МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 3. Забезпечення безпечної роботи персоналу приТема 1. Вступ. Загальні положення й завдання експлуатації систем ЗМ 1.1 Загальні питання та завдання служби експлуатації ЗМІСТ Харків - ХНАМГ - 2012 Конспект лекцій С. С. ДУШКІН, О. М. КОВАЛЕНКО, Г. І. БЛАГОДАРНА Харків - ХНАМГ - 2012 Міністерство освіти і науки, молоді та спорту україни харківська національна академія міського господарства
з курсу «Експлуатація ВК систем»
(для студентів 4-5 курсів денної і заочної форм навчання та слухачів другої вищої освіти за напрямом підготовки 0926 «Водні ресурси», (6.060103 «Гідротехніка «Водні ресурси»), 6.060101 "Будівництво" спеціальності
Душкін С.С. Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Експлуатація ВК систем» (для студентів 4-5 курсів денної і заочної форм навчаннята слухачів другої вищої освіти за напрямом підготовки 0926 «Водні ресурси», (6.060103 «Гідротехніка «Водні ресурси»), 6.060101 "Будівництво" спеціальності
Автори: С. С. Душкін, О. М. Коваленко, Г. І. Благодарна
Рецензент: к. т. н., доц. К.Б. Сорокіна
Рекомендовано кафедрою водопостачання, водовідведення та очищення вод, протокол №1 від 2.09.2009 р.
Вступ............................................................................................................ 6 водопровідно-каналізаційних систем……………………………………….. 7 водопостачання та водовідведення……..…………..…………….. 7 1.1 Організація експлуатації систем водопостачання…………………. 7 1.2 Організація експлуатації систем водовідведення…………………... 9 Тема 2.Прийом в експлуатацію водопровідно-каналізаційних мереж 2.1 Особливості прийому в експлуатацію трубопроводів водопостачання. 18 2.2 Прийом напірно-регулюючих пристроїв в експлуатацію………….. 20 2.3 Особливості прийому в експлуатацію трубопроводів каналізації........ 22 експлуатації систем водопостачання та водовідведення……. 24 Контрольні питання для самоперевірки……………………………..…… 31 ЗМ 1.2 Експлуатація систем водопостачання……………………………. 32 Тема 4. Планово-попереджувальний ремонт мереж та споруд………… 32 4.1 Поточний ремонт мереж, водоводів і споруд на них…..………….. 35 4.2 Капітальний ремонт водопровідної мережі....................................... 45 Тема 5. Аварійний ремонт мережі та споруд.……………………………. 54 5.1 Організація аварійного ремонту…………………………………….. 54 5.2 Визначення місця пошкодження трубопроводу……………………. 56 5.3 Характер пошкоджень і методи ремонту…….……………………. 60 5.4 Тріщини та розриви чавунних труб…………………………………. 63 Тема 6. Контроль за режимом роботи мереж і водоводів………………. 77 6.1 Спостереження за напорами в мережі…………………………….... 77 6.2 Заходи з раціонального використання води та зниження її витрат. 78 6.3 Регулювання напорів…………………………………………………… 79 Тема 7. Боротьба з витоками та втратами води на міських водопроводах.. 81 7.1 Характеристика витрат води………………………………………. 81 7.2 Виявлення втрат у водопровідній мережі………………………….. 82 7.2.1 Виявляння витоку за допомогою контрольного водоміра……… 83 7.2.2 Виявляння витоку за допомогою гідравлічного преса………….. 83 7.2.3 Виявляння витоку за допомогою пожежного гідранта та манометра…………………………………………………… 84 7.2.4 Виявляння витоку та його розміру за падінням рівня води в баці башти або в напірному резервуарі………………………. 84 7.2.5 Виявляння витоку та визначення його розміру за допомогою приладу Панкевича……………………………….. 84 7.2.6 Виявляння витоку з дворової та внутрішньоквартальної водопровідної мережі………………… 86 7.2.7 Виявляння витоків на домових вводах…………………………… 87 7.2.8 Відшукування місця прихованого витоку....................................... 88 7.2.9 Визначення місць витоку прослуховуванням "на шум"…………. 88 7.2.10 Визначення місць витоку з труб дюкеру стисненим повітрям. 88 7.2.11 Спосіб визначення прихованих місць течії з трубопроводів за допомогою пневматичних балонів (метод інженера Попова).. 88 Контрольні питання для самоперевірки…………………..………………. 90 ЗМ 1.3 Експлуатація систем водовідведення…………………………….. 93 Тема 8. Періодичний огляд мережі………………………………………… 93 8.1 Зовнішній огляд мережі………………………………………………. 93 8.2 Технічний огляд мережі………………………………………………. 94 Тема 9. Профілактичне прочищення мережі…………………………….. 95 9.1 Промивання мережі водою……………………..…………………… 98 9.2 Прочищення гумовими кулями……………........................................... 99 9.3 Прочищення мережі каналізації спареними дисками……………….. 100 9.4 Прочищення мережі машинами…………………………………..… 101 Тема 10. Ліквідація засмічень на водовідвідній мережі………………….. 103 10.1 Склад та оснащення бригади.……………………………………... 103 10.2 Засмічення на мережі та методи їхнього усунення………….….. 103 Тема 11. Аварійно-відновлювальні роботи на водовідвідній мережі…… 106 11.1 Основні причини аварій на каналізаційній мережі…….………..... 106 11.2 Необхідні заходи під час ліквідації аварії на мережі…………….. 106 Тема 12. Особливості експлуатації колекторів глибокого закладання... 107 Тема 13. Поточний і капітальний ремонти мереж і споруд…………… 108 13.1 Поточний ремонт мереж та споруд……………………………... 108 13.2 Капітальний ремонт мереж та споруд…………………………... 109 Контрольні питання для самоперевірки…………………………………. 109 Глосарій….………………………………………………………………. 111 Список використаних джерел…………………………….…………….. 112 Додаток…………………………………………………………………... 113
ВСТУП
Конспект лекцій написано відповідно до програми дисципліни «Експлуатація водопровідно-каналізаційних систем» і навчального плану для студентів денної і заочної форм навчання та слухачів другої вищої освіти спеціальності 6.092600, 7.092601, 7.06010108 «Водопостачання і водовідведення». У конспекті викладено досвід роботи водопровідно-каналізаційних господарств України з експлуатації мереж водопостачання та водовідведення, а також ураховано досвід роботи авторів під час виконання налагоджувальних та експлуатаційних робіт систем водопостачання та водовідведення. Наведено інструкції до підготовки й виконання елементів робіт. Конспект лекцій призначений для студентів 4 - 5 курсів вищих навчальних закладів та слухачів вищої другої освіти, що готують спеціалістів у галузі водопостачання, каналізації, раціонального використання і охорони водних ресурсів. ЗМ 1.1. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ СЛУЖБИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНИХ СИСТЕМ
Читайте також:
|
||||||||
|