Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЕКОНОМІКА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

77. Товар це:

A. Продукт праці, виготовлений для продажу

B. Продукт праці, виготовлений для споживання

C. Продукт праці, виготовлений для обміну

D. Продукт праці, виготовлений для дарування

 

78. Нематеріальні активи це:

A. Об’єкт фінансового обліку, що узагальнює особливі види капіталу

B. Об’єкт митного обліку, що узагальнює особливі види капіталу

C. Об’єкт податкового обліку, що узагальнює особливі види капіталу

D. Об’єкт банківського обліку, що узагальнює особливі види капіталу

 

79. Права на об’єкти інтелектуальної власності стають нематеріальними активами після того як:

A. Вони будуть поставлені на бухгалтерський облік

B. Вони будуть оцінені

C. Вони будуть оформлені актом

D. Вони будуть інвентаризовані

 

80. Для того, щоб нематеріальні активи поставити на бухгалтерський облік необхідно встановити:

A. Термін служби і призначення

B. Ціну прав і призначення

C. Ціну прав і термін їх служби

D. Умови використання і ціну прав

 

81. Метою комерціалізації є:

A. Отримання прибутку

B. Залучення коштів

C. Отримання інвестицій

D. Власне використання

 

82. До основних властивостей будь-якого ринкового товару відносяться:

A. Унікальність, загальнодоступність, рідкість

B. Масовість, унікальність, універсальність

C. Корисність, рідкість, універсальність

D. Загальнодоступність, масовість, універсальність

 

83. Юридичний термін дії патенту становить:

A. 20 років

B. 25 років

C. 15 років

D. 10 років

 

84. Ліцензія на право використання винаходу і товарного знака може бути надана на:

A. Як визначений, так і невизначений термін

B. Визначений термін

C. Невизначений термін

D. Не має правильної відповіді

 

85. Ліцензіар це:

A. Власник прав на будь-який об’єкт

В. Особа, яка користується правом на об’єкти

С. Особа, якій видається ліцензія

D. Особа, яка видає ліцензію

 

86. Найбільш вигідною з точки зору прибутку є комерціалізація через:

A. Використання об’єктів інтелектуальної власності у власному виробництві

B. Передачу прав на об’єкти інтелектуальної власності

C. Внесення прав на об’єкти інтелектуальної власності до статутного капіталу підприємства

D. Розпорядження правами на об’єкти інтелектуальної власності

 

 

87. Внесення прав на об’єкти інтелектуальної власності до статутного капіталу надає право:

A. На отримання дивідендів, участь в управлінні, отримання ліквідаційної квоти

B. На участь в управлінні, отримання ліквідаційної квоти

C. На отримання дивідендів, участь в управлінні

D. На отримання дивідендів, отримання ліквідаційної квоти

 

 

88. Права власності на об’єкти інтелектуальної власності можуть бути передані:

A. Фізичній або юридичній особі

B. Фізичній особі

C. Юридичній особі

D. Державі

 

89. Права власності на об’єкти інтелектуальної власності можуть бути передані:

A. Повністю або частково

B. Повністю

C. Не має правильної відповіді

D. Частково

 

90. Ліцензія це:

A. Дозвіл на користування об’єктом інтелектуальної власності

B. Дозвіл на володіння об’єктом інтелектуальної власності

C. Дозвіл на володіння і користування об’єктом інтелектуальної власності

D. Дозвіл на розпорядження об’єктом інтелектуальної власності

 

91. Продаж прав у повному обсязі проводиться через:

A. Договір купівлі-продажу:

B. Договір міни

C. Договір дарування

D. Спадкування

 

92. Ліцензіат це:

A. Особа, яка користується правами на об’єкти інтелектуальної власності

B. Особа, яка володіє правами на об’єкти інтелектуальної власності

C. Особа, яка володіє і користується правами на об’єкти інтелектуальної власності

D. Особа, яка розпоряджається правами на об’єкти інтелектуальної власності

 

 

93: Продаж ліцензії це:

A. Шлях впровадження технології без продажу товарної продукції

B. Шлях продажу технології без продажу товарної продукції

C. Шлях обміну технології без продажу товарної продукції

D. Шлях передачі технології без продажу товарної продукції

 

94. Факт продажу або купівлі ліцензії юридично оформляється:

A. Ліцензійним договором

B. Договором франшизи

C. Договором комерційної концесії

D. Договором консигнації

 

95. У залежності від обсягу прав, що передається, розрізняють ліцензії:

A. Виключну, одиничну і не виключну

B. Альтернативну, одиничну і не виключну

C. Виключну, серійну і не виключну

D. Не виключну, одиничну і єдину

 

96. Основними видами ліцензійних платежів є:

A. Роялті, паушальний та комбінований платежі

B. Дивіденди, паушальний та комбінований платежі

C. Роялті, дивіденди та комбінований платежі

D. Прибутковий, комбінований платежі і дивіденди

 

97. Патентовласник може отримати додатковий прибуток від використання свого об’єкта інтелектуальної власності за рахунок платежів за договором:

A. Комерційної концесії

B. Ліцензійним договором

C. Договором консигнації

D.Договором контрактації

 

98. Різниця договору комерційної концесії від ліцензійного договору в тому, що:

A. Права передаються на пільговій, привілейованій основі

B. Права передаються на загальній основі

C. Права передаються на виключній основі

D. Права передаються на не виключній основі

 

99. Відносно новою формою комерціалізації прав на об’єкти інтелектуальної власності є:

A. Лізинг

B. Оренда

C. Концесія

D. Консигнація

 

100. Однією із основних ознак товару є:

A. Вартість

B. Якість

C. Цінність

D. Унікальність

 

101. Прийоми, що застосовуються для визначення вартості прав на об’єкти інтелектуальної власності можна розділити на такі групи:

A. Підходи, методи і методики

B. Методи, методики і способи

C. Підходи, методи і способи

D. Методики, способи і підходи

 

102. Існують такі підходи до оцінки прав на об’єкти інтелектуальної власності:

A. Витратний, порівняльний і дохідний

B. Порівняльний, ринковий і дохідний

C. Підхід на основі активів, витратний і порівняльний

D. Ринковий, порівняльний і підхід на основі активів

 

103. Витратний підхід:

A. Вигідний для покупця і невигідний для продавця

B. Вигідний для продавця і невигідний для покупця

C. Вигідний як для покупця так і для продавця

D. Невигідний як для покупця так і для продавця

 

104. Ринковий підхід до оцінки вартості прав на об’єкти інтелектуальної власності використовує прийом:

A. Порівняння продажів

B. Ринковий

C. Витратний

D. Аналогів

 

105. Для розрахунку поточної вартості об’єкта оцінки застосовують два основних прийоми:

A. Дисконтування і капіталізації доходу

B. Порівняння продажів і капіталізації доходу

C. Дисконтування і порівняння продажів

D. Оцінки активів і капіталізації доходу

 

106. При витратному підході використовуються такі методи оцінки:

A. Прямого відтворення, заміщення і вихідних витрат

B. Дисконтування, заміщення і вихідних витрат

C. Заміщення, дисконтування і вихідних витрат

D. Прямої капіталізації, заміщення і вихідних витрат

 

107. Дохідний підхід використовує такі методи оцінки:

A. Прямої і непрямої капіталізації доходів

B. Прямої капіталізації і дисконтування доходів

C. Непрямої капіталізації і дисконтування доходів

D. Всі відповіді вірні

 

108. Найбільш достовірною є ціна, яка визначена:

A. Методом порівняння продажів

B. Методом прямої капіталізації

C. Методом надлишкового прибутку

D. Витратним методом

 

109. Процес оцінки об’єкту розпочинається зі:

A. Встановлення факту його юридичної правомочності і правовласника

B. Встановлення факту його юридичної правомочності

C. Встановлення правовласника

D. Встановлення факту його правоздатності і правовласника

 

110. Під базою вартості розуміють:

A. Вид вартості, що буде використаний під час оцінки

B. Спосіб оцінювання, що буде використаний під час оцінки

C. Метод оцінювання, що буде використаний під час оцінки

D. Методика оцінювання, що буде використана під час оцінки

 

111. До неринкових видів вартості відносяться:

A. Залишкова вартість, вартість у використанні, інвестиційна вартість

B. Остаточна вартість, вартість у використанні, інвестиційна вартість

C. Залишкова вартість, балансова вартість, інвестиційна вартість

D. Балансова вартість, вартість у використанні, остаточна вартість

 

112. Можна виділити такі етапи життєвого циклу об’єкта інтелектуальної власності:

A. Створення, набуття прав, використання, захист і утилізація

B. Створення, використання, захист і утилізація

C. Створення, набуття прав, використання і утилізація

D. Створення, набуття прав, використання, захист

 

113. Створення об’єкта інтелектуальної власності починається з:

A. Ідеї

B. Пропозиції

C. Задуму

D. Винаходу

 

114. Патентна інформація це:

A. Технічна і правова інформація, що міститься в офіційних періодичних публікаціях

B. Технічна інформація, що міститься в офіційних періодичних публікаціях

C. Правова інформація, що міститься в офіційних періодичних публікаціях

D. Технічна і технологічна інформація, що міститься в офіційних періодичних публікаціях

 

115. Оптимальним варіантом є отримання патенту в момент:

A. Виходу товару на ринок

B. Виробництва товару

C. Оформлення винаходу

D. Продажу товару

 


Читайте також:

  1. А/. Право власності.
  2. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  3. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності
  4. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  5. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  6. Б/. Право приватної власності.
  7. В. Усунення перешкод у здійсненні права власності – негаторний позов. (ст. 391 ЦКУ).
  8. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  9. Вид підприємства – це класифікація підприємств залежно від форми власності.
  10. Видатки підприємств комунальної форми власності.
  11. Види власності.
  12. Види підприємств комунальної власності: характеристика




Переглядів: 756

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВЛАСНОСТІ | ЗАХИСТ ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.055 сек.