МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приклади лінеаризації сигналівРівень 12. Ординати опорних крапок лінеаризації входу AI1 Рівень 11. Абсциси опорних крапок лінеаризації входу AI1 Визначення опорних крапок лінеаризації Рівень 13. Ординати опорних крапок лінеаризації входу AI1 Рівень 12. Абсциси опорних крапок лінеаризації входу AI1 Рівень 2. Конфігурація аналогового входу AI1 Параметри лінеаризації входу AI1 і AI2 Наприклад, параметри лінеаризації входу AI1 наступні (для входу AI2 аналогічно [4.00] - [4.04] ): [3.00] =0008 - Тип шкали аналогового входу AI1 - лінеаризації [3.01] Тип входу AI1 [3.02] Кількість ділянок лінеаризації входу AI1 [3.04] Положення децимального роздільника при індикації входу AI1 [12.00] Абсциса початкового значення (в % від вхідного сигналу) [12.01] Абсциса 01 крапки [12.02] Абсциса 02 крапки …… [12......8] Абсциса 18 крапки [12.19] Абсциса 19 крапки [13.00] Ордината початкового значення (сигнал у технічних одиницях від -999 до 9999) [13.01] Ордината 01 крапки [13.02] Ордината 02 крапки …… [13......8] Ордината 18 крапки [13.19] Ордината 19 крапки 2.2.1 Визначення кількості опорних крапок лінеаризації. Визначити й задати необхідна кількість опорних крапок лінеаризації в параметрі [3.02]. Межі зміни параметра [3.02] від 0000 до 0019. Вибір необхідної кількості опорних крапок лінеаризації виробляється з міркування забезпечення необхідної точності виміру. 2.2.2 Визначення значень опорних крапок лінеаризації. Для кожного значення індуцируємого вхідного сигналу Yi (у технічних одиницях від -999 до 9999 з урахуванням децимального роздільника) обчислити відповідну фізичну величину з відповідних функціональних (градуїровочних) таблиць або графічно з відповідній кривій (при необхідності інтерполювати) і задати значення для відповідної опорної величини вхідного фізичного сигналу Xi (в %, від 00,00% до 99,99%). Відповідні значення Xi (в %, від 00,00% до 99,99%) уводяться в параметрах на рівні 11: [12.00] Абсциса початкового значення (в % від вхідного сигналу) [12.01] Абсциса 01 крапки [12.02] Абсциса 02 крапки …… [12......8] Абсциса 18 крапки [12.19] Абсциса 19 крапки Відповідні значення Yi (у технічних одиницях від -999 до 9999 з урахуванням децимального роздільника) уводяться в параметрах на рівні 12: [13.00] Ордината початкового значення (сигнал у технічних одиницях від -999 до 9999) [13.01] Ордината 01 крапки [13.02] Ордината 02 крапки …… [13......8] Ордината 18 крапки [13.19] Ордината 19 крапки
Лекція №26 Тема 6.5 Ремонт, наладка, повірка та експлуатація мікропроцесорних контролерів. [Конспект] [Інструкція по експлуатації] Читайте також:
|
||||||||
|