Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетинговий контроль

Розробка комплексу маркетингу

Комплекс маркетингу – сполучення чотирьох складових інструментів, за допомогою яких фірма здійснює свою практичну діяльність на ринку.

Комплекс маркетингу включає такі елементи:

1. Товар, пропонований ринку.

2. Ціна, яку споживач повинен сплатити за товар.

3. Методи поширення товару, що дозволяють зробити товар більш доступним.

4. Метод стимулювання продажів.

 

Цей комплекс може застосовуватися в сукупності або поелементно. Більший ефект досягається, коли використовуються всі елементи комплексу як система.

Після того, як визначиться позиція і комплекс маркетингу, фірма може більш упевнено підійти до реалізації маркетингових заходів.

 

8.4. Реалізація маркетингових заходів

Для цих цілей фірми використовують системи планування (короткострокового, середньострокового, стратегічного).

Ціль стратегічного планування – розвиток сильних, перспективних виробництв і згортання слабких, стримуючих розвиток фірми.

При короткостроковому й середньостроковому плануванні маркетингу розробляють конкретні плани для кожного виробництва й навіть товарної марки.

У маркетинговому плані дають докладну оцінку конкретної маркетингової ситуації, тобто оцінюють ринок, погрози й можливості, а також обсяги асигнувань і порядок контролю за маркетинговою діяльністю. Для ефективної реалізації планів маркетингу великі й середні фірми звичайно організовують служби або відділи маркетингу. Ці служби можуть формуватися на основі різних принципів:

- функціонального,

- географічного,

- товарного,

- ринкового.

 

Відмінності служб, побудованих на цих принципах, будуть проявлятися в кількості співробітників, їхній взаємодії і рівні компетенції.

 

Тема 9: КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГУ

Контроль маркетингу – процес виміру й оцінки результатів реалізації стратегій і планів маркетингу, виконання коригувальних дій, що забезпечують досягнення маркетингових цілей.

При реалізації планів маркетингу виникає безліч невизначеностей, тому служба маркетингу здійснює постійний контроль.

Існують три типи контролю:

1) Контроль за виконанням річних планів – оцінка і коректування рівня виконання річних завдань за обсягом продажів, прибутку й іншим показникам у розрізі окремих ринків і продуктів.

Відповідальність – керівник вищої і середньої ланки.

Ціль – переконатися в досягненні намічених річних результатів.

Методи контролю – аналіз можливого збуту, частки ринку й купівельного поводження.

2) Контроль прибутковості – оцінка і здійснення коригувальних дій з метою забезпечення прибутковості різних продуктів, територій, груп споживачів, каналів розподілу, діяльності на різних ринках. Даний контроль може здійснюватися на різній тимчасовій базі – щотижня, щомісяця, раз у квартал і т.п. Він може бути частиною річного контролю.

Відповідальність – контролер фірми з маркетингу.

Ціль – з'ясувати, де фірма втрачає свої фінансові ресурси.

Методи – аналіз фінансового стану фірми.

3) Стратегічний контроль – припускає критичний аналіз ефективності маркетингу в цілому. В онові стратегічного контролю лежить використання методів аудиту маркетингу.

Відповідальність – вище керівництво фірми.

Мета – з'ясувати чи дійсно фірма використовує всі свої наявні маркетингові можливості.

Методи – повна ревізія маркетингової діяльності фірми.

Аудит маркетингу являє собою всеосяжну, систематичну, незалежну і періодичну перевірку зовнішнього середовища маркетингу, цілей, стратегій і окремих видів маркетингової діяльності для організації в цілому або для окремих господарських одиниць.

Метою аудиту маркетингу є виявлення галузей, де існують проблеми і нові можливості, і видача рекомендацій з розробки плану підвищення ефективності маркетингової діяльності.

Виділяють три рівні контролю маркетингу:

1. Організація в цілому (контроль на рівні організації в цілому спрямований на одержання інформації, необхідної для оцінки рівня ефективності маркетингу і прийняття відповідних рішень з боку керівництва організації).

2. Підрозділ маркетингу (на рівні підрозділу маркетингу контроль маркетингу варто здійснювати на безперервній основі).

3. Зовнішній контроль (здійснюють, як правило, консультаційні фірми).

Тема 10: ПЛАН МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА

 

 


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  7. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  8. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  9. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  10. Валютний контроль
  11. ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  12. Ветеринарно-санітарний контроль кормів і води




Переглядів: 945

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пропаганда. | Тема 1 Загальні основи і принципи бухгалтерського обліку в банках.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.