МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутність та основні завдання аналізуТема 5. Маркетинговий аналіз товарної політики фірми Багатоаспектність рішень товарної політики обумовлює і багатоаспектність її аналізу. Він повинен проводитися як за окремим видом товару та його атрибутами, так і за асортиментними групами. Складність проведення аналізу викликана також необхідністю його проведення з різних позицій: підприємства, споживача, посередників. Важливим аспектом є порівняння товару з аналогічними товарами конкурентів та товарами-замінниками. З метою структуризації аналізу товарної політики доцільно умовно поділяти його на два види: внутрішній та зовнішній. До основних завдань, що стоять перед аналізом товарної політики, відносяться: – оцінка економічних вигод підприємства від реалізації окремого виду товару, товарних ліній та товарного асортименту в цілому; – визначення ставлення споживачів до товарів підприємства та конкурентів; – виявлення сильних та слабких сторін товару та товарного асортименту, можливостей та загроз зі сторони ринку; – оцінка позиції товарної марки на ринку та визначення її вартості; – з’ясування ставлення до упаковки товару зі сторони різних суб’єктів ринку; – оцінка доцільності та результативності процесу розробки та впровадження нових товарів; – з’ясування особливостей формування товарного асортименту, його узгодженість з цілями підприємства та збалансованість з огляду на життєвий цикл товарів; – розробка заходів щодо покращення структурних елементів товару та оптимізації товарного асортименту. Вирішення зазначених завдань потребує окреслення об’єкта та предмета аналізу. В якості об’єкта аналізу товарної політики виступають: – окрема товарна одиниця та її структурні елементи (властивості, торгова марка, упаковка); – товарні лінії та товарний асортимент; – новий товар та процес його розробки. Відповідно до визначеного об’єкту та завдань, що ставляться перед аналізом, його предметом є: – споживча цінність товару як окремої одиниці; – економічні вигоди підприємства від випуску окремого товару; – характеристики марки товару (лояльність; усвідомлення, популярність; асоціації, пов’язані з маркою; вартість); – характеристики упаковки товару з позицій суб’єктів ринку; – результати впровадження нових товарів на ринках; – показники асортименту та його збалансованість з позицій життєвого циклу та функцій, що виконують окремі товари. Проведення аналізу товарної політики потребує збору та систематизації значної кількості інформації, основними джерелами якої є: – виробнича програма (план виробництва продукції); – звіт про виконання основних техніко-економічних показників; – результати (звіти) маркетингових досліджень на предмет виявлення ставлення споживачів до продукції підприємства, товарної марки; – план розробки упаковки та результати її тестування; – план з виробництва нових товарів; – звіт про фінансові результати діяльності підприємства та додатки до нього. Глибина аналізу, методика його проведення в значній мірі обумовлюється типом товару, специфікою підприємства та ринку.
Читайте також:
|
||||||||
|