Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

Висновок

У даній роботі було розглянуто імпресіонізм, як один з напрямків французького мистецтва XIX століття, також були вивчені основні моменти історії створення цього руху, розглянуто найбільш відомі представники художників - імпресіоністів XIX століття і їх великі роботи.
У цілому можна сказати, що у французькому мистецтві кінця XIX століття відбулися дуже серйозні зміни. Для багатьох діячів мистецтва реалістичний напрямок перестає бути еталоном, і заперечується саме реалістичне бачення світу. Художники втомилися від вимог об'єктивності та типізації. Народжується нова, суб'єктивна художня реальність. Тепер, важливо не те, як усі бачать світ, а те, як його бачу я, ти бачиш, бачить він. На цій хвилі формується один з напрямків мистецтва - імпресіонізм, який став подальшим кроком у розвитку європейського живопису.
До групи імпресіоністів об'єднують тих художників, які брали участь у виставках імпресіоністів в Парижі в 1870-х - 1880-х роках. Це Клод Моне, Едгар Дега, Едуард Мане, Огюст Ренуар, Альфред Сіслей, Анрі Тулуз-Лотрек та інші. Художники писали не в майстерні, а під відкритим небом - на березі річки, в полі, на галявині в лісі. Зображаючи пейзажі і форми за допомогою кольорових крапок, імпресіоністи піддали сумніву міцність і матеріальність оточуючих речей. Вони по-новому підійшли до зображення світу. Головним для них стали трепетне світло, повітря, у який як би занурені фігури людей і предмети. У їхніх картинах почувався вітер, волога після дощу, нагріта сонцем земля. Вони прагнули розглянути і показати дивне багатство кольору в природі. Слід зазначити, що імпресіонізм став останнім великим художнім рухом у Франції XIX століття.
Отже, імпресіонізм - це явище нового підходу до живопису, новий погляд, спрага зупинити мить реальному житті, відобразити його в картині надовго. Даний напрямок в мистецтві відкрило очі і художникам, і глядачам на колір і світло в природі, перевернуло рутину академічних чеснот.

Економіка України переживає складний період становлення ринкових відносин, що спричинило глибокі якісні зрушення у всіх сферах суспільно-економічного життя. Це зумовлює необхідність теоретичного осмислення сутності фундаментальних перетворень, що відбуваються в економічній системі, аналізу поведінки економічних суб’єктів на мікроекономічному рівні, виявлення закономірностей функціонування національної економіки. Сьогодні нагальною є потреба не лише теоретичного осмислення сутності економічних процесів і явищ, змін економічної системи, а й необхідність підготовки суспільства загалом і окремих його суб’єктів до нових умов господарювання.

Економічна наука характеризується динамічністю, вона розвивається у відповідь на усі трансформаційні процеси, що відбуваються. Сучасна економічна теорія має відповідати передовим світовим досягненням її розвитку. Тому запропонований курс лекцій ґрунтується на теоріях світової економічної науки, в центрі якої проблеми ринку і ринкового механізму. Висвітлення основних тем курсу базується на аналізі сучасних економічних теорій, концепцій і течій.

У структурі посібника виділені такі розділи: вступ до економічної теорії, теоретичні основи ринкової економіки, підприємство в системі ринкових відносин, ринки факторів виробництва і факторні доходи, загальні основи функціонування національної економіки, проблеми циклічності економічного розвитку, державне регулювання і основні аспекти економічної політики, основи міжнародної економіки. Це дало можливість авторам найповніше охопити найважливіші теоретичні проблеми економіки, а студентам дозволить оволодіти необхідними основами економічних знань, отримати інформацію стосовно того, як краще, де, за яких форм господарювання можна знайти застосування своїй спеціальності. Тобто, вивчаючи курс економічної теорії, студенти зможуть зорієнтуватися щодо можливостей реалізації свого хисту, здібностей і набутої спеціалізації.

Запропонований „Курс лекцій з основ економічної теорії” є систематизованим і цілісним викладенням відповідного курсу і є необхідним для засвоєння студентами неекономічних спеціальностей основних принципів і механізмів функціонування як окремого економічного суб’єкта, так і економічної системи в цілому, з’ясування сутності економічних явищ і процесів.

Посібник підготовлений авторським колективом кафедри теоретичної і прикладної економіки Національного університету „Львівська політехніка” під науковим керівництвом д.е.н., професора Поплавської Ж.В., д.е.н., професора Тивончука І.О.


Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. Передмова
  9. Передмова
  10. Передмова
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 576

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Клод Моне | Виникнення та шляхи, напрямки розвитку економічної теорії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.