Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 3.2 ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ ТА ВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЙ

ОСНОВНИХ ТА ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ

ТЕМА 3.1 ТЕХНОЛОГІЧНІ ЦИКЛИ НАДАННЯ

ПРОЦЕСИ У ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Модуль 3 ОБСЛУГОВУЮЧІ ТЕХНОЛОГІЧНІ

До обслуговуючих технологічних процесів відносяться технологічний цикл бронювання туристичних послуг, розробка технологічної документації, підготовка та заповнення документів для клієнта.

На практиці виділяють наступні технології бронювання та співробітництва туроператора з партнерами:

1. Оренда готельного підприємства – це отримання туроператором права користування номерним фондом готелю від свого імені певний час ;

2. Викуп блоку місць в готелі (строго фіксований, вільно фіксований, жорсткий блок місць, м’який блок місць, длок місць без попередньої оплати);

3. Робота на умовах безвідзивного бронювання – резервація кількох номерів готелю на короткий термін;

4. Надання квоти місць на регулярних авіарейсах;

5. Угода на оренду літака (чартер);

6. Бронювання залізничних квитків;

7. Організація туристичних поїздів або вагонів;

8. Співробітництво з екскурсійними бюро;

9.Співробітництво з музеями.

10. Співробітництво з страховою компанією

 

 

Екскурсія як процес наочного пізнання оточуючого світу безпосередньо пов’язана з туризмом. Можливості пізнання історичного шляху і культури народів появляються у людини тільки у результаті наочного вивчення ними матеріальних пам’ятників, способу життя, культури народу під час перебування у певній місцевості, особистого спілкування з представниками цієї культури.

Екскурсії розвиваються з древніх часів історії людства. В Росії першим екскурсоводом визнається Петро І, який любив особисто показувати будівництво Санкт-Петербургу своїм гостям і розказувати їм про свої плани створення нового столичного міста.

В екскурсії обов’язково повинні бути присутні три елементи: екскурсант,об’єкт показу і екскурсовод. Екскурсовод проводить екскурсанта завчасно підготовленим маршрутом і своєю розповіддю допомагає засвоїти екскурсанту зоровий образ об’єкта показу. Розповідь і пояснення розробляються завчасно, тісно переплітаються з послідовними показами.

З другої половини ХІХ ст. екскурсія стає обов’язковим елементом подорожі. Широкі можливості екскурсійного пізнання успішно використовував Томас Кук при організації подорожей.

Екскурсії класифікують за змістом, тематикою, місцем проведення, способом пересування, формою проведення, кількісним складом учасників, контингентом учасників. Слід

зазначити, що найчастіше туристам пропонують оглядові екскурсії, а повторним туристам і місцевим жителям – тематичні екскурсії..

Підготовка екскурсії проводиться у кілька етапів: вибір теми, створення тексту з підбором об’єктів показу для візуалізації, підготовка екскурсовода. Вибір теми екскурсії залежить від потенційного попиту,конкретного замовлення або цілеспрямованого створення «банку» екскурсій.

Найважливішим етапом у підготовці екскурсії є підбір об’єктів та створення яскравого зорового ряду, що здатний залишитися у пам’яті екскурсантів і викликати у них бажання повернутися у цей туристичний центр ще не раз. При великій кількості об’єктів вибирають ті, які вирізняються пізнавальною цінністю, важливістю, функціональним призначенням, безпечністю тощо. Екскурсія не повинна бути перевантажена кількістю відвідуваних об’єктів, адже це збільшує тривалість і зменшує інтерес туристів. Оптимальна тривалість екскурсії по місту складає 2 – 3 години, при цьому з інтересом сприймається не більше 15 – 20 об’єктів. При підготовці екскурсії доцільно скласти паспорти екскурсійних об'єктів, в які вносять назву , адресу, прізвища авторів, фотографії, дати подій, пов'язаних з ними.

Підготовка екскурсії проводиться творчою групою, до складу якої можуть залучатися працівники музеїв, наукових закладів, спеціалізованих туристично-екскурсійних організацій тощо.

Аксіомою екскурсійної справи є правило: «від показу до розповіді, що передбачає первинність зорових вражень перед усною інформацією. Базуючись на вибраних об’єктах складають маршрут екскурсії, вибираючи найбільш зручний шлях проходження. Далі розробляється технологічна карта

екскурсії як своєрідний план показу об’єктів і викладення матеріалу. Розповідь містить методичні прийоми показу і розмови, що забезпечує ефективність екскурсійної методики.

За наміченим планом створюється контрольний текст екскурсії як технологічний документ туристичної фірми. Індивідуальний текст екскурсії екскурсовод готує для свого користування, тобто він не є обов’язковим технологічним документом. Дуже часто текст і зміст екскурсії оперативно адаптується на місці, враховуючи інтереси та специфіку аудиторії.

Екскурсовод – людина, яка володіє певним талантом і здібностями до екскурсійної справи. Він повинен мати не тільки величезний багаж знань, а й володіти якостями лідера, актора, оратора.

При пробному обході екскурсовод повинен ознайомитись з планом розташування вулиць і площ, визначити місця стоянок екскурсійного транспортного засобу, розташування площадки для найзручнішого огляду екскурсійного об’єкта, провести хронометраж екскурсії тощо.

Після пробного обходу маршруту уточнюється технологічна документація екскурсії, яка подається в методичну комісію. Методична комісія шляхом відкритого захисту на методичній раді заслуховує екскурсовода та затверджує екскурсійний маршрут.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  5. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  6. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  7. Актове діловодство. Діяльність судів. Ведення актових книг
  8. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  9. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  10. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів
  11. Аналоговий рівень доведення
  12. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 2.4 ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ТУРПРОДУКТІВ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.