Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Репортажі з місця подій

У цьому разі репортаж – це просто записаний голос кандидата, що надходить до радіостанції телефоном із місця події. Оскільки радіоновини транслюються лише кілька хвилин, такі репортажі мають звучати не більше 30 секунд.

Радіо- і телеінтерв'ю можна буде давати легко і впевнено. Як наслідок, вдається використовувати ці потужні засоби комунікації як складову розгорнутої програми зв'язків із громадськістю і засобами інформації.

І у разі, коли кандидат особисто дає інтерв'ю, і тоді, коли хтось супроводжує представника організації, в якого будуть брати інтерв'ю, ситуацію, що викликає страх, можна перетворити на ефективний метод комунікації з громадськістю і популяризації організації. Для цього необхідно:

Готуватися. Оволодіти глибоким знанням проблеми, передбачити найскладніші запитання і підготувати найкращу відповідь на них.

Визначити позицію виголошуваної заяви. Зробити це потрібно заздалегідь. Позиція заяви має концентруватися на думці, яку бажано донести до глядачів або слухачів за допомогою інтерв'ю, і ґрунтовно спиратися на факти для того, щоб викликати довіру. Якщо буде потрібно, для її підкріплення необхідно користуватися матеріалами з авторитетних джерел. Слід показати зв'язок між організацією, представником якої є той, хто дає інтерв'ю, та позицією його заяви. По суті, інтерв'ю – це безплатна реклама. Треба якнайповніше використати можливість поговорити з людьми і розповісти їм про організацію.

Бути природніш. Розслабитися. Розмовляти з інтерв'юером як із товаришем. Говорити просто, не стримувати міміку та жести. Уникати довгих слів і слів, які важко вимовити. їх можуть не зрозуміти, і про того, хто дає інтерв'ю, складеться враження як про претензійну людину.

Бути впевненим. Інтерв'ю беруть тому, що хтось обізнаний із певних питань. Тому не слід боятися того, хто бере інтерв'ю. Той, хто дає інтерв'ю, знає більше, ніж він. Треба спокійно і впевнено відповідати на кожне запитання, користуючись стверджувальною та щирою мовою.

Відповідати стисло. Відповіді завжди мають бути прямими і по темі. Радіо- і тележурналістам потрібні стислі, чіткі, логічні положення, що виголошуються не довше 30 секунд, а інколи й менше. Необхідно дотримуватися головної думки, яка заздалегідь продумана. Уникати довгих заяв, які розпорошуватимуть повідомлення, будуть втомлювати слухачів, забиратимуть у всіх дорогоцінний час і, як підсумок, не потраплять до ефіру.

Зберігати довіру до себе. Бути щирим. Довіра до того, хто дає інтерв'ю, залежить від нього самого. Ніколи не слід приховувати і перекручувати інформацію, брехати інтерв'юеру. Журналіст, який помітив, що його ввели в оману, ніколи більше не довірятиме тому, в кого він бере інтерв'ю, і його організації.

Відповідно вдягатися. Для телеінтерв'ю одягаються привабливо. Уникають зайвих яскравих кольорів, квітчастих суконь, капелюхів тощо. Потрібно, щоб телеглядачі зосередилися на тому, про що говорить виступаючий, а не на тому, як він зодягнений.


Читайте також:

  1. Алгебра випадкових подій
  2. Алгебра подій
  3. Безвілля, його заподій і переборення.
  4. Буфер обміну — це тимчасове місце зберігання інформації, яку було скопійовано або переміщено з одного місця з метою використання в іншому.
  5. Вибір місця для морського водозабору
  6. Вибір місця розташування підприємства як проблема прийняття рішень.
  7. Вибір типу і місця розміщення водозабірних споруд
  8. Вивішування плакатів безпеки огородження робочого місця.
  9. Види випадкових подій
  10. Визначення базисних подій. Ідентифікація ризику.
  11. Визначення місця пошкодження трубопроводу
  12. Виконавчі органи влади на місцях




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тижневі програми для засобів інформації | Інтерв'ю для друкованих органів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.