Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 2.2 ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЕКТУВАННЯ ТУРІВ

ТЕМА 2.1 ЗАГАЛЬНА СТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Модуль 2 ОСНОВНІ ТЕХНОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Загальний процес виробничо-обслуговуючої діяльності туристичного підприємства складається з трьох основних блоків:

- передреалізаційні процеси;

- реалізаційні процеси;

- післяреалізаційні процеси.

До передреалізаційних процесів належать наступні види робіт:

- дослідження попиту;

- перспективне планування, формування (туроперейтинг);

- укладання угод з постачальниками та партнерами;

- розробка методичного забезпечення туристичного продукту;

- документальне забезпечення туристичних продуктів;

- розрахунок вартості туристичних продуктів;

- підготовка кадрів;

- просування туристичних продуктів на ринок послуг.

Реалізаційні процеси містять наступні види робіт:

- реалізація путівок, тобто їх продаж;

- призначення кадрів на маршрут;

- виробничо-обслуговуюче забезпечення турів, тобто безпосереднє їх проведення.

До післяреалізаційних процесів відноситься:

- аналіз відгуків клієнтів;

- перевірка, контроль та нагляд за якістю послуг.

 

Технологічний цикл проектування туру, походу, екскурсії, тобто комплексного туристичного продукту, є уніфікованим, тобто туроператор повинен пройти ряд послідовних етапів. На І-ому етапі розробляється ідея туру, визначається його цільова направленість з орієнтацією на певного споживача, вибирається сезон, напрям по країнах і приблизне наповнення основного комплексу послуг. Для здійснення даного етапу можуть бути використані наступні методи:

- метод мозкового штурму – це ціленаправлений процес генерування нових ідей для формування їх максимально широкого кола з наступним аналізом і відбором найбільш перспективних;

- метод спостережень полягає в ознайомленні керівників та спеціалістів фірми з діяльністю туристичних підприємств, при якому частково або повністю переймається ідея туру та відбувається її адаптація до місцевих умов і потреб цільових споживачів;

- метод особистого досвіду використовується тоді, коли знаннями потреб ринку, вміннями прогнозувати і передбачати розвиток запитів споживачів володіє сам туроператор (спеціалісти фірми).

Стандартного алгоритму процесу формування туру не існує, це процес творчого характеру, вимагає індивідуального підходу.

Після формування ідеї туроператор проводить аналіз і вивчає можливості реалізації задуму на практиці. Аналіз і дослідження ведеться за такими основними напрямками: вивчення можливостей ринку, оцінка конкуруючих турів інших фірм, виявлення можливих партнерів та постачальників послуг, оцінка внутрішніх можливостей підприємства. Мета цієї роботи – остаточний вибір найпривабливіших ідей, які стають основою для розробки нового туру.

Паралельно з виношуванням і осмисленням ідеї туру розробляється програма перебування. Технологічний цикл розробки програми перебування містить наступні ланки: визначення маршруту подорожі, перелік та склад послуг, комплекс розважальних заходів та анімаційних програм, перелік туристичних підприємств-партнерів, період надання послуг кожним підприємством, час перебування туристів у

кожному туристичному центрі, кількість туристів, вид та кількість транспортних засобів, потреба у послугах гідів, порядок підготовки інформаційних та рекламних матеріалів про новий туристичний продукт.

На ІІ етапі технологічного процесу відбувається безпосередній пошук та відбір постачальників послуг та партнерів для забезпечення обслуговування туристів під час туру. Для пошуку постачальників послуг використовують різноманітні довідники, каталоги інтернет-ресурсу та інші засоби комунікаціі.

На ІІІ етапі відбувається безпосередня комплектація основних і додаткових послуг в єдиний ( з різними варіаціями) тур на основі реальних пропозицій партнерів. На відміну від процесу проектування на цьому етапі створюється конкретний пакет пропозицій, орієнтований на реальний попит.

Таким чином утворюється основа туру, яка містить наступні елементи: цільове призначення, маршрут, пакет послуг з проживання, транспортування, харчування, трансферу, програми перебування.

Експериментальна перевірка туру – заключний етап його формування, на якому практично готовий тур підлягає апробації. Найбільш поширеною формою експериментальної перевірки туру є так звані рекламні тури і стаді-тури.

Рекламний тур призначений для ознайомлення з новим туристичним продуктом представників засобів масової інформації, а також осіб, авторитетних для цільових споживачів, зокрема представників турагенств, які надалі будуть приймати участь у продажі цього туру.

Мета стаді-турів полягає у формуванні уявлення про якості туру, його переваги та недоліки у співробітників служб продажу самого туристичного підприємства. Стаді-тур може

містити не тільки виконання усіх програмних заходів, а й ознайомлення з технологічними особливостями надання тих чи інших послуг.

Часто до процесу експериментальної перевірки турів відносять так звані пробні продажі, які організовуються для відносно невеликих груп туристів до початку сезону.

У результаті апробації виявляються недоліки, які необхідно виправити до початку масового продажу туру та внести корективи до технологічної документації нового туристичного продукту. Технологічною документацією є: технологічна карта туру, графік завантаження підприємств-постачальників послуг, інформаційний листок для клієнта, програма перебування клієнтів.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. VII. Етап проектування
  3. VII. Етап проектування
  4. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  5. Арт-терапiя як технологія збереження психічного здоров'я. Види арт-терапії.
  6. Базова технологія
  7. Біотехнологія
  8. Біотехнологія і гібридизація соматичних клітин
  9. Біотехнологія одержання антибіотиків
  10. Біотехнологія одержання ІНТЕРФЕРОНІВ
  11. Біотехнологія трансплантації ядер
  12. Бюджетування як управлінська технологія




Переглядів: 2295

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | ТЕМА 2.3 ТЕХНОЛОГІЯ ПРОСУВАННЯ ТУРІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.