МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення імовірності партії вантажу, для перевезення якої необхідним є автомобіль відповідної вантажопідйомності.Структура парку рухомого складу по своїй вантажопідйомності повинна найбільш повно відповідати розподілу вимог на перевезення вантажів партіями різного розміру. Для визначення імовірності вимог на перевезення вантажу автомобілями різної вантажопідйомності необхідно встановити характер розподілу розмірів партій вантажу. Такий розподіл встановлюється шляхом математичної обробки статистичних даних про розміри партій вантажів, які пред’являються або надходять для подальшого їх перевезення. В залежності від виду вантажу, обсягів його перевезень такий розподіл може підлягати різним законам розподілу. Вважатимемо, що розміри партій вантажу , що підлягає перевезенню, розподілені за експоненційним законом. Вибираємо три марки автомоблів різної вантажопідйомності з урахуванням значення середнього розміру партії вантажу таким чином, щоб мінімальна (перша) та максимальна (третя) вантажопідйомності автомобілів відрізнялись від розміру партії вантажу (іншими словами від значення вантажопідйомності другого автомобіля) на величину, що лежить в межах 2 т. Імовірність партії вантажу, для перевезення якої необхідними є автомобілі вантажопідйомності , визначається за виразом / 1 /, а імовірність надходження вимог на доставку партій вантажу, для перевезення яких необхідним є автомобіль максимальної (третьої) вантажопідйомності , при здійсненні перевезеннь за їздок , визначається за виразом / 2 /:
/ 1 /
де - щільність експоненційного розподілу розмірів дрібних відправлень. - коефіцієнт статичного використання вантажопідйомності автомобіля. Імовірність надходження вимог на доставку партій вантажу, для перевезення яких необхідним є автомобіль максимальної (третьої) вантажопідйомності , при здійсненні перевезеннь за їздок , визначається: / 2 /
Достоменність розрахунку імовірності для визначається чотирма нулями після коми. Імовірність використання автомобіля максимальної (третьої) вантажопідйомності буде складатися із суми значень усіх імовірностей за кількість їздок. Сума імовірностей використання різних марок автомобілів повинна дорівнювати одиниці. Читайте також:
|
||||||||
|