофобія, расизм. План проведення заняття: 1. Вступне слово викладача:Людський мозок влаштований таким чином, що він постійно класифікує все, що зустрічає в реальності. Коли у нас не вистачає інформації про якийсь предмет, ми відносимо його до певної категорії і приписуємо йому певні якості. Сприймаючи інших людей та їхню поведінку, ми часом спрощуємо або узагальнюємо картину. Наприклад: «Всі жінки – емоційні; всі «справжні мужчини» повинні стримувати свої почуття; всі дівчатка – ніжні, а хлопчики – грубі» тощо. Тобто, стереотипи – це спрощені, занадто умовні уявлення, штампи, які люди використовують для того, щоб спрощено зрозуміти явища, які потребують для пізнання більш складних, інтелектуальних зусиль. Стереотипи ще називаються міфами нашої свідомості, бо, отримуючи їх у спадок від наших батьків і нашого оточення ще з дитинства, ми віримо у них бездоказово. На цьому занятті розмова пійде саме про стереотипи. Усне опитування ключових термінів теми. Робота з картками, узагальнення проміжних висновків. Питання для обговорення: 1 Як ви вважаєте, які чинники впливають на формування стереотипів у суспільстві? 2. Яку позитивну роль стереотипи відіграють у житті? 3. У чому негативна роль стереотипів? Розгорнута бесіда з теми „основні групи гендерних стереотипів”. Питання для обговорення: 1. Наведіть приклади найтиповіших гендерних стереотипів? 2. Чи доводилося Вам зіткатися у житті з генддерними стереотипами? 3.Де ми навчаємося ґендерних ролей? 4. Яким чином ми засвоюємо стереотипи? (У разі, якщо учні називатимуть телебачення або фільми, попросіть їх навести конкретні приклади і запишіть.) 5. Звідки таку інформацію отримують жінки? (Якщо згадають мам, то можна запропонувати обговорити це питання). 6. Хто ще впливає на наше навчання ґендерних ролей? 7. Де ще в суспільстві ми чуємо подібні повідомлення? 8. Якими словами чи принизливими прізвиськами називають хлопчиків, якщо вони не відповідають тим стандартам, що наведені у списку? 9. Як називають жінок, які виходять за рамки цих стереотипів? 10. Як ці клички й прізвиська посилюють вплив стереотипів? 11. Як ми почуваємось, коли нас обзивають? Проблемне запитання: 1. На Вашу думку, хто більше страждає від гендерних стереотипів, жінки чи чоловіки7 Читайте також:
|
||||||||
|