МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сутність STEEPLE-аналізу. Ціль та методика проведення SWOT-аналізуПерелік груп факторів макросередовища, який слід брати до уваги, при здійсненні аналізу їхнього впливу на маркетингову діяльність підприємства може відрізнятися. Як зазначають автори Д. Штефанич та О. Дячун, конкретний склад факторів макросередовища по окремих групах, які пропонуються різними авторами, до певної міри не однаковий. Так, в складі політико-правової групи автори виділяють такі фактори (див. табл. 4.1). Таблиця 4.1 Варіантний склад політико-правових факторів макросередовища
Джерело: Штефанич Д. Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства / Д. Штефанич, О. Дячун // Вісник ТНЕУ. – 2013.–№2
На сьогодні вдосконаленою схемою, що охоплює 7 груп факторів, є STEEPLE-аналіз, в основі якого лежать моделі PEST- (Political, Economic, Social, Technological) та SLEPT-аналізу (Social, Legal, Economic, Political, Technological). У таблиці 4.2 наведено характеристику груп факторів, що зашифровані під літерами акроніму STEEPLE. Таблиця 4.2 Фактори STEEPLE
Джерело: Полонець В. Чи варто застосовувати PEST- і SWOT-аналізи у стратегічному маркетингу? (досвід, застосування, хибні уявлення, практичні поради) / В. Полонець // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 4. – С. 47–50. Аналіз впливу факторів макросередовища є базою для здійснення стратегічного планування та є складовою такого поширеного методу стратегічного аналізу, як SWOT-аналіз. Останній є методом визначення сильних та слабких сторін підприємства, можливостей та загроз зі сторони зовнішнього середовища. Таким чином літери акроніму SWOT позначають сильні сторони підприємства (Strengths), слабкі сторони (Weaknesses), можливості (Opportunities) та загрози (Threats) середовища, які можуть покращити або погіршити позицію підприємства на ринку. Методика проведення SWOT-аналізу передбачає такі етапи: · ідентифікація сильних та слабких сторін підприємства (організаційно-правові переваги, ресурсне забезпечення тощо); · визначення можливостей та загроз середовища (фактори мікро-та макросередовища); · зіставлення сильних та слабких сторін підприємства з можливостями і загрозами зовнішнього середовища з метою дати відповіді на такі питання: як скористатися можливостями? Як слабкі сторони можуть перешкоди скористатися можливостями? Що є найбільшою загрозою для підприєства, враховуючи його слабкі сторони? Як можна скористатися сильними сторонами, щоб нівелювати вплив загроз? · оцінка сили впливу та ймовірності настання можливості чи загрози зі сторони зовнішнього середовища. З цією метою можуть бути побудовані спеціальні матриці, які наглядно згрупують існуючі можливості та загрози у відповідні категорії за визначеними критеріями та допоможуть у прийнятті адекватних рішень (наприклад, таблиці 4.3, 4.4). Таблиця 4.3 Матриця оцінки можливостей
Таблиця 4.4 Матриця оцінки загроз
Інформаційною базою для ідентифікації сильних та слабких сторін підприємства, можливостей та загроз зі сторони його зовнішнього оточення зазвичай є результати оцінок працівників, керівництва підприємства, незалежних експертів із політичних, економічних питань та ін. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|