МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Правове регулювання використання природних ресурсів у сільському господарствіЗавдання: а) визначте поняття загального використання природних ре б) дайте характеристику спеціального використання природ в) назвіть основні нормативно-правові акти, які регулюють ви Виконання контрольної роботи — важливий вид самостійної роботи студента над курсом. Вона спрямована на те, щоб сприяти поглибленому вивченню дисципліни, зокрема навчити студентів логічно-послідовному викладенню того чи іншого питання теми через з'ясування змісту юридичних понять (категорій) і законів, механізму їх використання, виробити в них уміння формулювати окремі положення й аргументувати свої висновки. Виконуючи контрольну роботу, студенти повинні виходити з певних вимог, що встановлені до її написання, а саме: 1) зосередити зусилля на розкритті змісту теми, а для цього 2) викласти зміст роботи послідовно, логічно, відповідно до 3) обсяг контрольної роботи має становити 20-25 стор. Модульні контрольні роботи виконуються відповідно до завдання за варіантом, номер якого є останньою цифрою номера залікової книжки студента. Титульний аркуш модульної контрольної роботи містить ту ж саму інформацію, що й звіт про самостійну роботу. Визначившись щодо теми, студент мусить ознайомитись із відповідною темою посібника, а також нормативно-правовими актами і літературою, що наводяться в кінці посібника. Глибоке вивчення відібраної літератури дасть йому змогу повно розкрити питання, що містяться у завданні. Виконана і належно оформлена модульна контрольна робота надсилається викладачеві електронною поштою. Студент може складати залік лише в разі позитивної оцінки за контрольну роботу. ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ № 1 1. Аграрне право України є правонаступником: а) цивільного права; б) сільськогосподарського права; в) колгоспного права; г) господарського права. 2. Предметом аграрного права є: а) правовідносини з приводу сплати податків; б) правовідносини у сфері сільськогосподарської діяльності; в) правовідносини з організації аграрного бізнесу; г) правовідносини з регулювання аграрного підприємництва. 3. Основним методом аграрного права із перелічених є: б)рекомендацій; в) заохочування; г) автономних рішень. 4. Основним джерелом аграрного права є: а) нормативний договір; б) правовий звичай; в) нормативно-правовий акт; г) юридичний прецедент. 5. До локальних норм аграрного права не належить: а) рішення місцевої ради; б) розпорядження голови місцевої державної адміністрації; в) договір про створення аграрного підприємства; г) наказ директора агрофірми про звільнення працівника. 6. Найважливішим об'єктом аграрних відносин є: а) тварини; б) майнові паї; в) земля. 7. До основних ознак суб'єкта аграрного господарювання а) наявність прав інтелектуальної власності; б) найменування; в) наявність відокремленого майна; г) податкові зобов'язання. 8. Юридична особа вважається створеною: а) з моменту укладення засновниками установчого договору; б) з дня державної реєстрації юридичної особи; в) з моменту започаткування підприємницької діяльності; г) з дня одержання ліцензії на здійснення підприємницької 9. Цивільна правоздатність юридичної особи припиняється: а) з дня винесення господарським судом рішення про банкрут б) з дня скасування державної реєстрації; в) з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про г) з дня анулювання ліцензії на здійснення підприємницької Читайте також:
|
|||||||||
|