![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 14: Загальні положення фізичної реабілітації в спеціальних медичних групах у школах.Специфічні особливості роботи викладача фізичного виховання ВУЗу. Основні напрямки діяльності кафедри фізичного виховання Відповідальність за постановку та проведення занять навчально-тренувального процесу покладені на кафедру фізичного виховання ВУЗу. В комплекс заходів з організації педагогічного процесу кафедри входять наступні приоритетні напрями:
– комплектування груп у навчальних відділеннях та контроль за переміщенням студентів на протязі навчального року, комплектування спортивних команд факультету; – надання допомоги студентам-спортсменам, націленої на поєднання їх навчання у ВУЗі з активним заняттям спортом, проведення на факультеті роботи з наочної агітації та пропаганди спорту; Викладач повинен систематично підвищувати рівень професійних знань вмінь і навичок, досконало володіти предметом спеціалізації (знати історію, теорію), знати методику навчання і тренування, вміти складати необхідні документи планування та звітування.
1. Реабілітація – це суспільно необхідне функціональне і соціально-трудове відновлення хворих та інвалідів, що здійснюється комплексним проведенням медичних, психологічних, педагогічних, професійних, юридичних, державних, суспільних та інших заходів, за допомогою яких можна повернути потерпілих до звичайного життя і праці, відповідно до їх стану. Виділяють такі види реабілітації: – медичну; – соціальну, чи побутову; – професійну, чи виробничу. Складовою частиною медичної реабілітації є фізична реабілітація. Фізична реабілітація (відновлення здібності) – це комплекс заходів, направлених на відновлення втраченої чи послабленої функції після захворювання чи травми. 2. В залежності від рівня здоров'я школярів у фізичному вихованні поділяють на три медичні групи: основну, підготовчу та спеціальну. Тому дуже важливо вміти визначати рівні здоров'я. 2.1. Здоров'я – це такий стан організму людини, коли усі його функції врівноважені із довкіллям і відсутні будь-які хворобливі зміни. З метою оцінки здоров'я дітей та підлітків використовують 5 критеріїв: рівень фізичного розвитку, ступінь його гармонійності, відповідність біологічного віку до календарного; рівень функціонування головних систем організму; рівень фізичної підготовленості; ступінь стійкості організму до несприятливих дій довкілля; наявність або відсутність хронічних захворювань. Визначають 5 рівнів здоров'я: низький, нижче середнього, середній, вище середнього та високий. Фізичне здоров'я – це динамічний стан, який характеризується резервом функцій органів та систем та є основою виконання індивідом своїх біологічних та соціальних функцій. 2.2. В залежності від рівня здоров'я школярів у системі фізичного виховання розподіляють на три медичні групи: основну, підготовчу та спеціальну. До основної відносяться учні без відхилень у фізичному розвитку та стані здоров'я, а також з незначними відхиленнями функціонального характеру, але які мають достатню фізичну підготовленість. У підготовчу групу входять діти з невеликими відхиленнями у фізичному розвитку, без суттєвих функціональних змін та без достатньої фізичної підготовленості. Сюди відносяться й часто хворіючи діти. До спеціальної медичної групи (СМГ) відносять учнів, що мають відхилення в стані здоров'я тимчасового чи постійного характеру, не є перепоною для занять фізичною культурою, але вимагають обмеження фізичного навантаження. 3. В залежності від характеру і важкості захворювання дітей в СМГ рекомендують поділять на дві групи: А і Б. До групи А відносять дітей, які мають відхилення у стані здоров'я оборотного характеру. До групи Б відносять дітей з органічними, необоротними змінами в органах та системах. Ряд авторів рекомендує в СМГ об'єднувати учнів у підгрупи за характером захворювань. 4. Головна мета фізичного виховання в СМГ – підвищення рівня здоров'я для можливого переведення дітей з СМГ у основну чи підготовчу медичні групи. Загальні задачі фізичного виховання в СМГ: – виробити в учнях активне відношення до подолання відхилень у стані здоров'я; – дати знання про причини виникнення хвороб; – сформувати звичку до загартовування та систематичних занять фізичними вправами, тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|