МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організаційно-правові форми управління щодо використання та охорони земельЗалежно від повноважень, структури, мети і завдань, які реалізують державні органи в сфері організації ефективного використання природних ресурсів, можна відокремити такі форми управління: загальнодержавне, галузеве, спеціальне, внутрігосподарське, міжгосподарське. На рівні загальнодержавних заходів управління щодо землеустрою здійснюються: * визначення основного цільового характеру земельних ділянок, розроблення регіональних, комплексних програм раціонального використання та охорони земельних фондів; * планування та прогнозування - розробка державних, обласних, районних схем використання земель та їх охорони; * розроблення цільових програм меліорації, рекультивації, боротьби з водною і вітровою ерозією грунтів. Галузеві і відомчі завдання землеустрою залежать від характеру виробництва, його особливостей, спеціалізації. До цих завдань відносяться: * утворення та вдосконалення усіх форм землекористування; * організація господарств, що володіють землею на умовах права власності, а також оренди; * раціональна організація території акціонерних товариств, фермерських господарств з метою найбільш ефективного ведення сільськогосподарського виробництва в нових умовах; * розроблення заходів, що забезпечують охорону і покращання земель, підвищення родючості грунтів, оздоровлення екологічної обстановки, залучення в сільськогосподарське виробництво нових земель, систематичне підвищення врожайності сільськогосподарських культур та продуктивності тваринництва; * розроблення заходів, що забезпечують стійкі і оптимальні міжгосподарські економічні зв'язки. Внутрігосподарське управління здійснюється в рамках конкретних сільськогосподарських підприємств, в тому числі селянських (фермерських) господарств. Воно полягає в раціональному розміщенні виробничих одиниць і господарських центрів, внутрішніх доріг; організації угідь та сівозмін; в улаштуванні території садів, виноградників, ягідників, кормових угідь. Міжгосподарське управління дозволяє визначати цільове призначення земель, здійснювати міжгалузевий і внутрігалузевий розподіл земельних фондів з метою земельної реформи. З допомогою міжгосподарського управління утворюються нові і змінюються існуючі землеволодіння, розробляються заходи, які забезпечують оптимальні міжгосподарські економічні зв'язки. Надання земель у власність, оренду та безстрокове спадкоємне володіння, утворення селянських (фермерських) господарств - всі ці заходи здійснюються завдяки впливу міжгосподарського управління. Загальнодержавне управління щодо використання земельних ресурсів здійснюється Кабінетом Міністрів України, урядом Автономної Республіки Крим, місцевими органами державної виконавчої влади, місцевими органами самоврядування. Спеціальне управління покладається на уповноважені органи: * Міністерство охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки; * Державний комітет України по лісовому господарству; * Державний комітет України по геології і використанню надр; * Державний комітет України по земельних ресурсах; * Державний комітет України по водному господарству. Галузеве управління забезпечує Міністерство аграрної політики України (колишнє міністерство сільського господарства). Внутрігосподарське управління щодо ефективного використання земель та інших природних ресурсів здійснюють органи самоврядування - загальні збори членів колективного сільськогосподарського підприємства або збори уповноважених, правління цих підприємств; голів селянського (фермерського) господарства, органи управління акціонерних сільськогоследарських товариств тощо, які здійснюють управлінські функції у сфері внутрігосподарського використання належних їм відповідно на праві колективної, приватної власності земель або на праві користування окремими земельними ділянками. Функціонально-правове забезпечення управління та охорони земель передбачає: * організацію та порядок здійснення землеустрою (розподіл і перерозподіл земель); * ведення контролю за використанням і охороною земель; * здійснення моніторингу земель; * ведення державного земельного кадастру; * вирішення земельних спорів.
Читайте також:
|
||||||||
|