Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мікро і макросередовище підпорядковане певному правовому середовищу, тобто сукупності певних законів, які діють у суспільстві на даний час

Зовнішнє середовище і взаємодія підприємства з ним

Зовнішнє середовище – це сукупність господарських суб’єктів, різних економічних, природних, національних і інших зовнішніх відносно підприємства умов і чинників, що діють у глобальному оточенні.

Залежно від характеру впливу зовнішнє середовище поділяють на мікро та макросередовище.

Мікросередовище – це середовище прямого впливу на підприємство. Його утворюють певні суб’єкти : споживачі, конкуренти, державні органи, фінансово – кредитні установи, агенства по наданню маркетингових послуг, рекламні і страхові компанії, транспортні організації.

Макросередовище – це різні економічні, природні, демографічні, політичні, екологічні, міжнародні, науково – технічні умови і фактори за якими підприємство має уважно стежити та правильно оцінювати пов’язані з ними загрози чи вигоди при розробці своєї підприємницької стратегії.

Всі ці фактори мікро і макросередовище неоднаково впливають на діяльність підприємства одні позитивно, інші негативно, вплив третіх залишається нейтральним. Однак кожне підприємство повинно аналізувати і давати оцінку зовнішньому середовищу в якому воно працює з тим, щоб бути конкурентноздатним і забезпечувати ефективну свою діяльність

 

5. Інформаційне забезпечення економічної діяльності підприємства.

Господарська діяльність підприємства є процесом створення, переробки, і використання інформації. Від того наскільки правильно буде організований цей процес, будуть залежати результати цого діяльності. Недарма в бізнесі існує прислівя „Хто володіє інформацією, той володіє світом”

Інформація – це впорядковане повідомлення про процеси та явища, що відбуваються в зовнішньому середовищі, сукупність певних знань і даних.

Економічна інформація – це сукупність відомостей про економічну діяльність підприємств та інших підрозділів

народного господарства.

В управлінні підприємством використовуються різні види інформації: такі, що належать безпосередньо до діяльності певного структурного підрозділу, і такі, що характеризують функціонування інших служб підприємства, стан галузі, економіку країни в цілому. Економічну інформацію класифікують за такими параметрами:

За місцем утворення:

ü внутрішня

ü зовнішня

За рівнем доступності:

ü конфіденційна

ü відкрита

За стадіями перетворення:

ü вхідна

ü вихідна (проміжна або результатна)

За стабільністю6

ü постійна

ü умовно – постійна

ü змінна

За насиченістю:

ü достатня;

ü недостатня;

ü надлишкова.

За ознакою:

ü якісна

ü кількісна

За способом фіксації:

ü усна

ü документальна (на паперовому або машинному носії)

За елементами структури:

ü реквізит

ü показник

ü масив

ü потік

За стадіями управління економічна інформація буває:

нормативна -- норми витрат, норми виробітку, норми амортизаційних відрахувань, розцінки, ставки, тарифи і інше;

планова -- перспективні плани, поточні плани, оперативні плани;

облікова -- дані бухгалтерського, статистичного і оперативного обліку, дані податкового обліку;

→ поза облікова – офіційні документи (закони, укази, постанови, акти ревізій та акти перевірок, документи господарсько--правового характеру (договори, угоди, претензії), рішення зборів акціонерів, засновників, матеріали спеціальних досліджень, дані соціологічних опитувань, усна інформація тощо.

аналітична – дані економічного аналізу;

прогнозна – різні передбачення про розвиток у майбутньому періоді.



Читайте також:

  1. А є А, тобто усякий предмет є те, що він є.
  2. АДАПТИВНІ РЕАКЦІЇ МІКРООРГАНІЗМІВ НА СТРЕСОВІ ДІЇ.
  3. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  4. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  5. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  6. Аміноглікозиди (стрептоміцину сульфат, гентаміцину сульфат). Механізм і спектр протимікробної дії, застосування, побічні ефекти.
  7. Антисептики ароматичного ряду (фенол чистий, іхтіол, дьоготь, мазь Вількінсона, лінімент за Вишневським). Особливості протимікробної дії та застосування.
  8. Архітектура мікропроцесорів
  9. Асиміляція харчових інгредієнтів, мікрофлори товстої кишки.
  10. Б- не збуджена ділянка мембрани , на яку діють електричні струми збудженої ділянки. Стрілками показано напрям струмів, кружечками – дійсне переміщення іонів.
  11. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  12. Берестейська церковна унія 1596 року і реакція на неї в українському суспільстві.




Переглядів: 1018

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правові основи функціонування підприємства | Поняття, класифікація та структура персоналу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.