МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПереговориПЛАН Переговори Переговори – обмін думками, що зазвичай відбувається з певною діловою метою. Вони проводяться на різних рівнях з різною кількістю учасників, переговори можуть мати як неофіційні, так і протокольний характер. Принциповий підхід до переговорів передбачає вирішення проблеми виходячи з їх змісту, а не торг з приводу позиції, якої кожна зі сторін жорстко дотримується. У цьому разі намагаються врахувати інтереси обох сторін і прагнуть отримати такий результат, який би був обґрунтований справедливими нормами, критеріями незалежно від волі жодної сі сторін. Переговори як форма колективного обговорення передбачають три стадії: б) планування; в) дискусія. Готуючись до переговорів, доцільно відвести певний час для попереднього аналізу майбутніх переговорів з позицій та інтересів їхніх учасників. Аналізувати доцільно такі принципи ведення переговорів: а) розмежування учасників і предмета переговорів; б) урахування інтересів обох сторін, а не їхніх позицій; в) аналіз усіх можливих варіантів вирішення проблеми; г) визначення певного критерію для прийняття рішення. Прорахунки, що заважають людям дійти згоди під час переговорів: А) передчасні судження; Б) пошук єдиного варіанта вирішення проблеми; В) впевненість і неможливості «збільшити пиріг»; Г) думки на зразок «їхня проблема – це їхня проблема,і нехай вони її вирішують».
Головне у переговорах –знайти найкращі варіанти можливого вирішення проблеми і допомогти сторонам прийняти спільне рішення, виходячи з інтересів кожного з них. Переговори треба вести, дотримуючись етичних норм: чесно, справедливо, на рівноправних умовах.
Домашнє завдання: підготувати запитання для службової бесіди; - скласти план службової наради Тема 2.3. Правила спілкування фахівця при проведенні зустрічей, переговорів, прийомів по телефону МЕТА: -ознайомити студентів із загальними принципами і правилами ділового спілкування фахівця; - ознайомити з особливостями спілкування по телефону, підготовки та проведення ділових зустрічей; - формувати уміння й навички спілкування по телефону; підготовки та проведення ділових зустрічей; - виховувати культуру усного і ділового мовлення Обладнання:схема « Пропозиції партнерові вигоди»,пам’ятка «Правила спілкування по телефону», схема «Структура телефонної розмови за часом»
1. Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця . 2. Правила спілкування під час проведення переговорів. 3. Культура телефонного діалогу.
Зміст заняття Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця: моральність, повага до інших людей, раціональність, правила критики і самокритики. Ділові переговори. Завдання переговорів. Послідовність дій при підготовці та проведенні переговорів: вивчення, оцінка, організація взаємодії інтересів; зміна відносин, забезпечення вигоди для сторін; підготовка до переговорів. Норми ділової етики при проведенні ділових переговорів. Культура телефонного діалогу. Правила спілкування по телефону. Структура телефонної розмови за часом. Композиція телефонної розмови: момент установлення контакту, висловлення суті справи, закінчення розмови. Помилки під час ділових розмов по телефону.
Студенти повинні знати: - правила спілкування фахівця під час проведення переговорів, розмов по телефону; - завдання ділових переговорів, послідовність дій при підготовці та проведенні переговорів ; - етапи ділових переговорів; - правила спілкування по телефону; - типові помилки під час розмов по телефону уміти: - готувати і проводити ділові зустрічі, переговори; - спілкуватися по телефону, дотримуючись правил етикету; - уникати помилок під час розмов по телефону Тема 2.3. Правила спілкування фахівця при проведенні зустрічей, переговорів, прийомів по телефону МЕТА: -ознайомити студентів із загальними принципами і правилами ділового спілкування фахівця; - ознайомити з особливостями спілкування по телефону, підготовки та проведення ділових зустрічей; - формувати уміння й навички спілкування по телефону; підготовки та проведення ділових зустрічей; - виховувати культуру усного і ділового мовлення Обладнання: 1. Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця Моральні норми у сфері професійного спілкування відіграють важливу роль. Вони включають такі принципи: відданість справі, свідомість громадського обов’язку; нетерпимість до порушення громадських інтересів; гуманне ставлення до людини; взаємна повага між людьми, чесність і правдивість, моральна чистота. Ці моральні принципи мають пряме відношення до регулювання стосунків у професійній сфері.
Ділові переговориможна визначити як організаційну форму встановлення та юридичної фіксації виробничо-економічних, культурних зв’язків між зацікавленими у спільній діяльностіорганізаціями. Це процес, що становить конкретну мету, визначає коло питань і завжди реалізується в конкретних умовах, за конкретних обставин. В ділових переговорах спілкуються рівноправні партнери, які в процесі обміну думками повинні «виторгувати» один у одного та сформулювати угоду, яка відповідає інтересам обох сторін, тобто досягти результатів, які б свідомо сприймалися сторонами як взаємовигідна нічия. Читайте також:
|
||||||||
|