МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Маркетинговий контрольРозробка комплексу маркетингу Комплекс маркетингу – сполучення чотирьох складових інструментів, за допомогою яких фірма здійснює свою практичну діяльність на ринку. Комплекс маркетингу включає такі елементи: 1. Товар, пропонований ринку. 2. Ціна, яку споживач повинен сплатити за товар. 3. Методи поширення товару, що дозволяють зробити товар більш доступним. 4. Метод стимулювання продажів.
Цей комплекс може застосовуватися в сукупності або поелементно. Більший ефект досягається, коли використовуються всі елементи комплексу як система. Після того, як визначиться позиція і комплекс маркетингу, фірма може більш упевнено підійти до реалізації маркетингових заходів.
8.4. Реалізація маркетингових заходів Для цих цілей фірми використовують системи планування (короткострокового, середньострокового, стратегічного). Ціль стратегічного планування – розвиток сильних, перспективних виробництв і згортання слабких, стримуючих розвиток фірми. При короткостроковому й середньостроковому плануванні маркетингу розробляють конкретні плани для кожного виробництва й навіть товарної марки. У маркетинговому плані дають докладну оцінку конкретної маркетингової ситуації, тобто оцінюють ринок, погрози й можливості, а також обсяги асигнувань і порядок контролю за маркетинговою діяльністю. Для ефективної реалізації планів маркетингу великі й середні фірми звичайно організовують служби або відділи маркетингу. Ці служби можуть формуватися на основі різних принципів: - функціонального, - географічного, - товарного, - ринкового.
Відмінності служб, побудованих на цих принципах, будуть проявлятися в кількості співробітників, їхній взаємодії і рівні компетенції.
Тема 9: КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГУ Контроль маркетингу – процес виміру й оцінки результатів реалізації стратегій і планів маркетингу, виконання коригувальних дій, що забезпечують досягнення маркетингових цілей. При реалізації планів маркетингу виникає безліч невизначеностей, тому служба маркетингу здійснює постійний контроль. Існують три типи контролю: 1) Контроль за виконанням річних планів – оцінка і коректування рівня виконання річних завдань за обсягом продажів, прибутку й іншим показникам у розрізі окремих ринків і продуктів. Відповідальність – керівник вищої і середньої ланки. Ціль – переконатися в досягненні намічених річних результатів. Методи контролю – аналіз можливого збуту, частки ринку й купівельного поводження. 2) Контроль прибутковості – оцінка і здійснення коригувальних дій з метою забезпечення прибутковості різних продуктів, територій, груп споживачів, каналів розподілу, діяльності на різних ринках. Даний контроль може здійснюватися на різній тимчасовій базі – щотижня, щомісяця, раз у квартал і т.п. Він може бути частиною річного контролю. Відповідальність – контролер фірми з маркетингу. Ціль – з'ясувати, де фірма втрачає свої фінансові ресурси. Методи – аналіз фінансового стану фірми. 3) Стратегічний контроль – припускає критичний аналіз ефективності маркетингу в цілому. В онові стратегічного контролю лежить використання методів аудиту маркетингу. Відповідальність – вище керівництво фірми. Мета – з'ясувати чи дійсно фірма використовує всі свої наявні маркетингові можливості. Методи – повна ревізія маркетингової діяльності фірми. Аудит маркетингу являє собою всеосяжну, систематичну, незалежну і періодичну перевірку зовнішнього середовища маркетингу, цілей, стратегій і окремих видів маркетингової діяльності для організації в цілому або для окремих господарських одиниць. Метою аудиту маркетингу є виявлення галузей, де існують проблеми і нові можливості, і видача рекомендацій з розробки плану підвищення ефективності маркетингової діяльності. Виділяють три рівні контролю маркетингу: 1. Організація в цілому (контроль на рівні організації в цілому спрямований на одержання інформації, необхідної для оцінки рівня ефективності маркетингу і прийняття відповідних рішень з боку керівництва організації). 2. Підрозділ маркетингу (на рівні підрозділу маркетингу контроль маркетингу варто здійснювати на безперервній основі). 3. Зовнішній контроль (здійснюють, як правило, консультаційні фірми). Тема 10: ПЛАН МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
Читайте також:
|
||||||||
|