МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 14: Загальні положення фізичної реабілітації в спеціальних медичних групах у школах.Специфічні особливості роботи викладача фізичного виховання ВУЗу. Основні напрямки діяльності кафедри фізичного виховання Відповідальність за постановку та проведення занять навчально-тренувального процесу покладені на кафедру фізичного виховання ВУЗу. В комплекс заходів з організації педагогічного процесу кафедри входять наступні приоритетні напрями:
– комплектування груп у навчальних відділеннях та контроль за переміщенням студентів на протязі навчального року, комплектування спортивних команд факультету; – надання допомоги студентам-спортсменам, націленої на поєднання їх навчання у ВУЗі з активним заняттям спортом, проведення на факультеті роботи з наочної агітації та пропаганди спорту; Викладач повинен систематично підвищувати рівень професійних знань вмінь і навичок, досконало володіти предметом спеціалізації (знати історію, теорію), знати методику навчання і тренування, вміти складати необхідні документи планування та звітування.
1. Реабілітація – це суспільно необхідне функціональне і соціально-трудове відновлення хворих та інвалідів, що здійснюється комплексним проведенням медичних, психологічних, педагогічних, професійних, юридичних, державних, суспільних та інших заходів, за допомогою яких можна повернути потерпілих до звичайного життя і праці, відповідно до їх стану. Виділяють такі види реабілітації: – медичну; – соціальну, чи побутову; – професійну, чи виробничу. Складовою частиною медичної реабілітації є фізична реабілітація. Фізична реабілітація (відновлення здібності) – це комплекс заходів, направлених на відновлення втраченої чи послабленої функції після захворювання чи травми. 2. В залежності від рівня здоров'я школярів у фізичному вихованні поділяють на три медичні групи: основну, підготовчу та спеціальну. Тому дуже важливо вміти визначати рівні здоров'я. 2.1. Здоров'я – це такий стан організму людини, коли усі його функції врівноважені із довкіллям і відсутні будь-які хворобливі зміни. З метою оцінки здоров'я дітей та підлітків використовують 5 критеріїв: рівень фізичного розвитку, ступінь його гармонійності, відповідність біологічного віку до календарного; рівень функціонування головних систем організму; рівень фізичної підготовленості; ступінь стійкості організму до несприятливих дій довкілля; наявність або відсутність хронічних захворювань. Визначають 5 рівнів здоров'я: низький, нижче середнього, середній, вище середнього та високий. Фізичне здоров'я – це динамічний стан, який характеризується резервом функцій органів та систем та є основою виконання індивідом своїх біологічних та соціальних функцій. 2.2. В залежності від рівня здоров'я школярів у системі фізичного виховання розподіляють на три медичні групи: основну, підготовчу та спеціальну. До основної відносяться учні без відхилень у фізичному розвитку та стані здоров'я, а також з незначними відхиленнями функціонального характеру, але які мають достатню фізичну підготовленість. У підготовчу групу входять діти з невеликими відхиленнями у фізичному розвитку, без суттєвих функціональних змін та без достатньої фізичної підготовленості. Сюди відносяться й часто хворіючи діти. До спеціальної медичної групи (СМГ) відносять учнів, що мають відхилення в стані здоров'я тимчасового чи постійного характеру, не є перепоною для занять фізичною культурою, але вимагають обмеження фізичного навантаження. 3. В залежності від характеру і важкості захворювання дітей в СМГ рекомендують поділять на дві групи: А і Б. До групи А відносять дітей, які мають відхилення у стані здоров'я оборотного характеру. До групи Б відносять дітей з органічними, необоротними змінами в органах та системах. Ряд авторів рекомендує в СМГ об'єднувати учнів у підгрупи за характером захворювань. 4. Головна мета фізичного виховання в СМГ – підвищення рівня здоров'я для можливого переведення дітей з СМГ у основну чи підготовчу медичні групи. Загальні задачі фізичного виховання в СМГ: – виробити в учнях активне відношення до подолання відхилень у стані здоров'я; – дати знання про причини виникнення хвороб; – сформувати звичку до загартовування та систематичних занять фізичними вправами, тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|