Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ремонт механічної частини електричних машин

Розібрання електричних машин. Порядок розібрання електричних машин визначається її конструкцією і необхідністю збереження справних частин.

Зняття півмуфт з валу виконується за допомогою ручного або гідравлічного зйомника (рис.3.4.1.)

 

Рис. 3.4.1. Зйомники для знімання півмуфт і підшипників кочення з валів електричних машин:

а – гвинтовий зйомник з регульованим розкриттям тяг, б – гідравлічний зйомник, в – зйомник для знімання підшипників кочення захватом за підшипник, г – зйомник для знімання підшипників кочення захватом болтами за кришки або капсули підшипника. 1 – черв’ячний гвинт з головкою, 2 – регулювальна гайка, 3 – тяги (захвати), 4 – площадка, 5 – стійка, 6 – траверси, 7 – захвати, 8 – плунжерний насос, 9 – рукоятка штока насоса, 10 – пластинка з штифтами, 11 – шпильки, 12 – плита, 13 – диск, 14 – корпус зйомника.

 

 

Рис.3.4.2. Асинхронний трьохфазний електродвигун з короткозамкненим ротором:

 

а – розібраний двигун, б – «біляча клітка» коротко - замкненого ротора, в – короткозамкнений" ротор в зібраному вигляді; 1 – сердечник ротора, 2 – вал, 3 і 8 – підшипникові щити, 4 – станина, 5 – обмотка статора, 6 – жалюзі вентиляційних отворив, 7 – коробка виводів, 9 – вентилятор, 10 – стержні «білячої клітки*, 11 – замикаюче кільце.

 

1. Розібрання електродвигунів з короткозамкненим

ротором.

- знімання кожуха вентилятора;

- знімання вентилятора;

- відкрутити болти (шпильки) кріплення підшипникових щитів і болти кріплення кришок підшипників;

- знімання заднього підшипникового щита за допомогою відтискних болтів або легкими ударами молотка через проставку;

- виймання ротора з розточки статора (при цьому необхідно запобігати від пошкоджень шліфовані поверхні валу);

- знімання переднього підшипникового щита.

 

2. Розібрання асинхронних машин з фазним ротором:

- знімання кожуха контактних кілець;

- знімання щіток;

- знімання підшипників з валу.

 

3. Розібрання електродвигунів постійного струму.

 

 

Рис. 3.4.3. Електрична машина постійного струму:

1 – передній підшипниковий щит, 2 – траверса з щітковим апаратом, 3 – колектор, 4 – сердечник якоря, 5 – обмотка якоря, 6 – вентилятор, 7 – обмотка полюса, 8 – полюс, 9 – станина, 10 – дошка затискачів, 11 – задній підшипниковий щит.

 

Операції розібрання:

- знімання кришки з коробки затискачів;

- від’єднання провідників, яки з’єднують щіткотримачі з контактами коробки затискачів;

- виймання щіток з гнізд щіткотримачів;

- виведення підшипникових щитів з розточки станини;

- знімання щитів з підшипників;

- виймання якоря зі станини;

- знімання підшипників;

- знімання вентилятора.

При зніманні траверс з щіткотримачами необхідно відмічати їх положення в станині чи на підшипниковому щиті. Це виконується для того, щоб зафіксувати положення щіток відносно електричної нейтралі машини.

При зніманні полюсів їх необхідно нумерувати і відмічати місця їх кріплення, тому що при виготовленні машини виконується розточування встановлених полюсів відносно розточки станини. .

При зніманні вентилятора необхідно відмічати його положення відносно втулки для того, щоб як найменше порушувати балансування обертових частин машини.

При розібранні і дефектації електричних машин необхідно враховувати можливість повторного використання деталей і їх відновлення.


Читайте також:

  1. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  2. Аеродинамічні властивості колісної машини
  3. Аналогові обчислювальні електронні машини.
  4. БАГАТОКОВШОВІ ЕКСКАВАТОРИ. ВИЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУЮЧІ МАШИНИ. КОМПЛЕКСИ МАШИН БЕЗПЕРЕРВНОЇ ДІЇ
  5. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  6. Безпека праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин
  7. Боротьба ОУН—УПА з радянською репресивною машиною
  8. Будова й основні елементи машини
  9. Будова машин постійного струму
  10. Будова рухомої частини приладу.
  11. В адміністративному праві виділяють загальну, особливу і спеціальну частини.
  12. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски




Переглядів: 1193

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура цеху по ремонту електричних машин | Ремонт валів електричних машин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.