Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Торгівельні представництва

Торговельні представництва (місії) – це зарубіжні органи зовнішніх зносин, які на території держави перебування представляють та захищають інтереси своєї держави у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

На діяльність торговельного представництва (місії) поширюється дія Віденської конвенції про дипломатичні зносини 1961 р., оскільки вони розглядаються як структурний підрозділ дипломатичного представництва. Порядок організації та компетенція торговельного представництва (місії) визначається національним законодавством акредитуючої держави, зокрема Законами України “Про дипломатичну службу” та “Про дипломатичні ранги України”, Положенням про дипломатичне представництво України за кордоном, а також Положенням про торговельно-економічну місії у складі дипломатичного представництва України за кордоном, затвердженим Указом Президента України від 30.04.1994 р. № 200/94.

Торговельне представництво (місія) виконує такі функції:

· представництво інтересів держави в галузі зовнішньоекономічної діяльності та сприяння розвитку торговельних відносин із зарубіжними країнами;

· вивчення загального стану економіки держави перебування та її ринків;

· видача дозволів на здійснення зовнішньоекономічної діяльності на території держави перебування, якщо видача таких дозволів передбачена законодавством держави перебування чи акредитуючої держави;

· інформування держави перебування та її суб’єктів господарювання про умови та особливості господарської діяльності в акредитуючій державі;

· затвердження та реєстрація укладених зовнішньоекономічних угод у встановленому порядку;

· здійснення зовнішньоекономічних операцій та угод тощо.

Торговельно-економічні місії України знаходяться у подвійному підпорядкуванні. Ці місії входять до складу дипломатичного представництва і організаційно підпорядковуються МЗС України, а функціонально – Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України.

Торговельно-економічну місію очолює її керівник, який за посадою є радником-посланником або радником відповідного представництва (посольства). Керівник торговельно-економічної місії призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Мінекономіки та погодженням з МЗС України. Керівник торговельно-економічної місії несе персональну відповідальність за виконання покладених на торговельно-економічну місію завдань і функцій.

Якщо торговельне представництво (місія) в межах встановлених повноважень укладає зовнішньоекономічні договори (контракти), то права та обов’язки за цими договорами (контрактами), так само як і відповідальність за їх виконання, несе відповідна держава.

 


Читайте також:

  1. Дипломатичні представництва та спеціальні місії
  2. Особливості добровільного представництва
  3. Особливості необхідного (законного) представництва
  4. Особливості правового регулювання представництва прокурором інтересів громадян і держави у справах про державну та комунальну власність, з питань паливно-енергетичного комплексу.
  5. Підстави виникнення представництва у цивільному процесі. Види представництва у цивільному процесі
  6. Поняття представництва та повноваження представника.
  7. Поняття представництва у цивільному процесі
  8. Поняття представництва. Види представництва та їх характеристика.
  9. Правове регулювання представництва прокурором інтересів громадянина або держави у адміністративних судах.
  10. Представництва держав у міжнародних організаціях та на міжнародних конференціях
  11. Спробою захистити суверенні права республік було запрова­дження республіканського представництва у вищих органах влади РСФРР.




Переглядів: 2388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Консульські установи | Представництва держав у міжнародних організаціях та на міжнародних конференціях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.