Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості процесу маркетингової комунікації.

Лекція 12. Маркетингові комунікації.

Тема 8. Маркетингова політика просування

Мета: з’ясувати можливості комунікаційної політики,зміст і спрямованість окремих заходів просування, їх розвиток в умовах науково-технічного процесу.

Нагадаємо, що в давні часи люди віками споживали одні й ті ж продукти харчування, носили одні й ті ж фасони одягу, зміни були дуже повільними. Зв´язки з іншими народами змінювали їх прихильності, переваги, наприклад, важко повірити, що лише 300 років тому жителі нашої країни не знали про такі товари як картопель, чай, тютюнові вироби, кава. Слід, щось або хтось рушить цей процес, тобто відбувається просування по-англійськи “promotion”.

На початку вивчення курсу “Маркетинг” одним з принципів маркетингової діяльності була визначена “активна політика на ринку”, розуміння якої слід розшифрувати так: не слід орієнтуватися тільки на теперішні смаки та запити споживачів, а треба впливати на них, формувати у вигідному для себе та споживача напрямку.

Таким чином, необхідність включення в комплекс маркетингу комунікаційної політики (політики просування) продиктована потребою виробника або торговця впливати на вибір споживача та мати з ним постійний зв´язок (комунікацію).

Нагадаємо також, що маркетинг – це процес не однобічний (продати та обманути споживача), а двохбічний (взаємовигідне задоволення продавця і споживача “win-win” situation). При цьому продавець (виробник) шукає зв´язки з покупцем для отримання інформації від нього про задоволення його потреб. Для того, щоб виробляти більш якісні продукти, треба надавати найнеобхідніші для споживача послуги.

Мета маркетингу – це задовольнити потреби клієнта, але це не завжди досягається? Чи може сам процес продажу показувати задовільність споживача? Після покупки покупець може бути в одному з двох станів: задоволення покупкою або незадоволення нею (див. рисунок 12.1).

Що таке рекламація з точки зору маркетолога?

Рекламація – це негативна реакція клієнта на куплений товар або надану послугу, яку можна перетворити в корисний досвід.

 

 


Рисунок 12.1 - Вплив процесу задоволення клієнта на успіх бізнесу

 

Інші претензії не доходять до продавця, а тим більше до виробника. Клієнти вважають незручним для себе пред´являти скарги в магазин, а робітники збутових каналів повертають гроші клієнтам або замінюють товар, списуючи ці витрати на свої заплановані витрати, але не ділячись інформацією про споживчі незадоволення з виробниками. Якщо таких зауважень становиться так багато, що працювати з товарами такого виробника незручно, то вони просто змінюють постачальника, а він, в свою чергу, не завжди розуміє цього відмовлення.

Таким чином, рекламація – шанс отримати прибуток для обох сторін. Компенсуючи належним чином втрати покупця, виробник у майбутньому знайде шляхи покращення якості своєї продукції, підвищення її конкурентоспроможності.

У цілому, під комунікацією маркетингу слід розуміти зв´язок бізнесу зі своїм клієнтом, яка необхідна обом сторонам цього процесу.

Під просуванням розуміється сукупність різних видів діяльності по доведенню до споживачів інформації про фірму, її продукти та стимулювання в них бажання його купити, як можна швидше та як можна більше.

Просування реалізується через комунікацію з клієнтом (особисту або неособисту). Але комунікація це двобічний процес.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. IV. План навчального процесу.
  6. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  7. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  8. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  9. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  10. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  11. Аграрне виробництво і його особливості
  12. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.




Переглядів: 708

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні функції підприємств роздрібної торгівлі | Цілі та засоби комунікаційної політики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.