МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Маркетинговий аналіз конкурентівДо завдань аналізу конкурентів можна віднести наступні: – визначення рівня конкурентоспроможності товарів підприємства та порівняння його з відповідними показниками фірм-конкурентів; – встановлення факторів, що впливають на конкурентоздатність товарів підприємства; – оцінка конкурентоспроможності підприємства в цілому та її конкурентів; – визначення «слабких» і «сильних» сторін в діяльності фірми та її конкурентів з позиції конкурентоспроможності; – розроблення заходів, спрямованих на підвищення рівня конкурентоздатності товарів та підприємства в цілому. Проводячи маркетинговий аналіз конкурентів, важливо знати джерела інформації про них. Ними є: – дані, отримані в результаті відвідування спеціалізованих виставок, ярмарок, торгових точок, в яких продаються товари конкурентів; – результати вивчення товарів конкурентів, спеціального придбаних для цих цілей; – офіційні звіти про виробничо-господарську та маркетингову діяльність фірм-конкурентів; – матеріали, опубліковані в періодичній пресі (газетах, журналах тощо); – галузеві статистичні збірники; – різного роду матеріали, що пов’язані зі здійсненням маркетингових комунікацій (реклами, стимулювання збуту, паблік рілейшнз); – інформація, яка одержана від працівників фірми-конкурента в процесі спілкування з ними; – облікові карточки конкурентів. Вони дозволяють скласти про конкурента досить повну уяву і на цій основі ефективно керувати підприємством. В додатку 1 наводиться взірець облікової карти конкурента. Маркетинговий аналіз конкурентів підприємства доцільно здійснювати в такій послідовності: – виявлення дійсних конкурентів фірми; – аналіз конкурентоспроможності товарів підприємства; – аналіз рівня конкурентоспроможності. Виявлення дійсних конкурентів залежить, насамперед, від їх кількості в галузі. В цьому плані можуть бути використані наступні методи: – всеохоплюючий, коли маркетинговому аналізу піддаються всі фірми-конкуренти. Даний метод застосовується тоді, коли кількість підприємств-конкурентів у галузі незначна (до 5-6 фірм), наприклад, у виробництві автомобілів, морських суден, тракторів і т.п.; – метод виявлення пріоритетних конкурентів, який використовується у випадках, коли в галузі існує багато конкурентів. В цій ситуації маркетинговий аналіз всієї їх кількості є досить трудомістким і часто непотрібним. Тому їх число повинно бути обмежено так званим пріоритетними конкурентами. Їх виявлення здійснюється на основі різних концепцій: – залежно від ролі підприємств в конкурентній боротьбі; – шляхом поділу виготовлених товарів на продукти даної групи і продукти-замінники; Наступним питанням маркетингового аналізу конкурентів є аналіз конкурентоспроможності товарів фірми. Доцільною є наступна послідовність його проведення: – аналіз складу товарів і послуг, які пропонуються конкурентами та обсяг їх продажу; – порівняння рівнів (коефіцієнтів) конкурентоздатності виробів фірми та їх конкурентів; – аналіз властивостей і вигод товарів підприємства і конкурентів; – виявлення сильних та слабких сторін товарів фірми та її конкурентів. Останнім кроком є аналіз конкурентоспроможності підприємства. Для цілей аналізу конкурентоспроможності фірми найбільш придатним є варіант, який ґрунтується на використанні бальної оцінки. Читайте також:
|
||||||||
|