Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Санація боржника, розстрочення та відстрочення податкових зобов’язань при санації

За клопотанням комітету кредиторів господарський суд у термін не пізніше шести місяців після дати проведення підготовчого засідання суду має право винести ухвалу про проведен-ня санації боржника та призначення керуючого санацією.

Санація- система заходів, що здійснюються під час провадження у справі про банкрутство з метою запобігання визнання боржника банкрутом та його ліквідації, спрямована на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів шляхом кредитування, реструктуризації підприємства, боргів і капіталу та (або) зміну організаційно-правової та виробничої структури боржника.

При проведенні процедури санації представники органу державної податкової служби, будучи обраними до комітету кредиторів:

- голосують по всіх питаннях, які розглядаються комітетом;

- вносять пропозиції щодо продовження або скорочення строку процедури санації боржника;

- погоджують кандидатури керуючого санацією, обирають інвестора (інвесторів), схвалюють план санації боржника;

- погоджують укладення керуючим санацією угод щодо розпорядження майном боржника, балансова вартість якого перевищує один відсоток балансової вартості активів боржника на день укладення угоди, а також угод, щодо яких є заінтересованість;

- звертаються із клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень керуючого санацією та про призначення нового керуючого санацією, надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість;

- можуть оскаржувати в господарському суді дії керуючого санацією.

Що необхідно зробити представникам органів ДПС в господарському суді у справі про банкрутство для вирішення питання про санацію чи ліквідацію боржника?

1. Проаналізувати фінансово-господарську діяльність боржника.

2. Проаналізувати план санації.

3. Відповісти на такі запитання:

 

- Скільки держава ймовірно отримує за умов ліквідації?

- Скільки держава ймовірно отримує відповідно до плану санації?

- Чи передбачає план санації конкретні заходи для підвищення прибутковості?

- Чи має боржник відповідні кошти для втілення плану санації?

- Скільки поточних податків отримує держава протягом дії плану санації?

У випадку представлення керуючим санацією плану санації представники органу дер-жавної податкової служби, перш ніж голосувати, повинні переконатися, від чого держава дістане більше користі від реорганізації підприємства чи від його ліквідації.

Гідний довіри план санації має передбачати конкретні та реальні заходи. Якщо для здійснення цих заходів потрібні інвестиції, такий план повинен містити вказівки про можливі джерела надходження коштів.

 

Органи державної податкової служби мають право надавати розстрочення та відстро­чення податкових зобов'язань (боргу) платникам податків згідно з пунктом 9 статті 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»(із внесеними змінами і доповненнями) та статтею 14 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

Крім того, податкові органи мають право приймати рішення в процедурах санаціїпро прощення (списання) та (або) відстрочку (розстрочку) сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) згідно із Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Порядок розстрочення тавідстрочення податкових зобов"-язань платників податків,який затверджено наказомДержавної податкової адміністрації України від 18.09.2001 № 378та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.10.2001 за № 912/6103 (далі - Порядок).

Податковий боргплатника податків також може бути розстроченоабо відстроченона умовах, визначених вказаним Порядком, оскільки це те ж саме податкове зобов'язання, але не сплачене у строки, визначені законом

Розстроченняподаткових зобов'язань (боргу) - надання платнику податків бюджетного кредиту на основну суму його податкових зобов'язань (боргу) на умовах податкового кредиту, за якими основна сума кредиту та нараховані на неї проценти погашаються рівними частками, починаючи з податкового періоду, наступного за періодом надання такого кредиту.

Відстроченняподаткових зобов'язань (боргу) - перенесення сплати основної суми податкових зобов'язань (боргу) платника податків на умовах податкового кредиту, за якими ос-новна сума податкових зобов'язань (боргу) та нараховані на неї проценти сплачуються рівними частками, починаючи з будь-якого податкового періоду, визначеного відповідним податковим органом, але не пізніше закінчення 12 календарних місяців з моменту виникнення такого по-даткового зобов'язання, або одноразово у повному обсязі.

Якщо до складу розстроченої (відстроченої) суми входить пеня, то для розрахунку про-центів за користування податковим кредитом береться сума за виключенням суми пені.

Органи державної податкової служби надають розстрочення (відстрочення) податкових зобов'язань (боргу) стосовно тих податків і зборів (обов'язкових платежів), контроль за своєасністю, достовірністю, повнотою нарахування та погашення яких віднесено до їх компетенції згідно із законодавством.

Визначення сум податкових зобов'язань (боргу), що підлягають розстроченню (відстро-ченню), здійснюється за даними карток особових рахунків платників податків,що ведуться в органах державної податкової служби в установленому порядку.

Розстрочення (відстрочення) не може надаватися:

- платникам податків щодо податкових зобов'язань із ввізного мита, акцизних зборів і податку на додану вартість при ввезенні товарів (робіт, послуг) на митну територію України, внесків до Пенсійного фонду України чи інших внесків у межах державного або обов'язкового
соціального страхування, якщо інше не встановлено законами з цих податків, зборів (обов'язкових платежів), або Законом України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»;

- підприємствам, установам, організаціям та фізичним особам - суб'єктам підприємницької діяльності щодо сплати прибуткового податку із заробітної плати робітників і службовців, оскільки його платниками є громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства, а обов'язки щодо нарахування, утримання і перерахування до бюджету прибуткового податку покладено на підприємства, установи, організації та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які виплачують заробітну плату та інші доходи, до складу яких входять і суми нарахованого прибуткового податку.

Розстрочення та відстрочення можуть надаватися за кожним окремим випадком:

ДПА України – без обмежень суми;


Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. Бюджет податкових платежів
  3. Види зобов’язань
  4. Види зобов’язань з відшкодування шкоди, що виникають незалежно від вини заподіювача шкоди
  5. Види податкових декларацій
  6. Види податкових перевірок
  7. Види податкових перевірок
  8. Види податкових перевірок. Організація і здійснення перевірок.
  9. Види санації підприємства
  10. Види способів забезпечення зобов’язань. Види способів забезпечення зобов’язань, що не передбачені Цивільним кодексом України
  11. Визнання, оцінка та класифікація зобов’язань
  12. Визначення податкових зобов”язань податковим органом




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оформлення рішення про списання безнадійного податкового боргу | Рішення про розстрочення або відстрочення в межах одного бюджетного року приймається

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.