Маркетинг – це процес, який потребує постійного управління. Для управління маркетингом застосовують загальні та конкретні функції, види діяльності.
Аналітична функція, яка реалізується за допомогою постійної дослідницької роботи. Складниками цієї роботи є: комплексне вивчення ринку; вивчення споживачів; вивчення товарної структури ринку; вивчення конкурентів; вивчення каналів збуту та просування товарів.
Функція планування, яка вміщує розробку цілей, стратегій маркетингу, розробку довгострокових і поточних заходів у галузі маркетингу.
Функція організації спрямована на забезпечення виконання планів і маркетингових досліджень. Для цього потрібно налагодження взаємодії маркетингових підрозділів із керівництвом підприємства та іншими службами (виділення коштів, ресурсів, інформації, виконання рекомендацій у виробничо-господарській діяльності).
Функція контролю вміщує слідкування за реалізацією маркетингових дій, оцінка їх виконання, ефективності, прибутковості, зворотний зв’язок із споживачами, ситуаційний аналіз із метою внесення коректив у дії.