МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Заходи безпеки при проведенні вантажно – розвантажувальних робітЗаходи безпеки при ізоляційних роботах Ізоляційне покриття труб проводиться в стаціонарних умовах на базах ізоляції. На трасі ізолюються місця зварювання металевих газопроводів і місця пошкодження ізоляції. При нанесенні ізоляційного покриття на основі бітумних мастик готові горючі мастики і праймер (ґрунтовка:бітум, розчинений в бензині 1:3 по масі) доставляють на трасу в спеціально обладнаних ємкостях з герметичними кришками. Котли для варіння або розігрівання мастик заповнюють не більше 2/3 ємкості; над котлами встановлюється негорючий навіс; біля кожного котла повинен бути комплект протипожежних засобів:вогнегасник, лопата і сухий пісок. Якщо ґрунтовку (праймер) готують на місці робіт, то відстань від місця її приготування до місця розігріву бітуму (і до відкритого вогню) повинна бути не менше 50м. При змішуванні розігрітий бітум вливають в бензин (а не навпаки!) і розмішують дерев’яними мішалками. Температура бітуму в момент приготування праймера не повинна перевищувати 700С. При роботі очисних та ізоляційних машин категорично заборонено чистити їх, налагоджувати, замінювати котушки і регулювати. При проведенні контролю ізоляційного покриття приладами забороняється допускати до цих робіт осіб, які не пройшли спеціального інструктажу по дотриманню заходів безпеки і не знають правил захисту і прийомів надання першої допомоги при ураженні ел.струмом. Перед включенням корпус приладу повинен бути заземлений. Працівники, які обслуговують прилади по контролю ізоляції, повинні бути забезпечені гумовими рукавицями, гумовими чобітьми або калошами.
Вимоги безпеки зводяться до нижченаведеного: - вантажо – розвантажувальні роботи виконуються згідно з технологічними картами, проектами виконання робіт, спеціальними інструкціями; - місце проведення робіт обладнується знаками безпеки; - рух транспортних засобів у місцях виконання робіт організовується за схемою; - проїзди повинні мати ширину, яка відповідає габаритам машин, проходи – ширину не менше 1м; - майданчики для проведення робіт повинні бути освітлені і відповідати вимогам пожежної безпеки; - працівники повинні пройти курс навчання та перевірку знань з безпечного ведення робіт, а також медогляд; - працівники забезпечуються спецодягом, спецвзуттям та іншими ЗІЗ. Територія обов’язково огороджується, щоб не допустити сторонніх осіб до небезпечної зони – дії вантажопідйомного крана. Навантажувати, переміщувати, розвантажувати вантажі вручну допускається, якщо: - довжина шляху переміщення вантажу не перевищує 50м; - висота підйому вантажу – не більше 3м; - вага вантажу не перевищує 50кг. Якщо в процесі роботи працівникові необхідно перенести матеріал, інструмент, пристосування, то нормами передбачено, щоб вага вантажу не перевищувала: для дорослих чоловіків – 50кг, жінок – 15кг. Важкими вважаються вантажі масою понад 1т, громіздкими - довжиною >6м. Для роботи з такими вантажами повинна бути складена технологічна карта, в якій визначаються всі проблеми пов’язані із стропуванням, підніманням, перенесенням, опусканням та розстропуванням важких або громіздких вантажів. До пуску в роботу будівельні крани та екскаватори, обладнані гаком, повинні бути зареєстровані в органах ДГПН. Це робиться для того, щоб вантажопідйомна машина була прийнята на облік місцевою інспекцією для нагляду за її експлуатацією в БМО. На кожному вантажозахватному пристрої повинна бути бирка, де вказується номінальне навантаження, інвентарний номер згідно з журналом, дата наступного огляду. Стропи, троси, канати зберігаються на спеціальних стелажах. Всі вантажно – розвантажувальні роботи з важкими і громіздкими вантажами виконують під безпосереднім керівництвом ІТП. Балони із стисненими газами необхідно транспортувати на спец.візках або носилках, так як при ударі і падінні такі балони можуть вибухнути. Переносити або перевозити балони з киснем разом з маслами, жирами, горючими, ЛЗР забороняється. При завантаженні машин будь – яким видом вантажу необхідно дотримуватись габаритів, котрі дозволяють машинам вільно проходити під мостами, переходами. Бензин та інші ЛЗР можна розливати тільки в герметичну металеву тару обов’язково з допомогою насосів через мідну сітку. Забороняється наливати ці рідини відрами, а також користуватись сифоном з відсмоктуванням ротом. Поблизу місць розливу цих рідин заборонено користуватись відкритим вогнем і курити. До пуску в роботу проводиться техогляд вантажопідйомної техніки. Первинний техогляд складається із статичного і динамічного випробування. Він проводиться через кожні 3 роки з участю Держінспектора ДГПН. Мета техогляду – в підтвердженні того, що техніка відповідає вимогам «Правил». Частковий або періодичний техогляд проводять через рік. Особливу увагу приділяють наявності та робочому стану пристроїв безпеки (обмежувачі вантажопідйомності і повороту, показники швидкості вітру і напруги, захвати тощо). Під час огляду перевіряють та випробовують вантажозахватні пристрої.
Читайте також:
|
||||||||
|