Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні поняття маркетингу.

В основі маркетингової діяльності знаходяться людські потреби – це суб’єктивне відчуття незадоволення або проблема, яка чекає свого вирішення.

Існує чимало спроб класифікації потреби. Найбільш часто застосовується ієрархія потреб А.Маслоу:

1 Фізіологічні потреби

2 Потреби у захисті та безпеці

3 Потреби комунікації з іншими людьми та схвалені соціальною групою

4 Потреба у самоствердженні

5 Потреба у самореалізації

Кожна проблема має декілька можливостей для розв’язання. Наприклад, людина мешкає за містом і працює у центрі міста. Щоб вчасно поспіти на роботу він може використатися послугами автобуса, таксі, метро, електрички, купити автомобіль, велосипед або авто. Ця потреба набуває вигляд бажання. Наприклад, хочу автомобіль. Але ні всі бажання можуть здійснитися. Для цього треба декілька умов. Наприклад, суми грошей, вміння керувати транспортом, медичного огляду. Але, коли всі ці чинники дозволяють реалізувати бажання, вони приймають форму –попиту. Попит – бажання, яке має умови для реалізації. в цьому випадку виробник (торговець) має можливість продати потенціальному покупцю автомобіль.

Комплекс маркетингу. Що потрібно споживачу для реалізації своїх бажань?

По-перше, товар – це все, що може задовільнити його потреби за гроші.

По-друге, призначити на товар ціну таку, що задовільняє споживача та вигідна торговцю.

По-третє, довести до споживача інформацію про товар, його відмінні якісні характеристики, щоб він захотів купити його. Це називається просування.

В-четвертих, покупцеві потрібно створити умови для придбання товару. Для цього потрібно місце. Товар повинен бути доставлений в потрібне місце та в потрібний час. Таким чином, комплекс маркетингу (система “маркетинг – мікс”) являє собою єдність 4-х політик:

- товарно-асортиментної;

- цінової;

- просування (комунікаційної);

- збутової.

У визначенні маркетингу сказано, що маркетинг – це задоволення потреб споживача та торговці на основі обміну. Обмін – це акт одержання бажаного від кого-небудь взамін чого-небудь (можливої сплати за одержання бажаного). Для здійснення обміну необхідні умови:

- сторін належить бути як мінімум дві;

- кожна сторона повинна мати щось, що являє цінність для іншої сторони;

- кожна сторона здатна здійснювати комунікацію та доставку свого товару;

- кожна сторона повинна бути вільною у своєму рішенні; кожна сторона діє на підставі доцільності цієї операції.

Угода – це комерційний обмін цінностями між двома сторонами. Маркетинг і усі угоди відбуваються на ринку – місці, де зустрічаються покупці та продавці, щоб вільно встановлювати ціни та розподілити гроші, трудові ресурси, сировину та всі інші чинники виробництва. Здебільшого ринок – це абстрактне місце. Ринок являє собою безліч актів купівлі-продажу, які мають місце кожний день на всіх рівнях суспільства, на різних за власністю та діяльністю підприємствах.

Маркетолога виділяють два види ринків: ринок продавця та ринок покупця. Ринок продавця – це такий ринок, на якому продавці мають більше влади, де попит перевищує пропозицію. Покупці діють більш активно. Ринок споживача (покупця) – це такий ринок, на якому більше влади мають покупці та найбільш активними повинні бути продавці. У цьому випадку пропозиція перевищує попит.

 

 

Рис. 3.4 Основні поняття маркетингу

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. А/. Поняття про судовий процес.
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  7. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  8. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  9. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  10. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  11. Артеріальний пульс, основні параметри
  12. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ




Переглядів: 755

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі та принципи маркетингу | Функції маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.