Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правовий режим земель сільськогосподарського призна­ чення

Відповідальність за порушення аграрного законодавства

Правове регулювання виробничо-господарської та фінансо­ вої діяльності сільськогосподарських підприємств

Державне регулювання сільського господарства

Суб'єкти аграрного права

Аграрні правовідносини

Джерела аграрного права

Аграрне право як галузь права

Завдання:

а) дайте визначення поняття аграрного права;

б) визначте місце, яке займає аграрне право в системі права
України; дайте відповідне обґрунтування;

в) назвіть основні методи аграрного права.

Завдання:

а) назвіть основні правові форми актів аграрного законодавства;

б) перелічіть характерні ознаки аграрного законодавства;

в) наведіть класифікацію актів аграрного законодавства.

Завдання:

а) дайте визначення поняття аграрних правовідносин;

б) розкрийте структуру аграрних правовідносин;

в) назвіть характерні ознаки аграрних правовідносин.

Завдання:

а) сформулюйте поняття і основні ознаки суб'єктів аграрного

права;

б) назвіть подібні та відмінні ознаки суб'єктів аграрного права
і суб'єктів підприємницького права;

в) складіть схему видів суб'єктів аграрного права.

Завдання:

а) визначте правові засади державної регулятивної діяльності
в сільському господарстві;

б) назвіть форми і методи регулятивної діяльності державних
органів у сільському господарстві;

в) схарактеризуйте систему та повноваження державних орга­
нів, які здійснюють регулювання сільського господарства.

Завдання:

а) визначте поняття й основні ознаки виробничо-господарської діяльності сільськогосподарських підприємств;


б) назвіть основні нормативно-правові акти, які регулюють ви­
робничо-господарську діяльність сільськогосподарських
підприємств;

в) схарактеризуйте фінансову діяльність сільськогосподарсь­
ких підприємств.

7. Правове забезпечення соціального розвитку села

Завдання:

а) назвіть основні напрями державної політики у сфері соціаль­
ного розвитку села;

б) схарактеризуйте правовий режим об'єктів соціальної сфери
села;

в) назвіть основні нормативно-правові акти, які забезпечують
розвиток житлово-комунального та дорожного господарства
на селі.

Завдання:

а) перелічіть види відповідальності, передбачені аграрним за­
конодавством;

б) схарактеризуйте функції господарсько-правової відповідаль­
ності;

в) назвіть підстави настання відповідальності за аграрним правом.

Завдання:

а) визначте поняття земель сільськогосподарського призначення;

б) перелічіть специфічні ознаки земельних ділянок сільсько­
господарського призначення;

в) назвіть основні права і обов'язки сільськогосподарських
землекористувачів.


Читайте також:

  1. Cкладне речення
  2. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  3. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Мета вивчення курсу.
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. II.1 Програмне забезпечення
  10. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  11. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  12. IV. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 586

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1 | Правове регулювання використання природних ресурсів у сільському господарстві

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.