Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 2.4 ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ТУРПРОДУКТІВ

Стадія реалізації туристичного продукту має двоїстий характер. Під реалізацією розуміють продаж путівок клієнтам та безпосереднє обслуговування туриста під час проходження туру. Однією з особливостей туризму є той факт, що сама по собі організація туру не завершується його продажем, а лише починається з неї. Але обслуговування споживача починається вже з тієї миті, коли він звертається у фірму в якості потенційного покупця.

Існує три основні категорії каналів доставки туристичного продукту до споживача: туроператори, турагенти і спеціалізовані канали поширення, до яких відносять представників готелів, корпоративні тур бюро тощо. Канали доставки можуть мати різну кількість рівнів (посередників), кількість яких визначає довжину каналу і відображається на ціні туристичного продукту. Прямий канал є найпростішим для клієнта. При цьому виробник формує тур і сам продає його. Однак більшість фірм уникають суміщення виробництва та продажу з огляду великого обсягу роботи.

При звичайному каналі реалізації домінує вертикальна схема. Розрізняють корпоративну та договірну вертикальні схеми. Корпоративна вертикальна схема об’єднує послідовні стадії виробництва продукту і розподілу функцій одним власником, який здійснює керівництво системо. Договірна вертикальна схема діє в системі незалежних компаній, які пов’язані договірними відносинами. Різновидністю договірної вертикальної схеми є франшизна схема. Франчайзинг базується на передачі однієї компанії іншій своєї методики роботи, право використання торгової марки в обмін на зобов’язання виготовляти такий самий продук чи надавати послуги.

Процес продажу туристичних продуктів клієнту містить

наступні операції: прийом клієнта і встановлення контакту з ним, вияснення мотивації вибору туру, пропозиція варіантів туру чи альтернативних турів, інформаційне забезпечення клієнта, оформлення правовідносин та розрахунок з клієнтом.

Під методом продажу розуміють сукупність прийомів здійснення основних операцій. Вибір методу продажу визначає рівень і структуру технологічного процесу обслуговування клієнтів. На технологічний процес суттєво впливають професіоналізм персоналу, ступінь забезпечення засобами комунікації та інформаційними технологіями.

Методи продажу класифікують за місцем продажу, характером контакту, дистанції між продавцем і покупцем та ступенем використання електронних засобів.

Традиційним місцем продажу є офіс туристичної фірми, до облаштування якого ставлять ряд вимог з оформлення і насичення матеріально-технічною базою, забезпечення інформаційними матеріалами, підтримки оптимального мікроклімату та безпечних умов функціонування.

Особливе місце серед методів продаж є участь фірми у виставках та ярмарках. Практика свідчить, що майже половина туристичних путівок реалізується цим методом.

Розрізняють особистий та опосередкований контакт співробітника фірми з клієнтом під час продажу туру. Особистий контакт передбачає розмову в офісі чи в інших місцях, розмову по телефону, у прямих лініях по радіо, телебаченню. Опосередкований контакт може відбуватися через торгових агентів шляхом електронного продажу.

Персонал повинен мати відповідну професійну підготовку і кваліфікацію. Персонал повинен знати: законодавчі акти та нормативні документи у сфері туризму; міжнародні нормативно-правові основи діяльності у сфері туризму; правила оформлення документів; іноземну мову.

Персонал повинен дотримуватися етичної поведінки при спілкуванні з відвідувачем. Під час переговорів слід враховувати психологічні особливості окремих типів характерів, підбирати індивідуальні методи роботи з ними, що позитивно вплине на процес обслуговування і підвищить ефективність продаж.


Читайте також:

  1. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  3. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  4. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  5. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.
  6. Арт-терапiя як технологія збереження психічного здоров'я. Види арт-терапії.
  7. Базова технологія
  8. Біотехнологія
  9. Біотехнологія і гібридизація соматичних клітин
  10. Біотехнологія одержання антибіотиків
  11. Біотехнологія одержання ІНТЕРФЕРОНІВ
  12. Біотехнологія трансплантації ядер




Переглядів: 746

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 2.3 ТЕХНОЛОГІЯ ПРОСУВАННЯ ТУРІВ | ТЕМА 3.2 ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ ТА ВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.