Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гендерні стереотипи.

Стереотипи.

Семінарське заняття №1

Тема: Стереотипи та їх роль у житті людини і суспільства. Гендерні стереотипи. Поняття дискримінації. Ксенофобія. Расизм.

Мета: Методична - формувати уміння аналізувати, робити висновки, встановлювати власну точку зору; формувати вміння вести дискусію; виробити у студентів навички публічного мовлення;

Дидактична – познайомити студентів з поняттями „стереотипи”, „гендерні стереотипи”, „дискримінація”, „ксенофобія”, „расизм”; дати характеристику основним групам стереотипів ; оцінити вплив традицій та звичаїв на виникнення стереотипів, пересудів, забобонів та упереджень.

Виховна - сприяти моральному та духовному виховання студентів; виховувати студентів у дусі толерантності, навчити поважати точку зору інших.

Основні питання семінарського заняття:

1. Стереотипи..

2. Гендерні стереотипи.

3. Дискримінація.

4. Ксенофобія і расизм.

Тип:навчальний семінар;

Форма проведення: комплексне семінарське заняття;

Методи проведення :розгорнута бесіда , інтерактивна дискусія, робота з картками

Ключові терміни теми:Стереотипи , гендер, дискримінація, ксенофобія, расизм.

План проведення заняття:

1. Вступне слово викладача:Людський мозок влаштований таким чином, що він постійно класифікує все, що зустрічає в реальності. Коли у нас не вистачає інформації про якийсь предмет, ми відносимо його до певної категорії і приписуємо йому певні якості. Сприймаючи інших людей та їхню поведінку, ми часом спрощуємо або узагальнюємо картину. Наприклад: «Всі жінки – емоційні; всі «справжні мужчини» повинні стримувати свої почуття; всі дівчатка – ніжні, а хлопчики – грубі» тощо. Тобто, стереотипи – це спрощені, занадто умовні уявлення, штампи, які люди використовують для того, щоб спрощено зрозуміти явища, які потребують для пізнання більш складних, інтелектуальних зусиль. Стереотипи ще називаються міфами нашої свідомості, бо, отримуючи їх у спадок від наших батьків і нашого оточення ще з дитинства, ми віримо у них бездоказово. На цьому занятті розмова пійде саме про стереотипи.

Усне опитування ключових термінів теми.

Робота з картками, узагальнення проміжних висновків.

Питання для обговорення:

1 Як ви вважаєте, які чинники впливають на формування стереотипів у суспільстві?

2. Яку позитивну роль стереотипи відіграють у житті?

3. У чому негативна роль стереотипів?

Розгорнута бесіда з теми „основні групи гендерних стереотипів”.

Питання для обговорення:

1. Наведіть приклади найтиповіших гендерних стереотипів?

2. Чи доводилося Вам зіткатися у житті з генддерними стереотипами? 3.Де ми навчаємося ґендерних ролей?

4. Яким чином ми засвоюємо стереотипи? (У разі, якщо учні називатимуть телебачення або фільми, попросіть їх навести конкретні приклади і запишіть.)

5. Звідки таку інформацію отримують жінки? (Якщо згадають мам, то можна запропонувати обговорити це питання).

6. Хто ще впливає на наше навчання ґендерних ролей?

7. Де ще в суспільстві ми чуємо подібні повідомлення?

8. Якими словами чи принизливими прізвиськами називають хлопчиків, якщо вони не відповідають тим стандартам, що наведені у списку?

9. Як називають жінок, які виходять за рамки цих стереотипів?

10. Як ці клички й прізвиська посилюють вплив стереотипів?

11. Як ми почуваємось, коли нас обзивають?

Проблемне запитання: 1. На Вашу думку, хто більше страждає від гендерних стереотипів, жінки чи чоловіки7


Читайте також:

  1. Гендерні аспекти спілкування
  2. Гендерні аспекти спілкування
  3. Гендерні аспекти спілкування
  4. Гендерні аспекти спілкування.
  5. Гендерні конфлікти і їх подолання
  6. Лекція № 3. Гендерні особливості професійної діяльності в міліції.
  7. Методи дослідження в гендерній психології
  8. Питання 3. Неформальні гендерні привілеї при проходженні служби в райвідділі.
  9. Питання 4. Гендерні дисгармонії
  10. Стереотипи та їх роль у житті людини і суспільства. Гендерні стереотипи. Поняття дискримінації. Ксенофобія. Расизм. Упередження. Толерантність.
  11. Стереотипи.




Переглядів: 1303

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Людина і світ | МІНІ- ЛЕКЦІЯ ДО СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.