МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність та основні завдання аналізуТема 5. Маркетинговий аналіз товарної політики фірми Багатоаспектність рішень товарної політики обумовлює і багатоаспектність її аналізу. Він повинен проводитися як за окремим видом товару та його атрибутами, так і за асортиментними групами. Складність проведення аналізу викликана також необхідністю його проведення з різних позицій: підприємства, споживача, посередників. Важливим аспектом є порівняння товару з аналогічними товарами конкурентів та товарами-замінниками. З метою структуризації аналізу товарної політики доцільно умовно поділяти його на два види: внутрішній та зовнішній. До основних завдань, що стоять перед аналізом товарної політики, відносяться: – оцінка економічних вигод підприємства від реалізації окремого виду товару, товарних ліній та товарного асортименту в цілому; – визначення ставлення споживачів до товарів підприємства та конкурентів; – виявлення сильних та слабких сторін товару та товарного асортименту, можливостей та загроз зі сторони ринку; – оцінка позиції товарної марки на ринку та визначення її вартості; – з’ясування ставлення до упаковки товару зі сторони різних суб’єктів ринку; – оцінка доцільності та результативності процесу розробки та впровадження нових товарів; – з’ясування особливостей формування товарного асортименту, його узгодженість з цілями підприємства та збалансованість з огляду на життєвий цикл товарів; – розробка заходів щодо покращення структурних елементів товару та оптимізації товарного асортименту. Вирішення зазначених завдань потребує окреслення об’єкта та предмета аналізу. В якості об’єкта аналізу товарної політики виступають: – окрема товарна одиниця та її структурні елементи (властивості, торгова марка, упаковка); – товарні лінії та товарний асортимент; – новий товар та процес його розробки. Відповідно до визначеного об’єкту та завдань, що ставляться перед аналізом, його предметом є: – споживча цінність товару як окремої одиниці; – економічні вигоди підприємства від випуску окремого товару; – характеристики марки товару (лояльність; усвідомлення, популярність; асоціації, пов’язані з маркою; вартість); – характеристики упаковки товару з позицій суб’єктів ринку; – результати впровадження нових товарів на ринках; – показники асортименту та його збалансованість з позицій життєвого циклу та функцій, що виконують окремі товари. Проведення аналізу товарної політики потребує збору та систематизації значної кількості інформації, основними джерелами якої є: – виробнича програма (план виробництва продукції); – звіт про виконання основних техніко-економічних показників; – результати (звіти) маркетингових досліджень на предмет виявлення ставлення споживачів до продукції підприємства, товарної марки; – план розробки упаковки та результати її тестування; – план з виробництва нових товарів; – звіт про фінансові результати діяльності підприємства та додатки до нього. Глибина аналізу, методика його проведення в значній мірі обумовлюється типом товару, специфікою підприємства та ринку.
Читайте також:
|
||||||||
|