МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Чинники розвитку туризмуВзаємозв'язок географії туризму з іншими науками Географічна наука займається вивченням простору. Існує багато галузевих географій - промисловості, населення, сфери обслуговування і т.д. Географія туризму - одна з роду географічних наук. Географія туризму відноситься до соціально-економічних наук і спирається на наступні розділи географії: демографію - знання про еволюцію демографічного та економіко-соціального статусу населення; економічну географію - знання про економічні ресурси в різних регіонах світу; країнознавство - знання про господарство континентів та регіонів Землі; фізичну географію - знання про природні ресурси, які виступають фундаментом для розвитку туризму - кліматичного, оздоровчого та ін; історичну географію - знання про культуру, історію, які є важливим фактором розвитку культурно-пізнавального туризму; рекреаційну географію - знання про природні ресурси, які можна використовувати для відпочинку населення. Географія туризму тісно пов'язана з географічними, соціально-економічними та суспільними науками - політологією, соціологією, природокористуванням, економікою, екологією, ТУРИСТИК, психологією, медициною.
7 Об’єкт і предмет вивчення географії туризму.
Географія туризму - являє собою науку, яка вивчає просторове розміщення туристських ресурсів, фактори, що впливають на розвиток туризму і формування територіальних одиниць туризму - зон, районів, центрів. Об'єктом географії туризму служить простір соціокультурного середовища. Предметом географії туризму є вивчення просторових закономірностей розміщення, розвитку і функціонування туристських об'єктів, центрів і зон, напрями туристських потоків у процесі туристської діяльності. Головні завдання географії туризму полягають у наступному: виявлення закономірностей утворення туристських центрів та зон; визначення їх регіональної та міжнародної спеціалізації; виявлення основних факторів їх розвитку; опис їх географічного положення та механізму функціонування в конкретних соціально-економічних і природних умовах певних районів і країн; розробка туристського районування (дослідження умов і факторів, закономірностей і принципів районообразующих-вання); обгрунтування таксономічної структури туристських утворень; характеристика туристських ресурсів окремих регіонів і країн; аналіз національних і регіональних особливостей розвитку туризму.
8.Внесок Римської і Манільської конференцій з туризму у розвиток теоретичних засад туризму.
фізико-географічних чинників особливе місце посідають ландшафтні ресурси та кліматичні умови, які здебільшого і визначають туристично-рекреаційне використання території, впливають на формування та розвиток туристичного господарства, вибір району відпочинку і подорожі. Виокремлення ландшафтних ресурсів туризму вимагає вивчення фізико-географічної характеристики території, передусім характеру рельєфу, здатності гідромережі для використання їх із рекреаційною метою, а мінеральних вод і грязей - для лікувально-оздоровчих цілей. Важливим чинником розвитку туризму залишаються кліматичні умови. Його складові - температурний і вітровий режим, кількість опадів - можуть бути визначальними під час розміщення відпочинково-оздоровчих об'єктів, формування туристичних центрів та створення необхідної інфраструктури. Кліматичне тло території значно пов'язане з характерому рельєфу. Наприклад, у гірських районах контрастна і часто мінлива погода дуже залежить від висоти над рівнем моря, крутизни і місця розташування схилу, рівня закритості горизонту і под. Неврахування цих особливостей та інших природно-географічних чинників може спричинити нераціональне розміщення туристично-рекреаційного об'єкта, зниження його привабливості, а відтак економічну недоцільність експлуатації. Отже, клімат належить до найважливіших чинників, який може визначати туристично-рекреаційну спеціалізацію території. Суспільно-географічні чинники це економіко-географічне розташування, стан соціально-економічного розвитку території, наявність населення і трудових ресурсів, розвиток дотичних до туризму галузей матеріального виробництва та розвиток інфраструктури. Історико-культурні пам'ятки, зокрема унікальні, створюють чимало приференцій для розвитку туризму, передусім - міжнародного. У найвигіднішому становищі перебувають країни, де поєднуються фізико-географічні чинники розвитку та розміщення з наявністю унікальних історико-культурних пам'яток. Геополітичні чинники суттєво позначаються на прийнятті рішень із організації міжнародних поїздок Тут необхідно враховувати політичну ситуацію, її стабільність, відсутність конфліктів, ставлення населення до іноземних туристів, політичну культуру й аж тоді приймати рішення про відвідування цієї чи іншої території, країни, регіону. соціально-психологічних чинників істотно впливають на особистість потенційного туриста спосіб життя, стереотип поведінки у вільний час, традиції населення, його ментальність. Читайте також:
|
||||||||
|