МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Органи державного управлінняІнституційний механізм управління земельними ресурсами
Щоб розкрити суть поставленої проблеми, ще раз зазначимо, що в галузі земельної політики України особливе місце належить проблемі державного регулювання земельних відносин та управління земельними ресурсами. Згідно з Земельним кодексом України (ст. 9-14), регулювання земельних відносин покладено на сільські, селищні, міські, районні, обласні ради, Верховні Ради Автономної Республіки Крим та України. Державне ж управління в галузі використання і охорони земель згідно зі статтею 15 Земельного кодексу України здійснюють Кабінет Міністрів України, Уряд Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, Державний комітет України по земельних ресурсах, Міністерство екології та природних ресурсів, Міністерство аграрної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Державний комітет України по водному господарству та інші уповноважені на те державні органи відповідно до їх компетенції. При цьому Державний комітет України по земельних ресурсах відповідно до статті 15 Земельного кодексу України та Указу Президента України від 13 травня 1996 р. є центральним органом державної виконавчої влади, підпорядкованим Кабінету Міністрів України, і реалізує земельну політику України. Структуру системи державних органів управління використанням та охороною земель наведено в табл. 4.1. Вищим наглядовим органом за дотриманням земельного законодавства є Прокуратура України. У сфері судочинства контрольну діяльність здійснюють Верховний та Вищий арбітражний суди України. син у нашому суспільстві. Для цього вищий заклад освіти повинен одночасно з підготовкою фахівця для роботи в земельних органах формувати у людині якості підприємця, керівника ринкового типу. Тільки управлінець, який володіє мистецтвом управління персоналом, вміє творчо і по-сучасному мислити, може створити здоровий клімат в колективі, в результаті якого забезпечується формування позитивного іміджу керівника, організації; відбувається щонайповніше розкриття творчого потенціалу, таланту, ініціативи і новаторства, виховання молодої генерації фахівців для державних земельних органів України. За своєю суттю така підготовка і виховання кадрів є цілеспрямованим впливом на молодь з метою формування творчої, високопрофесійної, духовно і морально багатої, соціально активної особистості управлінця і громадянина, здатного творити власне життя та життя суспільства на підставі Конституції України, законів, загальнолюдських моральних цінностей. На сучасному етапі розбудови нашої держави в кожному вищому закладі освіти підготовку фахівців, їх виховання необхідно проводити на прикладах кращих надбань попередніх поколінь, зокрема неписаних законів лицарської честі, гуманності, ввічливості, здорового способу життя, об’єднувальних тенденцій сучасної освіти та виховання. Тільки у поєднанні багатої навчально-виховної спадщини минулого з новітніми педагогічними технологіями сьогодення - шлях до успішного розв’язання проблеми підготовки висококваліфікованих фахівців для системи управління земельними ресурсами України. Підсистема управління земельними ресурсами у загальній організаційній структурі цілісної системи державного управління за змістом своїх повноважень складається з трьох блоків: 1. Органів законодавчої влади; 2. Органів виконавчої влади; 3. Органів прокурорського нагляду та судочинства. Злагоджена робота відповідних органів державної влади в сукупності з управлінськими механізмами (методами, принципами, функціями управління тощо) і представлятимуть систему державного управління земельними ресурсами.
Читайте також:
|
||||||||
|