ТТХ парашутно – вантажних систем та парашутно – десантної тари
ТТХ парашутно – вантажних систем
ТТХ людських десантних парашутів
ТТХ засобів зв’язку .
Наймену
вання
| Тип
антени
| Ви д
зв’язку
| Відстань, км
| Діапазон частот,
МГц
| Живлен
ня, В
| Вага
кг.
| Габарити
мм
| день
| ніч
| БМД-1кш "Сорока"
| Р-130м
| шт. ант. 4м
| ТЛФ
ТЛГ
|
|
| 1,5-10,99
|
| Варіант
А-90
Варіант
Т-120
|
| АЗІ
|
|
| симетр.вібр.
Д 2х15
|
|
| Р-111х2
| шт. ант. 4м
| ТЛФ
|
|
| 20-36
36-52
|
|
|
| комб. штир.
ант.-11м
|
|
| Р-123х2
| шт. ант. 4м
| ТЛФ
|
|
| 20-51,5
|
|
|
| комб. штир.
ант.-11м
|
|
| Р-809м2
| таб.шт. ант.
| ТЛФ
|
|
| 100-149,975
|
|
|
| диспоконусн. тел. ант
|
|
| Р-159
| шт. ант. 1,5м
| ТЛФ
ТЛГ
ДУ
| До 18
До15
| 30-49,999
50-75,999
|
| 14,5
| 305х
180х395
| шт. ант. 2,7м
| До 25
До 20
| с УНЧ - 19
| с УНЧ
365х
230х430
| біг. хвиля 40м
| До 50
До 40
| Р-148
| ант. Куликова
| ТЛФ
| До 6
| 37-51,950
| 12,6
|
| 60х
145х240
| Р-147
(Р-147п)
| шт. ант. 0,5м
| ТЛФ
| від Р-111
15-20
1-1,5
| 4 фіксов.
44-52
| 6РЦ63
„Акція”
| 0,65
(0,52)
| -
|
характеристика
| парашути основні
| парашути запасні
| Д-6 с.4
| ПВ-3
| ПСН-71
| ПТЛ-72
| З-5
| З-2 с.2
| З-2В
| ПЗ-74
| Вага десантника, кг.
|
|
|
|
|
|
|
|
| Зріст десантника , м.
| 1,5-1,9
| 1,5-1,9
| 1,5-1,9
| 1,5-1,9
| 1,5-1,9
| 1,5-1,9
| 1,5-1,9
| 1,5-1,9
| Вага парашуту без приладу , кг.
| 11,5
| 17,6
|
|
| 5,2
| 7,4
| 8,5
| 4,1
| Вага приладу - АД-3УД , грам.
- ППК-У, грам
|
|
|
|
| -
| -
| -
| -
| Габарити : - довжина, мм
- ширина , мм.
- висота , мм.
|
|
|
|
|
|
|
|
| Площа купола: - основний, кв.м.
- стабілізуючий ,кв.м.
|
1,5
|
2,5
|
1,5
|
1,5
|
| 48,7
|
|
| Кількість строп :- основний , шт.
- стабілізуючий , шт.
|
|
|
|
|
|
|
|
| Довжина строп : - основний , м.
- стабілізуючий ,м.
|
0,5-0,52
|
0,65
|
0,5-0,52
|
0,5-0,52
| 6,3
| 6,3
| 6,3
| 6,3
| Мінімальна висота застосування , м.
|
|
|
|
|
|
|
|
| Вертик. швидкість зниження :
- основний , м/с. - стабілізуючий , м/с.
|
30-40
|
5,2
|
| 5-7
| 7,5
| 7,5
| 7,5
| 6,5
| Зусилля висмикування кільця , кг/с
|
|
|
|
|
|
|
|
| Горизонтальна швидкість переміщення , м/с.
| 2,6
| 2,5
| 2,5
| 3,0
| -
| -
| -
| -
| Час розвороту на 180 град. , с.
| 29-60
|
|
| 5-6
| -
| -
| -
| -
| Кількість застосувань , раз
|
| -
| -
| -
| 11(1)
| -
| -
| -
| Термін експлуатації , років.
|
| -
| -
| -
|
| -
| -
| -
| характеристика
| МКС-5-128Р
| МКС-5-128М
| ПРСМ-915
| ПРСМ-925
| Вага вантажу, т.
| 9,5
| 8,5
| 8,5
| 8,5
| Вага системи, кг:
- 4-х купольна*
- 5-и купольна*
|
| -
| 1060+20
| 1300+30
| Вага основного парашуту, кг.
|
|
| 200+5
| 200+5
| Вага ВПС-8,кг.
|
|
|
|
| Висота десантування, м.
| 500-1500
| 500-8000
| 500-1500
| 500-1500
| Перевищення площадки десантування над рівнем моря, м.
| до 2500
| до 2500
| до 2500
| до 2500
| Швидкість зниження
- до 8,5 т.*
з вантажем, м/с : - до 9,5 т.*
| до 8,8
до 9,5
|
-
| 16-23
| 16-23
| Вертикальна швидкість приземлення, м/с
| -
| -
| 5,5
| 3,5-5,5
| Додаткова швидкість вітру у землі, м/с
| -
| -
|
|
| Гарантійний термін служби, р.
|
|
|
|
| Технічний ресурс, раз.
| до 5
| до 5
| до 7
| до 7
| * тільки для МКС-5-128Р (МКС-5-128М).
характеристика
| ПГС-500
сер.2
| ПДСБ-1
сер.2
| УПДММ-65
з ОКС-4
сер.4
| ПДММ-47
з ОКС-4
сер.4
| ПДУР-47
з ОКС-4
сер.4
| Загальна вага, кг.
|
| 86*
| 42,5
| 37,8
| 17,8
| Вага платформи(тари) з ПС, кг.
|
| 69*
|
| 26,3
| 6,3
| Вага вантажного парашуту, кг.
|
|
| 11,5
| 11,5
| 11,5
| Габарити платформи (тари): - довжина, мм
- ширина , мм.
|
| -
|
|
| -
| Габарити вантажів, мм
| 1400х1176
х800
| -
| 1900х510
х510**
| 1300х450
х450**
| 2000х600
х600***
| Площа купола : - основний , кв.м.
- стабілізуючий,кв.м.
- гальмовий, кв.м.
|
5,25
-
|
1,5
-
| 69,1
0,59
2,45
| 69,1
0,59
2,45
| 69,1
0,59
2,45
| Кількість строп : - основний , шт.
- стабілізуючий ,шт.
- гальмовий,шт.
|
-
|
-
|
|
|
| Довжина строп : - основний , м.
- стабілізуючий ,м.
- гальмовий, м.
| 8,4
2,5
-
| 8,35
1,38
-
| 6,7
1,4
| 6,7
1,4
| 6,7
1,4
| Мінім. висота застосування , м.
|
|
|
|
|
| Вертикальна швидкість зниження у землі , м/с.
|
| 10-13
|
|
|
| * до ваги системи входить вага стандартної бочки – 50кг.
** розміри вказані по довжині і діаметру м’якого мішку.
*** розміри вантажів можуть хитатись від 600 до 2000 мм по довжині або діаметру.
Читайте також: - Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
- I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
- I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
- II. Анатомічний склад лімфатичної системи
- II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
- III етап. Системний підхід
- IV. Розподіл нервової системи
- IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
- IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
- IV. Філогенез кровоносної системи
- OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
- POS-системи
<== попередня сторінка |
| |
наступна сторінка ==> |
| | | | Переглядів: 740
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|