Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблеми управління продукцією

 

У процесах управління продукцією постає ряд проблем, які необхідно враховувати і вирішувати з метою досягнення кінцевого результату маркетингової діяльності фірми — отримання максимального прибутку.

Швидке старіння продукції. Необхідно розраховувати на те, що продукти через кілька років не відповідатимуть актуальному технічному стану чи побажанням споживачів. Таке старіння може бути технічним (результат науково-технічного прогресу, товарної політики фірм, які пропонують ринку технічно досконаліші види продуктів), фізичним (результат тривалого використання чи експлуатації продукту) чи стильовим (результат трансформації смаків споживачів). Відповідно до цього планування нової продукції чи елімінування старої -необхідні елементи ринкової діяльності кожної фірми.

Разом із тим треба враховувати, що можливі випадки небажаного передчасного старіння попередніх моделей унаслідок виведення на ринок нових. Нова продукція може завдати суттєвого удару торгівлі існуючими товарами (товарний “канібалізм”). Отже, необхідно уникати занадто близької подоби нової продукції до існуючої, ефективно розміщувати новинки на ринку (поруч з товарами-конкурентами або подалі від них). Можливе також використання “відкладеного” старіння, тобто впровадження технічних удосконалень тільки тоді, коли зменшиться попит на існуючі продукти.

Проблеми широти, насиченості, глибини та гармонійності номенклатури. Так, надто велика різноманітність і незначна глибина номенклатури можуть спричинити розпорошення зусиль фірми, недостатню увагу до окремих позицій товарів. Випуск повного комплекту виробів також не завжди сприяє успіхові, оскільки призводить до виникнення широкої конкуренції, складнощів у збутовій діяльності. Основим засобом вирішення цієї проблеми є використання підходів та методів маркетингового стратегічного планування.

Проблеми обслуговування покупців з різним рівнем доходів. Кожна фірма має орієнтуватись на покупців з тим чи іншим рівнем доходів. При цьому зміна орієнтирів небажана або пов'язана з великими труднощами. Так, обслуговуючи покупців з високим рівнем доходів, фірма набуває іміджу престижної. В цьому разі вона має дотримуватись ряду умов, зокрема:

- нова продукція фірми мусить чітко відрізнятись від попередньої;

- покупець повинен мати можливість побачити і оцінити різницю;

- для реалізації продукції треба використовувати власні (оригінальні) канали розподілу;

- продукція мусить мати свою особливу назву;

- для розповсюдження продукції треба використовувати власну систему стимулювання збуту, притаманну даному типові фірм.

Імідж престижної фірми потрібно зберігати будь-що. Адже перехід до обслуговування покупців з низькими доходами робить проблематичним повернення на попередні позиції. Таке повернення буде можливим лише завдяки тривалій і складній роботі.

Однією з головних проблем управління продукцією є високий ступінь ризику у разі нововведення товарів. У зв'язку з цим сферу планування нової продукції розглядають як особливо важливу, таку, що вимагає пильного нагляду й планування. Однак треба пам'ятати, що фірми, які намагаються досягти зростання завдяки самим тільки продуктам, часто потрапляють у сферу жорсткої конкуренції. Тому, незважаючи на ризик, завдяки використанню технічно, естетично і якісно переважаючих товарів-новинок фірми мусить хоча б спробувати тимчасово залишитись поза конкуренцією.

 

 

ТЕМА 6. МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. Видання прав актів управління
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  10. Аграрні проблеми в працях письменників аграрників.
  11. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  12. Адаптивні організаційні структури управління.




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління продукцією фірми. | Суть маркетингової цінової політики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.