![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ветеринарно-санітарний контроль кормів і водиТаблиця 4 Температура і вологість повітря в середині виробничих приміщень для утримання різних груп птиці
Застосовується наступні режими освітлення: 2 год світла і 4 год темряви, а потім 8 год світла і 10 год. темряви. Особливі щадні режими освітлення використовують при експлуатації племінних курей, тривалість світлового дня при цьому не перевищує 13–14 год. (для дорослої птиці). Вибір системи утримання птиці, як і дотримання ветеринарно-санітарних правил у птахогосподарствах, залежить від багатьох чинників, однак головними є задовільне здоров'я птахів, отримання безпечної для людей продукції при ефективному (прибутковому) господарюванні.
Граничнодопустимі концентрації пилу, мікроорганізмів і шкідливих газів у повітрі приміщень для утримання птиці
У директиві від 19 липня 1999 р. вказано мінімальні стандарти для захисту курей-несучок, зокрема кури, що утримуються в батареях, повинні мати: –принаймні 550 см площі клітки на кожну курку; –годівниці по 10 см на кожну курку; – автонапувалки завдовжки, як і годівниці; – висота клітки має бути не менш ніж 40 см; – підлогу треба сконструювати таким чином, щоб кури не могли пошкодити кігті, нахил підлоги – від 8 до 14%; – клітки мають бути обладнані пристосуванням для обрізки пазурів. Важливим фактором, який сприяє розвитку кліткової системи утримання, є можливість збільшення щільності розміщення птиці на 1 м2 виробничої площі, тобто підвищення інтенсивності (ефективності) використання виробничих потужностей. Якщо при підлоговому утриманні птиці розміщують по 4–6 голів несучок на 1 м2 площі пташника, то за кліткової системи при одноярусному розміщенні – вже 14 голів, а при багатоярусному – 20 і більше.
Птицю напувають чистою водою, що відповідає санітарному стандарту на питну воду (відповідно до діючого ДОСТ). Годувати птицю потрібно тільки доброякісними, повноцінними кормами за раціонами, що відповідають її віку і продуктивності, згідно із затвердженими технологічними нормами для птиці. Забороняється використовувати для годівлі небезпечні в епізоотичному плані, токсичні, недоброякісні корми. Якість кормів, що надходять у господарство, обов'язково перевіряють у виробничій лабораторії господарства, а також один раз на місяць – у державній лабораторії ветеринарної медицини. У разі виникнення захворювання птиці, у зв'язку з годівлею недоброякісними кормами, відбирають проби від кожної партії комбікормів, зернофуражу та інших кормів у порядку, передбаченому стандартами, і направляють у районну, обласну лабораторію ветеринарної медицини, міжобласну державну спеціалізовану лабораторію із хвороб птиці або Центральну державну лабораторію ветеринарної медицини. Корми зберігають не більше одного місяця в сухих складських приміщеннях з належним санітарним станом.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|