Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Переговори

ПЛАН

Переговори

Переговори – обмін думками, що зазвичай відбувається з певною діловою метою. Вони проводяться на різних рівнях з різною кількістю учасників, переговори можуть мати як неофіційні, так і протокольний характер.

Принциповий підхід до переговорів передбачає вирішення проблеми виходячи з їх змісту, а не торг з приводу позиції, якої кожна зі сторін жорстко дотримується.

У цьому разі намагаються врахувати інтереси обох сторін і прагнуть отримати такий результат, який би був обґрунтований справедливими нормами, критеріями незалежно від волі жодної сі сторін.

Переговори як форма колективного обговорення передбачають три стадії:
а) аналіз ситуації, тобто проблем учасників, їхніх емоцій, взаємин, інтересів, можливих варіантів прийняття рішення;

б) планування;

в) дискусія.

Готуючись до переговорів, доцільно відвести певний час для попереднього аналізу майбутніх переговорів з позицій та інтересів їхніх учасників. Аналізувати доцільно такі принципи ведення переговорів:

а) розмежування учасників і предмета переговорів;

б) урахування інтересів обох сторін, а не їхніх позицій;

в) аналіз усіх можливих варіантів вирішення проблеми;

г) визначення певного критерію для прийняття рішення.

Прорахунки, що заважають людям дійти згоди під час переговорів:

А) передчасні судження;

Б) пошук єдиного варіанта вирішення проблеми;

В) впевненість і неможливості «збільшити пиріг»;

Г) думки на зразок «їхня проблема – це їхня проблема,і нехай вони її вирішують».

 

Головне у переговорах –знайти найкращі варіанти можливого вирішення проблеми і допомогти сторонам прийняти спільне рішення, виходячи з інтересів кожного з них.

Переговори треба вести, дотримуючись етичних норм: чесно, справедливо, на рівноправних умовах.

 

Домашнє завдання: підготувати запитання для службової бесіди;

- скласти план службової наради


Тема 2.3. Правила спілкування фахівця при проведенні зустрічей, переговорів, прийомів по телефону

МЕТА: -ознайомити студентів із загальними принципами і правилами ділового спілкування фахівця;

- ознайомити з особливостями спілкування по телефону, підготовки та проведення ділових зустрічей;

- формувати уміння й навички спілкування по телефону; підготовки та проведення ділових зустрічей;

- виховувати культуру усного і ділового мовлення

Обладнання:схема « Пропозиції партнерові вигоди»,пам’ятка «Правила спілкування по телефону», схема «Структура телефонної розмови за часом»

 

1. Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця .

2. Правила спілкування під час проведення переговорів.

3. Культура телефонного діалогу.

 

Зміст заняття

Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця: моральність, повага до інших людей, раціональність, правила критики і самокритики.

Ділові переговори. Завдання переговорів. Послідовність дій при підготовці та проведенні переговорів: вивчення, оцінка, організація взаємодії інтересів; зміна відносин, забезпечення вигоди для сторін; підготовка до переговорів. Норми ділової етики при проведенні ділових переговорів.

Культура телефонного діалогу. Правила спілкування по телефону. Структура телефонної розмови за часом. Композиція телефонної розмови: момент установлення контакту, висловлення суті справи, закінчення розмови. Помилки під час ділових розмов по телефону.

 

Студенти повинні

знати:

- правила спілкування фахівця під час проведення переговорів, розмов по телефону;

- завдання ділових переговорів, послідовність дій при підготовці та проведенні переговорів ;

- етапи ділових переговорів;

- правила спілкування по телефону;

- типові помилки під час розмов по телефону

уміти:

- готувати і проводити ділові зустрічі, переговори;

- спілкуватися по телефону, дотримуючись правил етикету;

- уникати помилок під час розмов по телефону

Тема 2.3. Правила спілкування фахівця при проведенні зустрічей, переговорів, прийомів по телефону

МЕТА: -ознайомити студентів із загальними принципами і правилами ділового спілкування фахівця;

- ознайомити з особливостями спілкування по телефону, підготовки та проведення ділових зустрічей;

- формувати уміння й навички спілкування по телефону; підготовки та проведення ділових зустрічей;

- виховувати культуру усного і ділового мовлення

Обладнання:

1. Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця

Моральні норми у сфері професійного спілкування відіграють важливу

роль. Вони включають такі принципи: відданість справі, свідомість громадського обов’язку; нетерпимість до порушення громадських інтересів; гуманне ставлення до людини; взаємна повага між людьми, чесність і правдивість, моральна чистота.

Ці моральні принципи мають пряме відношення до регулювання стосунків у професійній сфері.

 

Ділові переговориможна визначити як організаційну форму встановлення та юридичної фіксації виробничо-економічних, культурних зв’язків між зацікавленими у спільній діяльностіорганізаціями.

Це процес, що становить конкретну мету, визначає коло питань і завжди реалізується в конкретних умовах, за конкретних обставин.

В ділових переговорах спілкуються рівноправні партнери, які в процесі обміну думками повинні «виторгувати» один у одного та сформулювати угоду, яка відповідає інтересам обох сторін, тобто досягти результатів, які б свідомо сприймалися сторонами як взаємовигідна нічия.


Читайте також:

  1. Англо-франко-радянські переговори 1939 р.
  2. Ділові наради і ділові переговори в системі ПР
  3. Ділові наради і ділові переговори в системі ПР
  4. ДІЛОВІ ПЕРЕГОВОРИ В СИСТЕМІ ПР. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ
  5. Ділові переговори. Тактики ведення переговорів
  6. Колективні переговори по укладенню колективного договору
  7. Переговори
  8. Переговори Директорії з країнами Антанти про допомогу
  9. Переговори з польською стороною
  10. Переговори західних держав із СРСР. Радянсько-німецьке зближення. Пакт Молотова – Ріббентропа
  11. Переговори шляхом особистих зустрічей




Переглядів: 1820

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види нарад | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.