Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 2.3 ТЕХНОЛОГІЯ ПРОСУВАННЯ ТУРІВ

Просування туристичного продукту – комплекс заходів, направлених на ознайомлення клієнтів з суттю, перевагами даного продукту з метою його реалізації. Просування туристичного продукту може здійснюватися наступними шляхами: реклама, стимулювання збуту, персональний продаж, зв’язки з громадськістю.

У комплексі заходів з просування турпродукту значне місце посідає реклама. Реклама у сфері туризму більш актуальна, ніж у будь-яких інших галузях. Рекламна діяльність – це оплачена форма неособистого представлення тур продукту і формування попиту на нього, а також створення іміджу туристичного підприємства. Рекламна кампанія опирається на діяльність спеціалістів, які володіють значним арсеналом прийомів актуалізації потенційного попиту і трансформації його в реальний. Це, в першу чергу,

пов’язано з специфічними властивостями турпослуг (невідчутність, нездатність до зберігання, невідривність процесу виробництва і споживання).

Типові видами реклами у туризмі: інформативна (сповіщає про нові туристичні продукти з метою створення первинного попиту, формує імідж туру та імідж фірми, коректує уявлення про діяльність фірми); переконуюча (діє на підсвідомість людини, спонукає до придбання продукту, сприяє росту продаж, змінює відношення до тур продукту, протидіє конкурентним пропозиціям); нагадуючи (нагадує споживачу про існування добре відомого туру, підтримує попит і підтверджує імідж).

Туроператор несе відповідальність за достовірність інформації, що міститься у його рекламних матеріалах.

Складність реклами туристичного продукту полягає у тому, що вона повинна одночасно відобразити ряд моментів: 1) різноманітність за сегментами попиту (для дитячого віку, для середнього класу, для VIP- клієнтів тощо); 2) різноманітність місць подорожей (традиційні маршрути і нові напрямки); 3) різні види туризму (спортивний, оздоровчий, ознайомчий тощо).

Часто в одному рекламному повідомленні необхідно одночасно враховувати усі три складові пропонованої продукції – напрям, види поїздок і диференційовані пропозиції для категорій споживачів. При цьому необхідно пам’ятати основні принципи рекламних повідомлень:

- реклама повинна бути короткою;

- реклама повинна бути зрозумілою та не містити специфічних термінів;

- матеріал повинен бути різноманітним або незвичайним, тоді запам’ятовується краще.

Тактичні рішення у проведенні рекламної кампанії

побудований на вирішенні трьох блоків питань:

- вибір засобів реклами і рекламодавців;

- оплата рекламних оголошень і контроль за витратами;

- графік виходу рекламних звернень.

У ролі потенційних споживачів реклами виділяють три категорії партнерів та груп населення: 1) ті, хто відчуває потребу у продукті реклами і шукає інформацію про цей продукт; 2) ті, хто знаходиться у стані невизначеності і байдужості щодо предмета реклами; 3) ті, хто відчуває потребу, але за тих чи інших причин негативно відноситься до предмету реклами. Завданням рекламодавців є перетворити цих трьох категорій з потенційних споживачів у реальні.

Засобами реклами у туризмі є преса, телебачення, радіо, книжкова реклама, зовнішня реклама, виставки, буклети, каталоги, сувенірна реклама, прямі поштові відправлення тощо. Кожний засіб має свої переваги та недоліки. У процесі розробки стратегії просування продукту важливим є правильний вибір необхідного засобу з метою отримання бажаного ефекту від вкладених на просування коштів. На даний час у туризмі найбільш поширеним засобом є преса, оскільки блочні оголошення мають відносно низьку вартість.

Перед початком створення рекламного матеріалу необхідно знати причини купівлі туристичних продуктів. Основними причинами, які спонукають до купівлі чи зацікавленості тур продуктом є:

- ціна – вона повинна бути доступною для споживача;

- здоров’я – тур розглядається як оздоровча програма, яка дає можливість змінити вид занять, клімат, оточення;

- соціалізація – шанс побути з друзями, родиною чи в іншому колективі;

- статус – можливість підняти себе у власних очах та в очах

своїх колег.

Туристичні продукти, як правило, не є матеріальними. Виражаючи очікуване у друкованій формі чи відеоматеріалами реклама стає «свідоцтвом» продукту.

Оскільки рекламна кампанія ведеться з метою отримання вищого прибутку, то вона націлена і на клієнтів, і на партнерів.

Реклама потреб – вид реклами, необхідний для інформування можливих партнерів про існування підприємства і його потреби у чомусь. Основними об’єктами реклами потреб є повідомлення: про залучення посередників, постачальників послуг розміщення, харчування, транспорту, нових операторів для задоволення попиту клієнтів новими маршрутами, якісним обслуговуванням тощо; про найм на постійну чи тимчасову роботу спеціалістів, обслуговуючого персоналу, особливо на сезонний період; про пошук матеріально-технічних ресурсів; про розпродаж матеріально-технічних ресурсів при реконструкції, модернізації споруд чи надлишку майна. Реклама потреб завжди носить інформаційний характер.

Реклама можливостей – напрям рекламної діяльності фірми за допомогою художніх, технічних і психологічних прийомів, що має на меті підсилити попит на продукцію і збільшити її реалізацію серед зацікавлених сторін, якими можуть бути і юридичні, і фізичні особи.

Основні правила рекламної кампанії:

- розробити стратегію і визначитися з тактикою;

- по класифікувати туристичні продукти у групи за сезонністю, видом, категорією населення тощо;

- визначити мету кампанії;

- розробити теми рекламної кампанії;

- вибрати носіїв реклами;

- провести калькуляцію витрат;

- створити рекламні макети під обрані носії;

- замовити дати появи реклами в пресі, ефірі;

- проконтролювати вихід реклами у вказаний час;

- провести аналіз ефективності кампанії.

Участь у спеціалізованих виставках та ярмарках надає туристичному підприємству широкі можливості одночасного поширення і отримання широкого спектру економічної, організаційної, технічної і комерційної інформації при відносно доступній її вартості. Спеціалізовані туристичні ярмарки в Україні проводяться за традицією двічі на рік перед початком літнього та зимового сезонів. Участь у виставках та ярмарках є комплексом таких засобів і прийомів просування товарів і послуг, як реклама (друкована, щитова та ін..), пропаганда, особистий продаж, стимулювання збуту (роздача сувенірів, надання знижок, лотереї, конкурси).

До не рекламних методів просування туристичних продуктів відносяться:

- особисті (персональні) продажі, що здійснюються через агента;

- пряме розсилання інформації і робота з різними базами даних;

- прямий маркетинг (телефонний маркетинг);

- стимулювання збуту шляхом пропозиції купонів на знижки, розігрування призів;

- пропаганда та організація непрямої пропозиції (організація культурних заходів з запрошенням представників масової інформації, де поширюється інформація про тури фірми)

 

 


Читайте також:

  1. Арт-терапiя як технологія збереження психічного здоров'я. Види арт-терапії.
  2. Базова технологія
  3. Біотехнологія
  4. Біотехнологія і гібридизація соматичних клітин
  5. Біотехнологія одержання антибіотиків
  6. Біотехнологія одержання ІНТЕРФЕРОНІВ
  7. Біотехнологія трансплантації ядер
  8. Бюджетування як управлінська технологія
  9. ВИТРАТИ КОРПОРАЦІЙ НА ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
  10. Внутрішнє середовище організації. Змінні всередині організації (цілі, завдання, структура, технологія, люди).
  11. Внутрішнє середовище організації. Змінні всередині організації (цілі, завдання, структура, технологія, люди).
  12. Внутрішньоорганізаційне навчання як технологія розвитку кадрового потенціалу організації




Переглядів: 776

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 2.2 ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЕКТУВАННЯ ТУРІВ | ТЕМА 2.4 ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ТУРПРОДУКТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.