Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Правовий режим земель сільськогосподарського призна­ чення

Відповідальність за порушення аграрного законодавства

Правове регулювання виробничо-господарської та фінансо­ вої діяльності сільськогосподарських підприємств

Державне регулювання сільського господарства

Суб'єкти аграрного права

Аграрні правовідносини

Джерела аграрного права

Аграрне право як галузь права

Завдання:

а) дайте визначення поняття аграрного права;

б) визначте місце, яке займає аграрне право в системі права
України; дайте відповідне обґрунтування;

в) назвіть основні методи аграрного права.

Завдання:

а) назвіть основні правові форми актів аграрного законодавства;

б) перелічіть характерні ознаки аграрного законодавства;

в) наведіть класифікацію актів аграрного законодавства.

Завдання:

а) дайте визначення поняття аграрних правовідносин;

б) розкрийте структуру аграрних правовідносин;

в) назвіть характерні ознаки аграрних правовідносин.

Завдання:

а) сформулюйте поняття і основні ознаки суб'єктів аграрного

права;

б) назвіть подібні та відмінні ознаки суб'єктів аграрного права
і суб'єктів підприємницького права;

в) складіть схему видів суб'єктів аграрного права.

Завдання:

а) визначте правові засади державної регулятивної діяльності
в сільському господарстві;

б) назвіть форми і методи регулятивної діяльності державних
органів у сільському господарстві;

в) схарактеризуйте систему та повноваження державних орга­
нів, які здійснюють регулювання сільського господарства.

Завдання:

а) визначте поняття й основні ознаки виробничо-господарської діяльності сільськогосподарських підприємств;


б) назвіть основні нормативно-правові акти, які регулюють ви­
робничо-господарську діяльність сільськогосподарських
підприємств;

в) схарактеризуйте фінансову діяльність сільськогосподарсь­
ких підприємств.

7. Правове забезпечення соціального розвитку села

Завдання:

а) назвіть основні напрями державної політики у сфері соціаль­
ного розвитку села;

б) схарактеризуйте правовий режим об'єктів соціальної сфери
села;

в) назвіть основні нормативно-правові акти, які забезпечують
розвиток житлово-комунального та дорожного господарства
на селі.

Завдання:

а) перелічіть види відповідальності, передбачені аграрним за­
конодавством;

б) схарактеризуйте функції господарсько-правової відповідаль­
ності;

в) назвіть підстави настання відповідальності за аграрним правом.

Завдання:

а) визначте поняття земель сільськогосподарського призначення;

б) перелічіть специфічні ознаки земельних ділянок сільсько­
господарського призначення;

в) назвіть основні права і обов'язки сільськогосподарських
землекористувачів.


Читайте також:

  1. Cкладне речення
  2. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  3. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Мета вивчення курсу.
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. II.1 Програмне забезпечення
  10. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  11. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  12. IV. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1 | Правове регулювання використання природних ресурсів у сільському господарстві

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.